Свистене при подаване на газ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Свистене при подаване на газ
Колеги, колата започна да свисти при подаване на газ до 1500 оборота. От начало помислих, че е нещо от генерацията но не. Иначе си върви, не гори масло, на бензин си харчи добре. Много е дразнещо и най-вече се чува при потегляне. Закарах я на майстор обаче нищо. Къде евентуално да търся проблема?
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Е сменени уж са сменени. Как може да се установи дали е от него. Ролките са сменени 100% и ремъка на климатика.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Аз преди бях пуснал една тема точно за същото свистене при подаване на газ ... да не би да си сложил FM Transmiter скоро, защото при мен точно от него беше. Малко е вероятно и при теб да е така, ама и аз се бях стреснал тогава.
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Май се оказа от колекторите. Имало някаква клапа и стистенето се чува при вземане на въздух. Проверени са и маркучи и т.н. и не е от тях.
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Колеги, да не отварям нова тема ще питам тук.
Това жило, дето на газта (на снимката съм показал горе долу къде се намира) как трябва да е: докрай навито или да има луфт, че разни майстори го въртяха и сега не знам как е най-оптимално.

Това жило, дето на газта (на снимката съм показал горе долу къде се намира) как трябва да е: докрай навито или да има луфт, че разни майстори го въртяха и сега не знам как е най-оптимално.

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Е то щом има свистене значи дърпа и въздух, което прави сместа по-бедна. Клапата се казва дроселова и е след дебитомера. Жилото може да се натегне ако имаш празен ход на педала, иначе няма смисъл май.
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Е това едва ли е свързано със свистнето. Мен въпроса ми беше дали ако го натегна или разхлабя ще оказва някакво значение на вървене и как точно трябва да е. Оказва ли влияние върху чувстивтелността на педала?
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Това жило ти е жилото за АСЦ-то и не го барай въобще от това жило само ти отнема газта АСЦ-то ако вземе да буксува колата
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
anzak написа:Това жило ти е жилото за АСЦ-то и не го барай въобще от това жило само ти отнема газта АСЦ-то ако вземе да буксува колата
Направо се чудя как не ти се е пръснала главата от толкова знание...
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
В тая тема http://store.bmwpower-bg.net/forums/vie ... af70e56908 също се говори за въпросното жило и казват, че е за ASC-то.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Ми жилото за АСЦ-то влиза в една кутия, а от другата страна е куплунга. Ако това са ти барали "майсторите" не знам закво изобщо ходиш при тях.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани