Проблем със запалване на газов инжекцион
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със запалване на газов инжекцион
Здравейте колеги.
Имам нужда от малко помощ
На кратко. Спирам да заредя газ на моята 520i 98г с фабричен газов инжекцион, като газта беше свършила точно на влизане в бензиностанцията и съответно изгасна.Припалих я на изпарения и се довлякох до колонката.Сипах 20 л ,въртя ключа и не пали,пробвам на бенз пак неще.С бутане запали на 2-ти ,но не вдига обороти при натиснат до дупка педал на газта,пали и гасне веднага. Подобно нещо ми се случи преди около 6 месеца,но тогава направо я качих на пътната помощ без да правя опити да я паля с бутане.Тогава акумулатора падна.Заредих го и запали от раз. Някаква идея какво се случва с машината?


На кратко. Спирам да заредя газ на моята 520i 98г с фабричен газов инжекцион, като газта беше свършила точно на влизане в бензиностанцията и съответно изгасна.Припалих я на изпарения и се довлякох до колонката.Сипах 20 л ,въртя ключа и не пали,пробвам на бенз пак неще.С бутане запали на 2-ти ,но не вдига обороти при натиснат до дупка педал на газта,пали и гасне веднага. Подобно нещо ми се случи преди около 6 месеца,но тогава направо я качих на пътната помощ без да правя опити да я паля с бутане.Тогава акумулатора падна.Заредих го и запали от раз. Някаква идея какво се случва с машината?
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Отивай на диагностика,така само можем да гадаем.По принцип на м52б20 електрониката му е слабо място.Според мен проблема ти не е свързан с това,че ти е свърщила газта и е изгаснала.Може и в проблема да е в компютара на газовия инжекцион,диагностирай го и него ако намериш такъв софтуер за "фабричния " ти газов инжекцион 

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
За пръв път чувам за фабричен газов инжекцион на Е39, ама както каза колегата по-горе, най-вероятно софтуерен проблем на газта. Принципно трябва да превключи на бензин когато ти свърши газта, а аз от това което си написал останах с впечатление, че май винаги си на газ и май даже когато си се опитал да прехвърлиш на бензин, това не се е случило. Освен това като я закараш на майстор ги накарай да ти я настроят да пали на бензин винаги и след това да превключва на газ.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
im0tep написа:badsharki написа:За пръв път чувам за фабричен газов инжекцион на Е39
Защото няма такова нещо
Да е.., точно мислех да звъня на дилър и да го поръчвам.

- kirilov/325i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: Търговище
- Кара: Е36-325i Тurbo 605 Max Torque
Дори и да искаш да запалиш на газ,няма как да стане .
Колата винаги пали на бензин !
Проблем в ектрониката според мен,бегай на диагностика !
Колата винаги пали на бензин !
Проблем в ектрониката според мен,бегай на диагностика !

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
kirilov/325i написа:Дори и да искаш да запалиш на газ,няма как да стане .
Колата винаги пали на бензин !
Проблем в ектрониката според мен,бегай на диагностика !
Да и аз си мисля,че при инжекциона няма как да стане....освен ако не е с обикновенно газово

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани