Свирене на ТУРБОТО

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 16 Юли 2009, 12:34

Face написа:
Leon написа:Ползвам тази тема, за да не пускам нова, а и ми е убягнала. Понеже отдавна не съм се занимавал с дизели, а сега имам една чуденка, ако свиренето (не е свистене, нито виене, а си свири като линейка в далечината и се променя с оборотите).


Ех,колко съм се оглеждал каде е таз пуста линейка,където се чува пък не се вижда,докато разбера,че е от турбото....
:)

:mhihi: Да, особено като падат оборотите си е точно като линейка :uups:
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.10.2008

Мнение от rtonchev » 16 Юли 2009, 17:15

Leon написа:
Face написа:
Leon написа:Ползвам тази тема, за да не пускам нова, а и ми е убягнала. Понеже отдавна не съм се занимавал с дизели, а сега имам една чуденка, ако свиренето (не е свистене, нито виене, а си свири като линейка в далечината и се променя с оборотите).


Ех,колко съм се оглеждал каде е таз пуста линейка,където се чува пък не се вижда,докато разбера,че е от турбото....
:)

:mhihi: Да, особено като падат оборотите си е точно като линейка :uups:


:D Точно така. Аз за пръв път като го чух си помислих " Мале полиция". Беше точно след като я взех. Пък той собственика май не разбра, че я взимам :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 17 Юли 2009, 19:18

Понеже аз пуснах темата да преди време и гледам че съм писал че след 20000км. свиренето не се е променило ,нито вървене нито разход и маслото не мърда ............ сега станаха 40000км. и ситоацията е все същата - колата е супер. Да чукаме на дърво "да не гризнем дървото" :D .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 20 Юли 2009, 14:44

Това е успокояващо... А с разхода на гориво как си? И сменял ли си регулатора на налягането на турбината?
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Мнение от marto853. » 15 Авг 2009, 18:29

наи лесния вариянт да се провери дали е от турбото е като се извади маркучето от ваком резервоара на турбото така се изолира самото турбо и ако го няма този звук значи турбото ще си ходи ;)
новият ми номер: 0877787835

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Мнение от marto853. » 15 Авг 2009, 18:31

добре де а това турбо не се ли рациклира :uups:
новият ми номер: 0877787835

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: "СПА столица на Балканите"
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D TOURING
Мечтае да кара: X6 M-POWER

Мнение от Lyubo » 15 Авг 2009, 19:29

marto853. написа:добре де а това турбо не се ли рациклира :uups:
Рециклира се колега.Даже в София има добър сервиз където ги рециклират.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Мнение от marto853. » 15 Авг 2009, 20:39

даи малко повече инфо надежно ли е каде се намира тел кви пари :help:
новият ми номер: 0877787835

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 15 Авг 2009, 21:24

имаше по едно време такива теми за турбото на 150 к.с. за рециклирането - извода беше - само ново

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 15 Авг 2009, 21:58

marto853. написа:даи малко повече инфо надежно ли е каде се намира тел кви пари :help:



Реал Турбо на околоМръсното на детелината на Бояна - отиваш питаш си каквото интересува и така....
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 12.11.2007

Мнение от kokakabana » 15 Авг 2009, 23:45

турбо с променлива геометрия и рециклиране са пари на вятъра. относно свистенето аз бачкам в сервиз за камиони този бризнак автоматично почвам да търся каде изпуска (това се вижда много лесно мястото е омсалено) но това е за камионите. моята кола също свести при ускорение и това е нормално за турбина с променлива геометрия. проблема по често е кулера той се пука доста по често от гумените съединения.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Мнение от Face » 16 Авг 2009, 1:15

Jenerala написа:Понеже аз пуснах темата да преди време и гледам че съм писал че след 20000км. свиренето не се е променило ,нито вървене нито разход и маслото не мърда ............ сега станаха 40000км. и ситоацията е все същата - колата е супер. Да чукаме на дърво "да не гризнем дървото" :D .


При мен свири вече 30к без промяна,ама вече съм заделил средства за ново.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: София

Мнение от anakreon » 19 Авг 2009, 18:02

Колеги искам да ви се похваля аз моето свирене го оправих.... :) проблема беше в спукан маркуч... т.е. този най-долу в дясно който е за изгорелите газове... един дълъг... незнам точно как се казва. Общо взето го побългарих докото намеря нов... а за съжаление нов от месец не мога да намеря никаде :uups:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 19 Авг 2009, 18:31

anakreon написа:Колеги искам да ви се похваля аз моето свирене го оправих.... :) проблема беше в спукан маркуч... т.е. този най-долу в дясно който е за изгорелите газове... един дълъг... незнам точно как се казва. Общо взето го побългарих докото намеря нов... а за съжаление нов от месец не мога да намеря никаде :uups:


ако ми пратиш ВИНа веднага ще ти го намеря :D


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 19 Авг 2009, 18:33

kokakabana написа:турбо с променлива геометрия и рециклиране са пари на вятъра. относно свистенето аз бачкам в сервиз за камиони този бризнак автоматично почвам да търся каде изпуска (това се вижда много лесно мястото е омсалено) но това е за камионите. моята кола също свести при ускорение и това е нормално за турбина с променлива геометрия. проблема по често е кулера той се пука доста по често от гумените съединения.


подкрепям с 2 ръце това мнение ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook