520 М52 никаква мощност повече от 100 не може - ПОМОЩ ???
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
520 М52 никаква мощност повече от 100 не може - ПОМОЩ ???
Колеги здравеите ,
колата е 520 ванос 98г. от 1 седмица и намаля мощността - не може да се наеме както преди това и е тварде мудна , а сега тотално спря - варви до около 2750-3000 оборота и то много бавно ги качва и от там нагоре не марда , не може да наеме за да сменя на по горна скорост.Нарочно я пробвам със 80 90 от 4-та,5-та да включа на по малка за да качи по големи обороти и качва ги докато сменя и пада веднага и забива муцуната - нещо я спира все едно че не и стига горивото , а на място се форсира добре .
Ходих на добар маистор закачихме я няколко пъти на компютър - 1во показа грешка на ваноса и валовете че не са зацепени правилно - отворихме я и сега са ОК даже смених и ваноса че моя беше доста износен и чукаше леко мотора на ниските - сега пак чука ... но вървене същото ... 80 90 и край ...
Датчика на разпределителния вал беше леко развит от болтовете и преди да го завием показваше на компа -22градуса след завиване показа -4градуса пробвах да я карам пак неще ... казаха ми че може да е от топлинния датчик ... понеже тои играел роля за ламда сондите и от там горивото ..
Моля помогнете
Мерси
Поздрави
колата е 520 ванос 98г. от 1 седмица и намаля мощността - не може да се наеме както преди това и е тварде мудна , а сега тотално спря - варви до около 2750-3000 оборота и то много бавно ги качва и от там нагоре не марда , не може да наеме за да сменя на по горна скорост.Нарочно я пробвам със 80 90 от 4-та,5-та да включа на по малка за да качи по големи обороти и качва ги докато сменя и пада веднага и забива муцуната - нещо я спира все едно че не и стига горивото , а на място се форсира добре .
Ходих на добар маистор закачихме я няколко пъти на компютър - 1во показа грешка на ваноса и валовете че не са зацепени правилно - отворихме я и сега са ОК даже смених и ваноса че моя беше доста износен и чукаше леко мотора на ниските - сега пак чука ... но вървене същото ... 80 90 и край ...
Датчика на разпределителния вал беше леко развит от болтовете и преди да го завием показваше на компа -22градуса след завиване показа -4градуса пробвах да я карам пак неще ... казаха ми че може да е от топлинния датчик ... понеже тои играел роля за ламда сондите и от там горивото ..
Моля помогнете
Мерси
Поздрави

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
по това което казваш си мисля за запушен катализатор, на място форсира ли се нормално , компресия мерил ли си?
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
От това което си написал колега разбрах, че в колата ти е голяма каша. Зацепването на вануса как го направихте? А на валовете? Някой датчик не показа ли че е дал фира? Колянов вал датчик? Ванус датчик? Проблема ти не е в катализатора мисля 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
също така измерете налягане на бензиновата помпа дали има налягане в обороти , а и филтера да и се е задръстил.
катализатора на компа излиза че е добре а на място се форсира добре но трагнеш ли да караш умира ... а за зацепването на валове и ванос - зацепени са както трябва сега но преди не бяха .. и пак вървеше много добре но от скоро нещо я спря а за датчици не излиза никаде грешка - не е решение да купя всички и сменя нали - все пак са скъпи и много ...
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Не купувай нищо без да си сигурен че трябва да се сменя. Колегата по нагоре каза горивен филтър да се смени;) А виж и бензиновата помпа дебита и какъв е? Пуши ли колата?
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
добре де като гледате на диагностиката живи данни, а именно ъгъл на запалване, ъгъл на разпределителен вал, стоиности от дебитомер, потенциометър дроселова клапа , ламбда сонди всичко ли е в граници???????
Последна промяна NAPSTERS на 17 Авг 2009, 23:51, променена общо 1 път
да колега защото маистора разбира доста от тези коли с неговата е направил чудеса и още прави на саборите ... и ако нещо не е в нормите си би му направило впечатление . Преди да я отворим днес валовете не работеха добре макар и да не може да се разбере без комп а като я закачим показваха 3градуса после 15 или -15 не сам сигурен и това бяха стоиностире им и даваше грешка на ваноса че не е зацепен правилно , но дори и с тези проблеми колата вървеше много добре до преди 10 дена ... днес тези неща ги остранихме и пак не върви .. добре пали не пуши !
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
RFBM написа:Да не е заминала някоя бобина , при мен горе долу бяха същите симптоми
и беше бобина , след смяната всичко беше наред .
дори и с заминала бобина колата трябва да вдига доста по висока скорост дори и да я набира с календара

- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
нещо я спря изведнъж от както я взех много добре вървеше .. от преди 10 дена спря да се реже добре на скоростите и да трагва рязко да набира както беше а от ония ден направо спря а като пусна и климатика от 2ра не мога да наема за 3-та по простата причина че повече от 2500 неще задаржам газта вдига едвам едвам с някои друг оборот да не говорим за над 3000 това е абсурд ... а преди до прекъсвач си ходеше из един път .. утре пак ще я гледаме ама ....
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
BaVaRiaN_M_PoWeR написа:да колега защото маистора разбира доста от тези коли с неговата е направил чудеса и още прави на саборите ... и ако нещо не е в нормите си би му направило впечатление . Преди да я отворим днес валовете не работеха добре макар и да не може да се разбере без комп а като я закачим показваха 3градуса после 15 или -15 не сам сигурен и това бяха стоиностире им и даваше грешка на ваноса че не е зацепен правилно , но дори и с тези проблеми колата вървеше много добре до преди 10 дена ... днес тези неща ги остранихме и пак не върви .. добре пали не пуши !
странна работа човече, или имате объркано газоразпределение или немаш компресия или катализатор то маи друго не остана щом на диагностиката всичко е наред.
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани