Капачка антифриз?!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 30.01.2007
Местоположение: софия

Капачка антифриз?!

Мнение от nikibmw » 11 Авг 2009, 17:14

Здравейте! Смених радиатор, поради теч в разширителния съд. Чак след това установих, че капачката на съда за антифриза не трябва да се затяга докрай, а се връща леко за да изиграе ролята си на клапан все пак! Вярно ли е това? Може въпроса да е смешен, но моля за помощ и съвет.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 11 Авг 2009, 17:21

Не виждам логика :roll: , аз моята я затягам винаги , като не е затегната нали ще изтърва налягането и тогава как ще го играе клапан :idea: Нека и знаещите да се изкажат .
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 11 Авг 2009, 17:24

Sesko написа:Не виждам логика :roll: , аз моята я затягам винаги , като не е затегната нали ще изтърва налягането и тогава как ще го играе клапан :idea: Нека и знаещите да се изкажат .


Съгласен :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 30.01.2007
Местоположение: софия

Мнение от nikibmw » 11 Авг 2009, 17:40

[quote="Sesko"]Не виждам логика :roll: , аз моята я затягам винаги , като не е затегната нали ще изтърва налягането и тогава как ще го играе клапан :idea: Нека и знаещите да се изкажат .[/quote ]

Колега, информацията дойде от немец, механик в БМВ в Германия.Капачката се затяга докрай здраво и после се връща леко колкото да освободи.Така при налягане щяла да го изпусне. Ако няма откъде да излезе налягането, постепено товари разшрителния съд и накрая го спуква. Не е лошо който разбира повече да обясни.Важно е!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 11 Авг 2009, 18:38

затягай нормално да няма пропуск, но не до дупка, с цел да не се прекъса гуменото уплътнение... клапана е независим той не се влияе от това колко си стегнал ;)
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 30.01.2007
Местоположение: софия

Мнение от nikibmw » 11 Авг 2009, 19:59

Колеги, никой ли не знае как се завива проклетата капачка? Виждам че може да се завие докрай и като се отвие леко е свободна, а долната и част плътно е затворила разширителния съд.Но така ли трябва да бъде. Нека някой с опит да каже.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 11 Авг 2009, 20:04

Капачката се стяга до край клапана при бензина е на 200бара на ТДС е на 140бара :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 11 Авг 2009, 21:03

nikibmw написа:Колеги, никой ли не знае как се завива проклетата капачка? Виждам че може да се завие докрай и като се отвие леко е свободна, а долната и част плътно е затворила разширителния съд.Но така ли трябва да бъде. Нека някой с опит да каже.


EEEE казахме,че затягаш докато се получи херметичност. Не притягай хамалски за да не повреждаш/прекъсаш уплътнението на капачката.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Мнение от Ilko Ivanov » 11 Авг 2009, 21:37

///MILEN написа:Капачката се стяга до край клапана при бензина е на 200бара на ТДС е на 140бара :yes:

Ти имаш ли представа колко са 200бара ? Поинтересувай се малко преди да напишеш подобно нещо . Налягането на което отварят е 2.0 бара и 1.4 бара. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 11 Авг 2009, 22:48

:mhihi: :mhihi: :mhihi: 200 бара ако бяха трябваше да има още 2 тона желязо по колата ;) ест че капачката се затяга добре...тя си знае работата и не е толкова проста колкото изглежда :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 11 Авг 2009, 23:30

ЕЕЕ объркал човека единиците, голяма работа. 1 бар = 100 К Паскала. Поне е дал мнение, което много над средното ниво на форума ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 12 Авг 2009, 9:47

///MILEN написа:Капачката се стяга до край клапана при бензина е на 200бара на ТДС е на 140бара :yes:

200 бара ,за дюзите ли говориш нещо или...?
ivanov 530d написа:Ти имаш ли представа колко са 200бара ? Поинтересувай се малко преди да напишеш подобно нещо . Налягането на което отварят е 2.0 бара и 1.4 бара. ;)

И аз така знам. Водната система на ТДС-а работи до 2 атмосфери.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: ре

Мнение от Ilko Ivanov » 12 Авг 2009, 9:52

[quote="bera"][/quote]
И аз така знам. Водната система на ТДС-а работи до 2 атмосфери.


Бера ,Дизелите са на 1.4 бара,Бензиновите са на 2.0 бара ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 12 Авг 2009, 10:01

bera що така се излагаш бе братле, тъкмо щех да пускам тема да те предлагам за приемчик за проблеми свързани с 525 Ти Ди Ес

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: ре

Мнение от bera » 12 Авг 2009, 10:01

ivanov 530d написа:
bera написа:

И аз така знам. Водната система на ТДС-а работи до 2 атмосфери.


Бера ,Дизелите са на 1.4 бара,Бензиновите са на 2.0 бара ;)

Щом казваш значи е така.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook