Баласти за оригинални фарове Хела Фейслифт.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: 7er

Баласти за оригинални фарове Хела Фейслифт.

Мнение от twistermpm » 18 Авг 2009, 0:01

Купих фарове Хела енджъл айс, с оригинален ксенон, но са без баласти, та ако може някой със същите фарове да каже какви трябва да са баластите, номер (ако имат), и ако ми трябва още нещо за да ги инсталирам на моята преди фейса, какво е то?
П.С. Имам всички крушки, без тези на дългите, та какъв е модела на дългите?

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 18 Авг 2009, 0:40

Трябват ти кабели преходници, заради новите габарити. Цена около 70лв. Препрограмиране или нов LCM модул. Крушките на дългите са H7. Успех.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от twistermpm » 18 Авг 2009, 4:19

Какво точно представлява това препрограмиране, и каква ще е разликата между моя ЛЦМ модул и новия за, аз преходниците съм ги намерил и ще ги имам до няколко дни. Иначе за баластите намерих няколко оферти но едната пише че са от Х5, http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2-BMW-X5 ... ccessories
другите че са от Е46 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E46- ... ccessories
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/97-03-BM ... ccessories
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-OEM- ... ccessories та ако някой е с оригиналните баласти да каже какъв им е номера, защото на тия е 5DV 007 760-29 или 5DV 007 760-01

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от twistermpm » 18 Авг 2009, 22:05

Айде бе, няма ли никой с оригинале ксенон, или някой който да знае за това препрограмирване :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 18 Авг 2009, 22:47

Никакво програмиране не ти трябва.Когато колата е оригинално със ксенон има LWR система и LCM-а ти е за такава система.Това е, за да ти регулира фаровете според наклона.Ако колата ти е оригинално без ксенон, LCM-a не поддържа LWR.

Най-елементарно е, да си купиш един китайски ксенон на D2S, слагаш го и всичко си ти работи, дори и ръчното регулиране на фаровете (потенциометъра от дясната страна на километража, ако имаш такъв).

Единственото, което ти трябва, ако искаш да стане почти като оригинално, са стойките за баластите:
Номер 5 и номер 4 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05

Цената им в Дару е:

На номер 5:
Номенклатурен номер : 63126907423
Описание : ��коба
Ед.цена (с ДДС) : 17.82 BGL

На номер 4:
Номенклатурен номер : 63126907422
Описание : HALTEBЬGEL STEUERGERДT XENON-LICHT
Ед.цена (с ДДС) : 22.93 BGL

Според мен, по-удачния вариант е с китайския ксенон, колкото и да звучи грубо, защото е безмислено да се дават 632.28лв само за един баласт, при положение, че ако си вземеш качествен "китаец", ще върши същата работа ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от twistermpm » 18 Авг 2009, 23:08

А иначе проблем ли ще е ако си взема оригинални баласти 2ра ръка? Защото по ще имам доверие на оригинален ползван, отколкото на нов китаец

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от twistermpm » 18 Авг 2009, 23:10

Стойките ги имам и тях. Иначе ако сложа оригиналните баласти няма ли да ми работи ръчното регулиране на фаровете, от потенциометъра

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 18 Авг 2009, 23:26

twistermpm написа:Стойките ги имам и тях. Иначе ако сложа оригиналните баласти няма ли да ми работи ръчното регулиране на фаровете, от потенциометъра

Всичко ще ти работи, както до сега.

Иначе, не мисля, че едни 10-12 годишни оригинални баласти са по-добри от едни добри китайски, но си е въпрос на избор.
Аз имам оригинални баласти от новата кола, но смятам да ги слагам на фаровете за мъгла.

Иначе, мисля че @slav4o1 продаваше оригинални баласти за 350лв.

EDIT: Сега видях, че си захапал @KIRO_JAPONECA :D Грабвай ги и не ги мисли, стават за теб стига да работят ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е39

Мнение от Noob4o » 18 Авг 2009, 23:48

Аз нали съм така всичко ориджинъл само баластите са ми китайци ама са разбират с немците проблем до сега съм нямал.
The Ultimate Driving Machine

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 19 Авг 2009, 15:27

аз съм с оригинални ангелски очи и оригинален ксенон,оригинални баласти.....при запалване ако съм оставил колата под наклон,фаровете се настройват нагоре надолу за 1-2 сек......а потенциометъра отдясно на волана за регулиране също ми работи ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от twistermpm » 19 Авг 2009, 15:40

И на мен на старите ми фарове (преди фейса) е така като ги запаля се настройват сами (отиват нагоре, после надолу за 1-2 сек). Та затова си мисля че не би имало проблем и тия да са така.
П.С. някой да каже от къде си взе преходниците за енджъла, че в ебай има само 1 обява, и тя е само за 1 не за комплект.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Мнение от unikalen88 » 19 Авг 2009, 17:00

twistermpm написа:И на мен на старите ми фарове (преди фейса) е така като ги запаля се настройват сами (отиват нагоре, после надолу за 1-2 сек). Та затова си мисля че не би имало проблем и тия да са така.
П.С. някой да каже от къде си взе преходниците за енджъла, че в ебай има само 1 обява, и тя е само за 1 не за комплект.

колеги един въпрос това с местенето на фара сигорни ли сте че е заради ксенона,защото на е46 съм без оригинален ксенон и пак си правят проверка,това според форума на е46 е нещо което ти мърда рефлекторите и си наистроива спрямо числото на таблото на настроиката,и някакъв вид разместване за да несе замарси или засече рефлектора :help:
Изображение

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 19 Авг 2009, 17:15

unikalen88 написа:
twistermpm написа:И на мен на старите ми фарове (преди фейса) е така като ги запаля се настройват сами (отиват нагоре, после надолу за 1-2 сек). Та затова си мисля че не би имало проблем и тия да са така.
П.С. някой да каже от къде си взе преходниците за енджъла, че в ебай има само 1 обява, и тя е само за 1 не за комплект.

колеги един въпрос това с местенето на фара сигорни ли сте че е заради ксенона,защото на е46 съм без оригинален ксенон и пак си правят проверка,това според форума на е46 е нещо което ти мърда рефлекторите и си наистроива спрямо числото на таблото на настроиката,и някакъв вид разместване за да несе замарси или засече рефлектора :help:

Това "местене" на фара е автоматичното регулиране. При едни фаровете се регулират ръчно от таблото, а при другите е автоматично и се води като допълнителна екстра.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 19 Авг 2009, 17:27

Аз нямам ксенон нито оригинален нито китаец,но когато си запаля колата и си включа фаровете,рефлекторите се местят нагоре и надоло и спират.На тъблото също имам потенциометър за ръчно регулиране на фаровете :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от twistermpm » 19 Авг 2009, 23:04

Да се похваля вече, че купих и баласти, оригинални с допълнителен комплект крушки Philips, ще видим Октомври като ги сложа на колата дали има автоматично или каквото и да е регулиране.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook