въпрос за 525 тдс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 7.07.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39, X3 E83, Z4, i3
Мечтае да кара: вече само електромобили
Детайли за колата: BMW i3 -2015, Z4-2.5i individual, X3 -3.0d, E39 525TDS

въпрос за 525 тдс

Мнение от BVGE » 13 Авг 2009, 22:10

Здравейте колеги, имам един въпрос към тези които са с дизелови мотори. Двигателя ми е на 240000км /километрите са истинските вземата е от мой много близък роднина в Германия купена е нова от него/, прави ми впечетление че при подаване рязко на газ от зад остава тъмен пушек зад колата. Днес я изфорсирах на място известно време и върху цимента остана тъмно петно като от сажди. Моля за вашето компетентно мнение по въпроса. Може би дюзи или ....

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: перник
Пол: Мъж
Кара: e 39 525tds

Мнение от gigov » 13 Авг 2009, 22:42

Според мен проблема ти е в катализатора ,провери първо него или направо го махай (ако го има разбира се)

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 7.07.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39, X3 E83, Z4, i3
Мечтае да кара: вече само електромобили
Детайли за колата: BMW i3 -2015, Z4-2.5i individual, X3 -3.0d, E39 525TDS

RE: 525

Мнение от BVGE » 13 Авг 2009, 23:03

Със сигурност има катализатор, как става махането му при дизела, има ли ламбда сонди или други такива които да се отразяват върху работата на компа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 13 Авг 2009, 23:47

черният пушек значи богата смес според мен или ламбда сондата отчита грешно или дебитомера дава грешни стойности. Комп диагностика ти препоръчвам. Попринцип при натискане по стабилно на педала всички дори и нови дизели пушат но ако прави облак не е нормално.

Имаш ламбда само на испускателните колектори така че катализатора не е проблем да го махнеш, новите Е39 след фейса са с 2 ламбди сонди преди и след катализатора :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 14 Авг 2009, 3:14

slav4o1 написа:Имаш ламбда само на испускателните колектори така че катализатора не е проблем да го махнеш, новите Е39 след фейса са с 2 ламбди сонди преди и след катализатора :)


Това е tds!!! Няма ламбди сонди!
ИзображениеИзображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Мнение от Ilko Ivanov » 14 Авг 2009, 7:11

slav4o1 написа:Имаш ламбда само на испускателните колектори така че катализатора не е проблем да го махнеш, новите Е39 след фейса са с 2 ламбди сонди преди и след катализатора :)

Колега,къде ги видя тия ламбда сонди в Е39 ??? Нито една дизелова Е39 няма такива дори и фейсовите. Виж Е60 вече е друга работа.....

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook