ПОМОЩ!Моля!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Мнение от Ilko Ivanov » 08 Авг 2009, 22:55

bera Дай едно мнение тук - ти ги разбираш тия БМВ-та : http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=161154

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 08 Авг 2009, 23:03

ivanov 530d написа:bera Дай едно мнение тук - ти ги разбираш тия БМВ-та : http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=161154

Пич аз не работя като монтьорче, не съм толкова запознат ,но съм си блъскал главата с стари бараки и камиони, бусове колкото мога гледам да помогна на хората в нужда.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 08 Авг 2009, 23:49

сменихме и двата датчика, има подобрение но не е кактотрябва, ваноса не променя изобщо стои в -25 градуса непрекъснато, все си мисля, че или има кабели на късо от датчик разпределителен вал към ЕКУ-то или нямат връзка. казахти ела да я закачиме пак и да гледаме в живи данни какво са случва ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Re: ре

Мнение от I.V.G. » 08 Авг 2009, 23:58

bera написа:
ivanov 530d написа:bera Дай едно мнение тук - ти ги разбираш тия БМВ-та : http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=161154

Пич аз не работя като монтьорче, не съм толкова запознат ,но съм си блъскал главата с стари бараки и камиони, бусове колкото мога гледам да помогна на хората в нужда.
Добре бе пич,като не си толкова запознат защо се навираш постоянно,то на чужд гръб и 100 тояги са малко.Ако не вярваш прочети си предните постове от тази тема,та ти му изброи всичките части на човека които са му под капака и тези стари бараки са малко по различни от новите ,нали?Да няма награда за най много постове ъв форума?А? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: ре

Мнение от bera » 09 Авг 2009, 0:08

I.V.G. написа:ти му изброи всичките части на човека които са му под капака и тези стари бараки са малко по различни от новите ,нали?Да няма награда за най много постове ъв форума?А? :roll:

За такава награда не съм чул, май няма. Опитвам се да му помогна на човека с каквото мога и се сещам за някои неща от моя житейски опит. Дай боже да е нещо дребно и да го намерят по-бързо. Каквото съм изброил съм го изброил по мои впечатления. Ти ако знаеш какъв е проблема кажи му на човека, не го мъчи. И аз съм много любопитен, толкова много неща е сменил и пак и пак....проблем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 09 Авг 2009, 2:44

NAPSTERS написа:сменихме и двата датчика, има подобрение но не е кактотрябва, ваноса не променя изобщо стои в -25 градуса непрекъснато, все си мисля, че или има кабели на късо от датчик разпределителен вал към ЕКУ-то или нямат връзка. казахти ела да я закачиме пак и да гледаме в живи данни какво са случва ;)

сега не се рови да търсиш в кабелите проблема махни патрона на вануса лесно пада и виж вътре има едно пластмасово буталце с една пружинка виж дали се движи свободно и дали пружинката го връща датчиците ЗАДЪЛЖИТЕЛНО оригинални БМВ или ВДО Сименс то реално те ги правят за БМВ и ако пак не стане махаш капака на клапаните коляновия вал заскобен и гледаш центровката

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 14.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 520; E39 520; E36 318

Мнение от comeon1985 » 10 Авг 2009, 0:32

В сряда отивам при колегата и я отваряме...мамицата й! :) Ше пишем за развръзката. Ако нема оправия...- Е34 is back! :D Верно не е толкова лачена ама поне нема една торба лаптоп(К)и по нея. Абе ще ми се да тръгне.
...не можеш да промениш картите, които са ти раздадени...но можеш да промениш начина, по който да ги изиграеш...
BMW E34 M5 Tribute :bowdown:
http://www.vbox7.com/play:7199fc05

312463517031743

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 16 Авг 2009, 23:01

проблема е решен яко голяма тъпотия се оказа. зад въздушния филтър има едно пластмасово като продължение на самия него и влиза в гуфрирания маркуч преди дросела, е тая пущина се извадила и зее сериозна дупка и смуче въздух на богато. сложихме го на мястото му и колата сега е повече от перфектна ;) интересното беше , 4е не се чуваше свистене на въздуха а мотора имаше съвсем леко притрисане на прзен ход. както и да е колата е както трябва.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 16 Авг 2009, 23:10

да ама от това не може да държи вала на -25 градуса

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 16 Авг 2009, 23:17

anzak написа:да ама от това не може да държи вала на -25 градуса


защо да не може дебитомера изобщо не подава реални стоиноски към екуто, а в същото време то какво да даде на диагностиката естествено че грешни данни , а и освен това ваноса нема как да завърти вала с -25 градуса а и тои работи само в движение когато мотора е натоварен ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 16 Авг 2009, 23:46

изместването на ваноса се влияе само и единствено от оборотите получени от еку-то и двата датчика (колянов и разпределителен) + предавките на автомобила - няма нищо общо със гориво-въздъшната смес - поне така съм чел аз де

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 17 Авг 2009, 0:03

spacepl написа:изместването на ваноса се влияе само и единствено от оборотите получени от еку-то и двата датчика (колянов и разпределителен) + предавките на автомобила - няма нищо общо със гориво-въздъшната смес - поне така съм чел аз де



неспоря. факт е 4е колата заработи нормално и влезе в стоиности. може първия път когато сменихме датчика още да се е адаптирала
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook