Капачка антифриз?!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Капачка антифриз?!
Здравейте! Смених радиатор, поради теч в разширителния съд. Чак след това установих, че капачката на съда за антифриза не трябва да се затяга докрай, а се връща леко за да изиграе ролята си на клапан все пак! Вярно ли е това? Може въпроса да е смешен, но моля за помощ и съвет.
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Не виждам логика
, аз моята я затягам винаги , като не е затегната нали ще изтърва налягането и тогава как ще го играе клапан
Нека и знаещите да се изкажат .


- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Sesko написа:Не виждам логика, аз моята я затягам винаги , като не е затегната нали ще изтърва налягането и тогава как ще го играе клапан
Нека и знаещите да се изкажат .
Съгласен

[quote="Sesko"]Не виждам логика
, аз моята я затягам винаги , като не е затегната нали ще изтърва налягането и тогава как ще го играе клапан
Нека и знаещите да се изкажат .[/quote ]
Колега, информацията дойде от немец, механик в БМВ в Германия.Капачката се затяга докрай здраво и после се връща леко колкото да освободи.Така при налягане щяла да го изпусне. Ако няма откъде да излезе налягането, постепено товари разшрителния съд и накрая го спуква. Не е лошо който разбира повече да обясни.Важно е!


Колега, информацията дойде от немец, механик в БМВ в Германия.Капачката се затяга докрай здраво и после се връща леко колкото да освободи.Така при налягане щяла да го изпусне. Ако няма откъде да излезе налягането, постепено товари разшрителния съд и накрая го спуква. Не е лошо който разбира повече да обясни.Важно е!
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
затягай нормално да няма пропуск, но не до дупка, с цел да не се прекъса гуменото уплътнение... клапана е независим той не се влияе от това колко си стегнал 

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
nikibmw написа:Колеги, никой ли не знае как се завива проклетата капачка? Виждам че може да се завие докрай и като се отвие леко е свободна, а долната и част плътно е затворила разширителния съд.Но така ли трябва да бъде. Нека някой с опит да каже.
EEEE казахме,че затягаш докато се получи херметичност. Не притягай хамалски за да не повреждаш/прекъсаш уплътнението на капачката.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
///MILEN написа:Капачката се стяга до край клапана при бензина е на 200бара на ТДС е на 140бара
Ти имаш ли представа колко са 200бара ? Поинтересувай се малко преди да напишеш подобно нещо . Налягането на което отварят е 2.0 бара и 1.4 бара.

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
ЕЕЕ объркал човека единиците, голяма работа. 1 бар = 100 К Паскала. Поне е дал мнение, което много над средното ниво на форума 

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
///MILEN написа:Капачката се стяга до край клапана при бензина е на 200бара на ТДС е на 140бара
200 бара ,за дюзите ли говориш нещо или...?
ivanov 530d написа:Ти имаш ли представа колко са 200бара ? Поинтересувай се малко преди да напишеш подобно нещо . Налягането на което отварят е 2.0 бара и 1.4 бара.
И аз така знам. Водната система на ТДС-а работи до 2 атмосфери.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: ре
[quote="bera"][/quote]
И аз така знам. Водната система на ТДС-а работи до 2 атмосфери.
Бера ,Дизелите са на 1.4 бара,Бензиновите са на 2.0 бара
И аз така знам. Водната система на ТДС-а работи до 2 атмосфери.
Бера ,Дизелите са на 1.4 бара,Бензиновите са на 2.0 бара

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
bera що така се излагаш бе братле, тъкмо щех да пускам тема да те предлагам за приемчик за проблеми свързани с 525 Ти Ди Ес
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]