520 М52 никаква мощност повече от 100 не може - ПОМОЩ ???
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Пак ти казвам 99% катализатора, с дрънченето даже 101%. Явно не ти се е случвало преди. Като няма къде да отиват изгорелите газове, не може и въздух да засмуче, а бензина го дозира спрямо засмукания въздух. И с толкова форсиране ще си късметлия ако не ти се е запушило и гърнето вече.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
братле дано е тои че ... не ми се мисли след 5 дни заминавам за Дания и чак по коледа ще си доида а до тогава няма кои да се занимава с колата ... а иначе като я форсирам на място колеги от ауспуха в гаража на пода имаше прах и го издуха - все пак излиза нещо от него не е на цяло запушен .. какво ще кажете ?
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Колега , махай го тоя катализатор за нула работа време е при някой добър ауспухчия , и слагай някво резонатоено гърне пък после да видим кво ще стане , така и така е по добре без него и аз мисля да го махам ама да видим някой ден все няма време .
да бях го махнал брат ама на приятел сащата кола го махна ама без гърне маи не сам сигурен и ако знаеш как свистеше никакъв звук нищо все едно караш някои фиат 1.2 а аз ако сложа гърне да го замести дали ще се запази звука поне да е близък до този сега .. иначе знам че е по добре без него ... ама ..
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
на място може и да преодолява евентуално запушен катализатор, обаче като помъкне купето може да му идва нанагорно на маторя, все едно да те стисна за гърлото и да те карам да тичаш 

то се е видяло че утре пробвам каквото остана да се пробва и не се ли оправи ... незнам вече ... защото като я караш на маистор всеки ти казва смени това и ще се оправи - сменям го и пак няма подобрения и вдигат руки после .. викат незнам човек а париде дето съм дал ... все пак тои ми е казал кое да сменя и ми омразна вече ..
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
BaVaRiaN_M_PoWeR написа:да бях го махнал брат ама на приятел сащата кола го махна ама без гърне маи не сам сигурен и ако знаеш как свистеше никакъв звук нищо все едно караш някои фиат 1.2 а аз ако сложа гърне да го замести дали ще се запази звука поне да е близък до този сега .. иначе знам че е по добре без него ... ама ..
Не те разбрах как без гърне го махнал , махаш го слагаш резонаторно гърне и колата си остава безшумна както си е била имаше тема даже някаде кво гърне се слага на мястото на катализатора

разбира се че не колега просто искам да си остане като сега смисал да си работи нормално и като я режеш на големи обороти на скоростите да си реве нормално както сега ... не да не чувам моторука ахах
ще я оправим това да е проблема само ... а на моя приятел маи го махна и не сложиха гърне ми го оставиха така 


- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
тая тема ми стана любима , ако след всичко това не се оправи застраховаи я и амери некои с фадрома да я черпи една лопата през тавана ама така4е пода да опре в асвалта, и заведи паркинг щета 

- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Само с тръба са го направили и затова свири във високите,задължително резонаторно гърне слагай,на мен един ми иска 230лв а при друг за 80 сложих,голяма пазарна икономикаBaVaRiaN_M_PoWeR написа:разбира се че не колега просто искам да си остане като сега смисал да си работи нормално и като я режеш на големи обороти на скоростите да си реве нормално както сега ... не да не чувам моторука ахахще я оправим това да е проблема само ... а на моя приятел маи го махна и не сложиха гърне ми го оставиха така

- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Сигурно вече колегите са питали, а вероятно и сте проверили, но шумовете под шофьорската врата не е ли по-вероятно да са от горивния филтър, той е точно там.
И къде я "водиш" на ремонт в Бургас ако не е тайна ? Моята засега я правя само в Дару в София, но от време на време съм си в Бургас (както в момента) и ще е полезно да знам някой читав сервиз.
И къде я "водиш" на ремонт в Бургас ако не е тайна ? Моята засега я правя само в Дару в София, но от време на време съм си в Бургас (както в момента) и ще е полезно да знам някой читав сервиз.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
колега ако е от филтъра аз 1во него смених дранкането и хъркането на обороти пак си го има и то като е повече на наклон примерно вадя я от гаража и там е криво на една страна стои колата и се чува става нещо но ... а за маистор брат ми на 5тия километър е единия сервиз на БМВ при Митко от Враца тои разбира много другия е на Черни връх - Игор те преди работеха заедно а сега са отделно но където и да отидеш няма да сгрешиш а това че не могат да оправят моята ... просто пробвахме всичко и казаха че само с подмяна на части ще се разбере някоя част 2ра ръка сменяме ако има разлика да я купя ако не да я върна .. но на компа не им показва нищо както и при много колеги както казаха тука ... днес пробвам с Дебитомер ако намеря после Катализатор няма ли разлика се отказвам ... просто всичко проверих и при кои ли не ходих ...
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани