Свирене на ТУРБОТО
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Face написа:Leon написа:Ползвам тази тема, за да не пускам нова, а и ми е убягнала. Понеже отдавна не съм се занимавал с дизели, а сега имам една чуденка, ако свиренето (не е свистене, нито виене, а си свири като линейка в далечината и се променя с оборотите).
Ех,колко съм се оглеждал каде е таз пуста линейка,където се чува пък не се вижда,докато разбера,че е от турбото....


Never mistake motion for action...
Leon написа:Face написа:Leon написа:Ползвам тази тема, за да не пускам нова, а и ми е убягнала. Понеже отдавна не съм се занимавал с дизели, а сега имам една чуденка, ако свиренето (не е свистене, нито виене, а си свири като линейка в далечината и се променя с оборотите).
Ех,колко съм се оглеждал каде е таз пуста линейка,където се чува пък не се вижда,докато разбера,че е от турбото....
Да, особено като падат оборотите си е точно като линейка


- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
Понеже аз пуснах темата да преди време и гледам че съм писал че след 20000км. свиренето не се е променило ,нито вървене нито разход и маслото не мърда ............ сега станаха 40000км. и ситоацията е все същата - колата е супер. Да чукаме на дърво "да не гризнем дървото"
.

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Това е успокояващо... А с разхода на гориво как си? И сменял ли си регулатора на налягането на турбината?
Never mistake motion for action...
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
наи лесния вариянт да се провери дали е от турбото е като се извади маркучето от ваком резервоара на турбото така се изолира самото турбо и ако го няма този звук значи турбото ще си ходи 

новият ми номер: 0877787835
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
- Lyubo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: "СПА столица на Балканите"
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D TOURING
- Мечтае да кара: X6 M-POWER
Рециклира се колега.Даже в София има добър сервиз където ги рециклират.marto853. написа:добре де а това турбо не се ли рациклира
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
marto853. написа:даи малко повече инфо надежно ли е каде се намира тел кви пари
Реал Турбо на околоМръсното на детелината на Бояна - отиваш питаш си каквото интересува и така....
- kokakabana
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 12.11.2007
турбо с променлива геометрия и рециклиране са пари на вятъра. относно свистенето аз бачкам в сервиз за камиони този бризнак автоматично почвам да търся каде изпуска (това се вижда много лесно мястото е омсалено) но това е за камионите. моята кола също свести при ускорение и това е нормално за турбина с променлива геометрия. проблема по често е кулера той се пука доста по често от гумените съединения.
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Jenerala написа:Понеже аз пуснах темата да преди време и гледам че съм писал че след 20000км. свиренето не се е променило ,нито вървене нито разход и маслото не мърда ............ сега станаха 40000км. и ситоацията е все същата - колата е супер. Да чукаме на дърво "да не гризнем дървото".
При мен свири вече 30к без промяна,ама вече съм заделил средства за ново.
Колеги искам да ви се похваля аз моето свирене го оправих.... :) проблема беше в спукан маркуч... т.е. този най-долу в дясно който е за изгорелите газове... един дълъг... незнам точно как се казва. Общо взето го побългарих докото намеря нов... а за съжаление нов от месец не мога да намеря никаде :uups:
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
anakreon написа:Колеги искам да ви се похваля аз моето свирене го оправих....проблема беше в спукан маркуч... т.е. този най-долу в дясно който е за изгорелите газове... един дълъг... незнам точно как се казва. Общо взето го побългарих докото намеря нов... а за съжаление нов от месец не мога да намеря никаде
ако ми пратиш ВИНа веднага ще ти го намеря

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
kokakabana написа:турбо с променлива геометрия и рециклиране са пари на вятъра. относно свистенето аз бачкам в сервиз за камиони този бризнак автоматично почвам да търся каде изпуска (това се вижда много лесно мястото е омсалено) но това е за камионите. моята кола също свести при ускорение и това е нормално за турбина с променлива геометрия. проблема по често е кулера той се пука доста по често от гумените съединения.
подкрепям с 2 ръце това мнение

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани