хидравлика на волана ?
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
хидравлика на волана ?
Колеги,
интересува ме дали всички е34 са с еднакви хидравлични помпи?
Моята си работи перфектно но все пак спрямо някои други модели и марки волана е по-тежък .
Искам да е по-лек така ,че когато въртя пълен волан ,на място, да не се налага да натискам много с дланта .
интересува ме дали всички е34 са с еднакви хидравлични помпи?
Моята си работи перфектно но все пак спрямо някои други модели и марки волана е по-тежък .
Искам да е по-лек така ,че когато въртя пълен волан ,на място, да не се налага да натискам много с дланта .
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Здравей, смени си маслото: ATF Dextron 2, иначе ако имаш нужда от друга помпа Опел Омега, по тънкана идва.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
И моя е по-тежък макар че масло съм сменил.Работата при мен е че съм за кормилна кутия.Невярвам помпата да ти е проблема поне щеше да вие най-малкото 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Има 2 вида хидравлични усилватели. Стандартен и сервотроник. Мисля, че е ясно как действа сервотроника? Ако не е ще опиша в този пост.
Поздрави
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Zubcho написа:Има 2 вида хидравлични усилватели. Стандартен и сервотроник. Мисля, че е ясно как действа сервотроника? Ако не е ще опиша в този пост.
Поздрави
Тва което го написа се отнася за кормилните кутии.Иначе и помпите са два вида според това колата дали е с нивомат или не.Тия които са с нивомат са с тандем помпи

- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
Ще ме извините, но да попитам какво е това, в което влизат две маркучета, които излизат от казанчето на хидравликата? Филтър?
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
незнам тоя сервотроник каква яка екстра е бил в Е34 ама като се качих на една дърта 124-ка 200 Е която освен хидравлика ,централно и ел огледала нямаше нищо друго и завъртях с едно пръстче големия Икарусов волан
и сравня с моята бангия която няма тая свръх технологична екстра разликата е от земята до небето-а уж с Мерца сме в един клас 




- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
На едно Ауди 100 (същия клас) хидравликата се въртеше с малкия пръст на празен ход на място... след смяна на рейката (старата си "била заминала") сега е по-тегаво... но имало някакъв болт (или нещо такова на пръта на волана) от който се регулирало и могло да се отпусне (не съм толкова запознат). Единствената по-лека хидравлика от това ауди бе на един Land Rover Discovery - все едно волан за компютър без пружини, без feedback - не знам как става тая работа
При мен на е34-ката ми направи впечатление, че на място при празен ход се върти доста по-трудно... при леко подаване на газ - олеква... ама и след смяната на течността при едни "майстори" започна да вие помпата при около 1000 оборота... ще сменя ремъка и течността отново и ще видя дали ще се пооправи нещо...
Волана ми става по-лек и като отпусна секторната кутия, ама пък луфта става прекалено голям и съм го нагласил на компромисен вариант до подмяната на сектора (дано не и помпата)...

При мен на е34-ката ми направи впечатление, че на място при празен ход се върти доста по-трудно... при леко подаване на газ - олеква... ама и след смяната на течността при едни "майстори" започна да вие помпата при около 1000 оборота... ще сменя ремъка и течността отново и ще видя дали ще се пооправи нещо...
Волана ми става по-лек и като отпусна секторната кутия, ама пък луфта става прекалено голям и съм го нагласил на компромисен вариант до подмяната на сектора (дано не и помпата)...
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Еее веднага схванахте за какво става дума .
Точно ,че като сравня със 124 и ми се вижда тежък след това волана.
Аз съм сигурен ,че помпата и кутията са отлични но си мислех ,че при различните модели помпата е с различно налягане,примерно и от там волана да е по-лек или по-тежък. Но явно няма да е така .[/list]
Точно ,че като сравня със 124 и ми се вижда тежък след това волана.
Аз съм сигурен ,че помпата и кутията са отлични но си мислех ,че при различните модели помпата е с различно налягане,примерно и от там волана да е по-лек или по-тежък. Но явно няма да е така .[/list]
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Ми аз невиждам проблем. Карайте си 124-ките.... Тука е форум за Е34. Задавали ли сте си въпроса при повече от 200км/ч. какво ще се случи ако завуртите с малкия пръст волана?!?
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
тежкия волан също става и от кофти гуми.
смени си АТФ-а или ЦХФ (зависи с какво си) напомпи си гумите според нормите и си карай
смени си АТФ-а или ЦХФ (зависи с какво си) напомпи си гумите според нормите и си карай

- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
хех надявам се при 200 км волана да се втвърдява щото иначе ще да е доста интересно изживяване
и тук никъде не видях да сме казали че боготворим 124 или Олимпиада 100 че чак и да си ги караме
Просто се чудим с колегите как може един гол като врабче Мерц да се управлява с по-малко усилие от нашите коли 





- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
- 6inline
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Disco 300Tdi
Re: хидравлика на волана ?
klintan66 написа:Колеги,
интересува ме дали всички е34 са с еднакви хидравлични помпи?
Моята си работи перфектно но все пак спрямо някои други модели и марки волана е по-тежък .
Искам да е по-лек така ,че когато въртя пълен волан ,на място, да не се налага да натискам много с дланта .
Servotronic е една от най-хубавите екстри, защото се усеща мек волана при ниска скорост. По различен начин се предава пътя и управлението. Аз си я сложих по неволя и колата стана друга. Помпата е два пъти по-голяма от стандартната, кормилната кутия е различна и казанчето е черно цилиндрично и по-голямо. Може да бъде комбинирано с АСЦ и нивомат, но не е задължително. Виждал съм сервотроник без нивомат и без АСЦ.
'...engage your brain before difflocks...'
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: хидравлика на волана ?
6inline написа:klintan66 написа:Колеги,
интересува ме дали всички е34 са с еднакви хидравлични помпи?
Моята си работи перфектно но все пак спрямо някои други модели и марки волана е по-тежък .
Искам да е по-лек така ,че когато въртя пълен волан ,на място, да не се налага да натискам много с дланта .
Servotronic е една от най-хубавите екстри, защото се усеща мек волана при ниска скорост. По различен начин се предава пътя и управлението. Аз си я сложих по неволя и колата стана друга. Помпата е два пъти по-голяма от стандартната, кормилната кутия е различна и казанчето е черно цилиндрично и по-голямо. Може да бъде комбинирано с АСЦ и нивомат, но не е задължително. Виждал съм сервотроник без нивомат и без АСЦ.
Т.е сложил си помпа и кутия на Е34 така ли ?
А от кой модел са?
Сложен ли е монтажа?Нещо преправя ли се ?
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани