Един въпрос за бутала на тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
Мечтае да кара: МИГ–29
Детайли за колата: И двете с чип...

Един въпрос за бутала на тдс

Мнение от sebulba1 » 15 Авг 2009, 9:48

Здравейте колеги.Значи проблемът ми е следният: След смаяна на вериги,въртене на гнп-то и всичко там,проблемът с топлият старт на моя 2.5 тдс си остана.Разглобих мотора и се оказа,че сегментите са заминали.Отворили са около 3-4мм,което е адски много.Реших да шлайфам блока и да сложа всичко ново.В Камор комплект 1 бутало е около 450.00 лв. Ползвам отстъпка в една верига магазини за авточасти и от там ми предложиха бутала Nural (Federal Mogul) за 100.00лв парчето.Има ли някой мнение за качеството им? Благодаря предварително.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 15 Авг 2009, 15:28

Извинявам се за тъпия въпрос, но цилиндрите ти износени ли са? Питам, защото от няколко двигателя, които съм виждал нито един небеше износил цилиндрите, но имаше с износени сегменти и се смениха само сегментите...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 15 Авг 2009, 15:34

така е ,на тдс-а само сегментите се сменят.отварял сьм няколко такива двг-та и вьпреки многото километри се вижда ясно оригиналния хонинг в цилиндрите.ако няма друга причина (задиране ,пукане и др.) не сменяи оригиналните бутала .а иначе частите на федерал-могул са правилен избор ,здрави са

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
Мечтае да кара: МИГ–29
Детайли за колата: И двете с чип...

Мнение от sebulba1 » 15 Авг 2009, 16:12

Ами да ви кажа,има малко износване.Няма ръб видимо,но определено има износване.Та за това искам да го шлайфам и да го събера с нови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 17 Авг 2009, 12:33

И аз съм отварял доста ТДСи и до сега само на един съм сменял бутала но той беше много прегрят .
А що се отнася за NURAL за мен са големи дървета!!!!!
Замери си блока и ако нее износен пускай едни сегменти и си 6 :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Мнение от ивчо » 17 Авг 2009, 15:34

Значи,при мен клиентските цени на бутала+сегменти са така:
Goetze -150/бр.
Nural -240/бр.
KOLBENSC -270/бр.
АЕ -420/комплект
Това стандартен р-р (80мм)
Няма голяма разлика в ремонтните ... +/- 15 лв. мах ...

Само сегменти :
АЕ -35лв./цилиндър
Тarabusi -130/2цилиндъра
KOLBENSC -106/2цилиндъра
Само да ти поясня,че АЕ/FEDERAL MOGUL/NURAL,са едно и също ...
Мога да ти дам до 25% ....

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 17 Авг 2009, 15:37

Колега защо бързаш да се хвърляш в такива ремонти.Разглоби блока махни буталата иди да ти замерят дали има износване на цилиндрите и ако има нужен ли е основен ремонт или просто имаш нужда от нови сегменти и биелни лагери като профилактично си ревизираш главата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
Мечтае да кара: МИГ–29
Детайли за колата: И двете с чип...

Мнение от sebulba1 » 17 Авг 2009, 16:14

|Приятели,значи блока го разглобих.Свалих бутала,лагери и всичко както му е реда.Питам за въпросните бутала,защото наистина има износване на цилиндрите.Бих искал и аз да мина само с едни сегменти,но като го правя,нека да е като хората.Харесвам си колата и обичам всичко да е както трябва.Лично съм и навъртял 100 000. Някога явно в Италия май е късала верига ли де да знам,но на всички бутала са се врязъли отгоре клапаните и има сериозни белези.Та за това искам всичко да сменя. Просто ме интересува дали някой от вас има мнение за Nural.Благодаря за всички отзиви до сега.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 17 Авг 2009, 16:20

Другия вариант е да ти набият нови ризи но не знам колко добра е тази процедура.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
Мечтае да кара: МИГ–29
Детайли за колата: И двете с чип...

Мнение от sebulba1 » 17 Авг 2009, 16:28

Мисля,че шлайфането е по добрия вариант.Кой знае тия ризи от какъв материал ще са.То вече на никой да нямаш вяра...

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 17 Авг 2009, 16:29

sebulba1 написа:Мисля,че шлайфането е по добрия вариант.Кой знае тия ризи от какъв материал ще са.То вече на никой да нямаш вяра...
Колега затова казах ,че е само вариант.
Последна промяна LiTtLeRoCk на 17 Авг 2009, 16:37, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
Мечтае да кара: МИГ–29
Детайли за колата: И двете с чип...

Мнение от sebulba1 » 17 Авг 2009, 16:31

:yes:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 17 Авг 2009, 22:12

LiTtLeRoCk написа:Другия вариант е да ти набият нови ризи но не знам колко добра е тази процедура.
:yes: +сегменти,лагери на вала(ако има нужда),напасване на клапаните и си с чисто нов мотор

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 18 Авг 2009, 2:31

и ко видя като разглоби блока?хонинга седи ли?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
Мечтае да кара: МИГ–29
Детайли за колата: И двете с чип...

Мнение от sebulba1 » 18 Авг 2009, 5:58

Не седи хонинга.Нали точно това обяснявам на няколко пъти,че си има видимо износване.Вчера занесох блока на шлайфане и ще излезе на 1-ви ремонт.Главата я взех отремонтирана и мисля че още другата седмица ще съм готов. За Всички части-бутала(комплект),лагери биелни и основни,комплект гарнитури дадох 1370.00лв. За главата ми взеха 180.00.Сега ше видя шлайфането какви пари ще е,но мисля,че цялото това "удоволствие" ще ми излезе под 2000.00лв Благодаря на всички,които дадоха своето мнение,относно моя въпрос...[/quote]

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook