525d придърпва...?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
525d придърпва...?
Бащата има 2002 525д (автомат) от много време и съвсем наскоро се оплака от странен проблем: на автопилот при изкачване колата ту подава повече газ, ту по-малко (на интервали за около секунда).
Покарах и аз да видя и същотото се получава и без автопилота. Педалът на газта е на едно и също място, но при изкачване оборотите извъднъж се дигат (явно се включва турбината) и колата ускорява, но след 1-2 секунди спадат и колата забавя. Това се повтаря докато не натисна повече педала и тя си ускорява нормално. Случва се май само на изкачване....?
Преди да го пратя на диагностика, може ли някой да предположи причина, често ли се среща това на комонрейлите, и т.н. Аз си мисля нещо с налягането на комонрейла, сензор на педала на газта, горивна помпа, ДМЕ, дайте идеи. Мерси много
Покарах и аз да видя и същотото се получава и без автопилота. Педалът на газта е на едно и също място, но при изкачване оборотите извъднъж се дигат (явно се включва турбината) и колата ускорява, но след 1-2 секунди спадат и колата забавя. Това се повтаря докато не натисна повече педала и тя си ускорява нормално. Случва се май само на изкачване....?
Преди да го пратя на диагностика, може ли някой да предположи причина, често ли се среща това на комонрейлите, и т.н. Аз си мисля нещо с налягането на комонрейла, сензор на педала на газта, горивна помпа, ДМЕ, дайте идеи. Мерси много
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
im0tep написа:Да не сменя предавка нагоре автомата и за това така да забавя ускорението?
Хм,и на мен това ми се струва вероятна причина


- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Виж да не е почнала някоя дюза да се ебава. На диагностика като ти проверяват дюзите ще го хванат. Пробвай и с добавка, ама ако е тръгнала дюза малко вероятно да минеш само с добавка.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
danny_acs написа:eddy написа:Виж да не е почнала някоя дюза да се ебава. На диагностика като ти проверяват дюзите ще го хванат. Пробвай и с добавка, ама ако е тръгнала дюза малко вероятно да минеш само с добавка.
диагностиката 100% ще покаже, а къде е най-добре/евтино?
Еми прясно инфо днес от едно 525д в НН сервиз на летището в района на Технотест 40лв диагностика, провериха всички дюзи, с две думи ги четат. В час беше момчето, едно със светла коса леко чуплива около 30г, доволен съм от работата му. Като ги ръчкаш карат колата на тест след това пак на комп и така докато открият проблема


- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
А на скоростите нещо правено ли им е ? И давали ли са преди някви ядове? Като запалиш сутрин и е студена, като сложиш на Д тръгва ли веднага или се замисля?
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
eddy написа:danny_acs написа:eddy написа:Виж да не е почнала някоя дюза да се ебава. На диагностика като ти проверяват дюзите ще го хванат. Пробвай и с добавка, ама ако е тръгнала дюза малко вероятно да минеш само с добавка.
диагностиката 100% ще покаже, а къде е най-добре/евтино?
Еми прясно инфо днес от едно 525д в НН сервиз на летището в района на Технотест 40лв диагностика, провериха всички дюзи, с две думи ги четат. В час беше момчето, едно със светла коса леко чуплива около 30г, доволен съм от работата му. Като ги ръчкаш карат колата на тест след това пак на комп и така докато открият проблемаУспех
отидох в НН, диагностиката показа дюзата на 4ти цилиндър и горивната помпа под предната седалка са за причините и са за смяна. Благодаря ви за инфото!
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
danny_acs написа:eddy написа:danny_acs написа:eddy написа:Виж да не е почнала някоя дюза да се ебава. На диагностика като ти проверяват дюзите ще го хванат. Пробвай и с добавка, ама ако е тръгнала дюза малко вероятно да минеш само с добавка.
диагностиката 100% ще покаже, а къде е най-добре/евтино?
Еми прясно инфо днес от едно 525д в НН сервиз на летището в района на Технотест 40лв диагностика, провериха всички дюзи, с две думи ги четат. В час беше момчето, едно със светла коса леко чуплива около 30г, доволен съм от работата му. Като ги ръчкаш карат колата на тест след това пак на комп и така докато открият проблемаУспех
отидох в НН, диагностиката показа дюзата на 4ти цилиндър и горивната помпа под предната седалка са за причините и са за смяна. Благодаря ви за инфото!
Колега помпа под предната седалка сменях с италианска 150лв преди време, Пиербург която е за ориг вграждане беше около 350лв, а ориг, т.е. пак Пиербург, ама пише БМВ на нея е около 470лв. Дюзи може нова сиг са ти казали 600лв някъде бяха, а има и втора ръка читави по около 150лв. Някъде в Мобилето имаша един пич от Перник дето продава едно 525д на части ударено имаше читави дюзи. А от итал помпа под седалката за сега съм мн доволен вече 6К км и работи перф.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани