520 М52 никаква мощност повече от 100 не може - ПОМОЩ ???
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
маистора каза че ако е някои датчик от тези на валовете или топлинния - много трудно се хващат дори и с наи новите програми ... варианта е да намеря 2ра ръка да го взема да пробвам и ако има промяна да го купя поне имам възможността да ги взема без да платя ... незнам вече .. след 5 дена заминавам за чужбина и колата я оставям на маика ми а аз не мога я оправя баси филма ...
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
абе може да е тъп въпроса ама като натиснеш педала на газта до краи, дроселовата клапа отваря ли се напълно, данеби реглажа на жилото да се е прецакал нещо. верно си в некъв филм.
и това ме караха да правя да загаснала кола всичко е ОК жилото си е добре а и на място си отива на 6500 оборота без проблем .
като е студена има съвсем по добро вървене а загрее ли краи ... не че като не е загряла върви нормално но е малкоо по добре да кажен до 4000 върви по леко а загрее ли 4000 за нас все едно е Еверест ....
като е студена има съвсем по добро вървене а загрее ли краи ... не че като не е загряла върви нормално но е малкоо по добре да кажен до 4000 върви по леко а загрее ли 4000 за нас все едно е Еверест ....
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
BaVaRiaN_M_PoWeR написа:и това ме караха да правя да загаснала кола всичко е ОК жилото си е добре а и на място си отива на 6500 оборота без проблем .
като е студена има съвсем по добро вървене а загрее ли краи ... не че като не е загряла върви нормално но е малкоо по добре да кажен до 4000 върви по леко а загрее ли 4000 за нас все едно е Еверест ....
аз нямям повече идеи, колегите да допълнят ако изпускаме нещо

мерси все пак колега верно изчерпахме се то не беше това не беше онова .. има нещо , но какво утре дано разбера че не мога така да я оставя тука колата неоправена все едно нямаш кола ... ония ден като стана така минах 280км с не повече от 90 и никакво изпреварване ... все едно бях на Relax екскурзиика хахах аиде мерси пак и поздрави 

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Дебитомер !!! Два пъти вече ми се случва диагностиката да не го открива,откачи го и виж как върви без него,ако има подобрение,сменяй го.
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
от това, което си написал много ми прилича на мой проблем
до болка познат-датчик на колянов вал...ако имаш
чалъм да вземеш един и само да го пробвате без
да го плащаш предварително ще направиш много добре.
Диагностиката не го хвана при мене. Смених го (с някъв дето
беше здал фира) и влезнах в един интересен филм...
смених хиляди неща, докато стигнах пак до него...
пробвай и пиши, че ми стана интересно!
до болка познат-датчик на колянов вал...ако имаш
чалъм да вземеш един и само да го пробвате без
да го плащаш предварително ще направиш много добре.
Диагностиката не го хвана при мене. Смених го (с някъв дето
беше здал фира) и влезнах в един интересен филм...
смених хиляди неща, докато стигнах пак до него...
пробвай и пиши, че ми стана интересно!

- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Stoyan7777 написа:от това, което си написал много ми прилича на мой проблем
до болка познат-датчик на колянов вал...ако имаш
чалъм да вземеш един и само да го пробвате без
да го плащаш предварително ще направиш много добре.
Диагностиката не го хвана при мене. Смених го (с някъв дето
беше здал фира) и влезнах в един интересен филм...
смених хиляди неща, докато стигнах пак до него...
пробвай и пиши, че ми стана интересно!

добре колега днес ще пробвам и този вариант защото няма какво друго да е а ако е датчик не се хваща на компа или много много трудно а за дебитомер колега моя е Сименс и дори и да го искарам и да карам без него няма да има разлика само със смяна ще излезе разлика ако е от него мерси все пак колеги днес ще видя какво мога да направя...
поздрави

поздрави
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Mario Pankov написа:Приятел, да нямаш блокирал спирачен цилиндър?
За 280км преход този спирачен цилиндър щеше да е станал на крем карамел

Със сигурност е някоя глупост по мотора, но така е лошо като не го ловят диагностики. Какво ще кажете за бобини и дори свещи. Една или повече. На 5 цилиндъра не се усеща, но на 4 цилиндъра вече положението е различно.
за бубини незнам но свещите отворих поне това можех сам да направя всички са работили перфектно без мостове и без нагари и т.н силно се надявах да е от тях сменям ги и газ но .... уви .. датчик сигурно е .. след малко изчезвам да видя ще мога ли да взема някои с уговорката ако не е от него да го върна .. ще пиша като имам резултат 

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
NAPSTERS написа:по това което казваш си мисля за запушен катализатор, на място форсира ли се нормално , компресия мерил ли си?
И аз съм за катализатор. Точно това са симптомите и точно така бързо и изневиделица става.
Колега, чукни катализатора с ръка отдолу, ако дрънчи значи се е разбил вътре и частиците вече ти запушват и задното гърне. На място може и да се форсира, но под товар си е съвсем различно. Налягането от изгорелите газове не може да излиза (особено като загрее) и оттам пък нямаш добро засмукване. Ако беше датчик/помпа/филтър щеше да гасне, да не пали, свщи - да прекъсва. А може и некой да ти е пъхнал нещо в ауспуха.
Пробвай каквото си намислил и ако пак уцелиш греда, режи катализатора и направи едно кръгче така да изолираш и крайното гърне като възможност. Успех!
колеги днес пак я закачах на наи добрата програма за Бургас уж така ми казаха грешки не открива ... извадихме и 2та датчика по отделно на разпределителен и колянов вал и палим без тях пали си колата и е по мудна на форсиране на място т.е работят си и АСЦ то си свети като има изваден датчик слагаме ги пак и нищо проблема си остава така изолирахме датчиците ... друго което го навява момчето което я закачаше е да не би да дава добри стоиности на дебитомера а понякога не е както показва на компа на ТДС моторите бил по милиграми и ги знаел точно колко са и щеше да се разбере дали бяга дебитомера а на бензиновите е по волти и дава добри стоиности смисал нормалното което трябва да е и на 3000 оборота я задаржам на място пак дава всичко да си е ОК ... но ми каза наи добре да взема 2ра ръка и да пробвам дали ще има разлика ... катализатора и тои го дава добре на компа в границите си нооо.... на обороти ми дранчи на от време на време едно хъркане се чува под шофиорската врата като се наведа и колата е на обороти и се чува мисля че има нещо счупено вътре и мога да го махна , но ако е счупен няма ли да дава на компа че не е в ред ... незнам вече дните си минават каде ли не ходя всеки вдига ръце .... наи лошия вариант ми казаха че компа може да е сгънал и да дава правилна информация като закачаме но всъщност да е съвсем друго незнам и аз ... а маистора я кара днес другия и тои казва не и стига гориво и разходомера като дам пълна газ не може да отиде до МАКС а до 20литра отива и то бавно ... сега по ясно ли е на някои
Мерси
Поздрави
Мерси
Поздрави
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани