едно запитване във връзка с фарове

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: Влака

едно запитване във връзка с фарове

Мнение от animall » 14 Авг 2009, 16:41

Здравейте колеги. Значи въпроса ми е следния. Дали е възможно от оригинални фарове на БМВ е39 99-та година (със оригинален ксенон) да си прехвърля ксенона върху фарове от Феис лифта които са без ксенон.
Надявам се съм го написал разбираемо.
Благодаря!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 19.09.2008

Мнение от 525bmw » 14 Авг 2009, 17:05

По принцип не е трудно, и няма причина да не може, но разлика има(едни казват, че лупите не били за ксенон, други казват, че с този тип лупи, прегаряли самите лупи и пластмасите). Също така настройката за светене не е точно като при тези които са с оригинален ксенон. Има вероятност компютъра да отчете изгоряла крушка, а в действителност просто се бърка. Куп неща. Но нищо не ти пречи да го сложиш. Колко коли като се замисли човек са с присаден ксенон, а нищо им няма. Е някой заслепяват, ама всичко в името на тунинга.


Успех!

Вече за самато слагане. - тръбичката на крушката(кафявата) ЗАДЪЛЖИТЕЛНО надолу. И така :)
Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 14 Авг 2009, 17:33

оригиналния ксенон е д2с стандарт а на фейсовия фар без ксенон е Х7 малко трудно ще стане според мен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 19.09.2008

Мнение от 525bmw » 14 Авг 2009, 23:46

anzak написа:оригиналния ксенон е д2с стандарт а на фейсовия фар без ксенон е Х7 малко трудно ще стане според мен


Размера на H7 - D2S, D2R , D1R/S e еднакъв, просто трябва малко да си поиграе със захващането на крушката и съответно да направи нещо, което да защити от влага.
Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 15 Авг 2009, 2:04

абе мен как ще захване д2с на цокъл х7 замисли се малко колко силикон ще отиде и каква селяния ще стане

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от twistermpm » 15 Авг 2009, 2:13

Колега може само едни преходници ти трябват за захващането на самите крушки, има мн такива теми, виж в търсачката. Ето в тая тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight= @MAD PRESLY е дал линк към преходниците

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 19.09.2008

Мнение от 525bmw » 15 Авг 2009, 11:54

anzak написа:абе мен как ще захване д2с на цокъл х7 замисли се малко колко силикон ще отиде и каква селяния ще стане



НЯкъде да прочете нещо за силикон???
Казах ти само, че размера на ксеноновата крушка и H7 им е еднакъв диаметъра. Което само по себе си, означава, че двете крушки са еднакви и гнездата им също. Остава само да се сложат или преходници или да се пригодят контри за крушката (било то ламаринка с обтегач) или гумен накрайник, който се закопчва отдолу на рефлектора и минава през самата крушка.
Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 15 Авг 2009, 13:38

:kuku: успех с ламаринките и пригаждането и уплътняването за влага с преходника дали няма да отиде назад крушката ......

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: Влака

Мнение от animall » 15 Авг 2009, 18:27

ммм доста полезна информация получих също и линк. благодаря за което мисля че ми стана ясно за какво става на въпрос. ако тръгна да се занимавам ще пиша дали е имала успех операцията и какво е станало :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 15 Авг 2009, 19:19

Ква е тая лудница тука с ламаринки?! Тва да не е жигули колеги? Форум на БМВ ли чета или :roll:
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 19.09.2008

Мнение от 525bmw » 16 Авг 2009, 0:04

**Novobraneca написа:Ква е тая лудница тука с ламаринки?! Тва да не е жигули колеги? Форум на БМВ ли чета или :roll:



Да, едни такива метални, дето държат крушката да не мърда, може да е под формата на пластини или на спирала. Даже и за жигула ще стане. Извинете ме предварително, ама въображението ви е под нулата. Купете си оригинални фарове и не се мъчете да си чупите ноктите. Професори навсякъде.
Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 19.09.2008

Мнение от 525bmw » 16 Авг 2009, 0:13

anzak написа:абе мен как ще захване д2с на цокъл х7 замисли се малко колко силикон ще отиде и каква селяния ще стане



С чук, мен, с чук всичко се захваща. И няма разглобяване. Вечно!
Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 16 Авг 2009, 14:26

вместо оригинални фарове и преходници пластинки ламаринки и чук разбира се не може ли да си купи един китайски ксенон х7 има си и гаранция и всичко и да му е мирна главата

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook