E-30 2000 129hp М20В20 Как да стане малко по пъргав ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Bullet_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: София
- Кара: 530dA E39 M-pack
- Мечтае да кара: E30 S50 на широко
E-30 2000 129hp М20В20 Как да стане малко по пъргав ?
Колеги взехме с братчето една Е-30 М20В20 возилото е много барнато но мотора си е сток и както всички знаем доооста муден за сметка на хубавия му Глас
Та въпросът ми е как леко да побутнем пъргавината на този мотор като го запазим максимално сток
Благодаря ви предварително за мненията

Та въпросът ми е как леко да побутнем пъргавината на този мотор като го запазим максимално сток

Благодаря ви предварително за мненията

Който се стиска после яко писка
Re: E-30 2000 129hp М20В20 Как да стане малко по пъргав ?
Bullet_1 написа:Колеги взехме с братчето една Е-30 М20В20 возилото е много барнато но мотора си е сток и както всички знаем доооста муден за сметка на хубавия му Глас![]()
Та въпросът ми е как леко да побутнем пъргавината на този мотор като го запазим максимално сток![]()
Благодаря ви предварително за мненията
Като го замените с м20б25!

Майтапа на страна иначе там чипчета,филтри,генерации,валове и все други джиджавки.
Инак матори дал господ само пара да има!

- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Разпределителен вал, чип, генерация (разплетен колектор), въздушен филтър, като филтъра е по-скоро за самочувствие
В този ред са и очакваните ефекти горе-долу.
Успех!
П.П. хаха, колегата ме изпревари докато си редактирах поста

В този ред са и очакваните ефекти горе-долу.
Успех!
П.П. хаха, колегата ме изпревари докато си редактирах поста

Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- simoniko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 24.04.2005
- Местоположение: Sofia
- Кара: валяк
Re: ...
teao написа:Направете го 23ка, това са 20 коня гарантирани за около 600лв...
Това на практика как се получава?
M50 или М52 се вгражда с най малко ПРЕПРАВКИ ?
С разпределителен вал и чип какво ще извадим реално от М20В20?
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
m20b20 тръгва само и единствено с турбо на 1-1.5 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
...
Сваляш си мотора, трябва ти колянов вал от м20б23 и бутала пак от него. Разглабяш мотора слагаш вала и буталата и събираш обратно всичко. Комплект може да намериш за около 250-300лв и другото са лагери, сегменти, гарнитури. Става 150тина коня и си с оригиналния номер на ДВГ , и двигателя ти е ревизиран...
- n.kostadinov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Русе
колега не казваш горе долу с какъв бюджет разполагаш
за мен турбо варианта е по-удачен от м50 м52 та било то дори и 2.8
там вече ще усетиш повера
това си е лично мое мнение,но ако дадеш малко повече информация за това какво търсиш от автомобила,какви цели гониш и с какъв бюджет разполагаш мисля че ще получиш по-конкретни отговори 
KIM написа:за толкоз пара м50 150 коня,атмосферния тунинг не си струва парата за тоз мотор,държи на турбина,ма няма смисъл щот за тез пари направо един стоков м50 или м52 2,5 2,8..мисля че това е най удачния варянт,,но ако ти се занимава с тоя мотор поне кажи какви пари ти се дават най много
за мен турбо варианта е по-удачен от м50 м52 та било то дори и 2.8

там вече ще усетиш повера


- simoniko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 24.04.2005
- Местоположение: Sofia
- Кара: валяк
Б
Бюджета позволява 1.5-2.5 к. !
По важно ми е :
Ако сменям МАТОРЯ да мога във всеки един момент да върна колата в сток положение . Ако турбинирам незнам до колко трябва да се преправя ! Ако сменям мотора искам и шпер да и сложа и да се направи както трябва ! Затова смятам че е по-добре да и сложа стоков мотор от Е30 примерно В25 или В23 да го чипна и колата пак ще си е Е30 .
По важно ми е :
Ако сменям МАТОРЯ да мога във всеки един момент да върна колата в сток положение . Ако турбинирам незнам до колко трябва да се преправя ! Ако сменям мотора искам и шпер да и сложа и да се направи както трябва ! Затова смятам че е по-добре да и сложа стоков мотор от Е30 примерно В25 или В23 да го чипна и колата пак ще си е Е30 .
Re: Б
simoniko написа:Бюджета позволява 1.5-2.5 к. !
По важно ми е :
Ако сменям МАТОРЯ да мога във всеки един момент да върна колата в сток положение . Ако турбинирам незнам до колко трябва да се преправя ! Ако сменям мотора искам и шпер да и сложа и да се направи както трябва ! Затова смятам че е по-добре да и сложа стоков мотор от Е30 примерно В25 или В23 да го чипна и колата пак ще си е Е30 .
Тя и с 12 цилиндъра отдолу пак ще си е 30ка ма как и да е!
Аз си мисля,че 25цата е хубав варянт и ще се включите горе долу в тия пари,но лично като вървеж мога да кажа,че не съм очарован от нея!
Но всеки с мнението си де!
А инак щперове не е като да няма и са с цени от 400 до .......

- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Пък аз до колкото съм карал 25ци ( две ) и двете вървяха много, много доволон , ноо М50, не М20 ..
А за връщането в сток .. ми пази си стария мотор и къф е проблема .. ако знаеш какво правиш - 1 ден работа, ако много добре знаеш - 4 часа

А за връщането в сток .. ми пази си стария мотор и къф е проблема .. ако знаеш какво правиш - 1 ден работа, ако много добре знаеш - 4 часа


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: ...
След като имаш бюджет около 2500 може да си позволиш смяна с М50/М52, http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=148858 ,ако пък не ти се занимава просто си вземи едно по-късо шперче за 20ката,смени си регулатора на налягането и пробваи да видиш как ще е,виждал съм доста "умрели" 20ки да се събуждат 

- simoniko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 24.04.2005
- Местоположение: Sofia
- Кара: валяк
ь
За шпера съм напълно съгласен ! Какъв предлагате ? Моя май е 4.10 отворен ако не се лъжа ? Тъкмо ще монтирам носачите с дисковете!
Регулатора на налягането просто да го сменя или да сложа друг , моя май е на 2.5 бара!
Регулатора на налягането просто да го сменя или да сложа друг , моя май е на 2.5 бара!
- simoniko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 24.04.2005
- Местоположение: Sofia
- Кара: валяк
E
М20В25 ще е, почвам да търся читав такъв комплект със скоростити, ако някой се сеща за някой плод и зеленчук с такава стока да пише ! Пък ако по рафтовете има и В25-ца от троен стоп да не скромничи също , пък аз ще черпя !
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани