технически проблем с БМВ 525тдс
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- martinelee
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 1.08.2009
- Местоположение: софия
технически проблем с БМВ 525тдс
добър ден , аз съм нов в клуба .Имам БМВ 525 тдс 94г при което се яви проблем , който немогат да намерят в нито един сервиз засега , мотора е перфектен , сменил съм горивна помпа , турбото работи но като влезне след 2000 оборота започва да пуши много , ама много!! неще да вдигне повече от 120 км , сякаш много гориво влиза и неможе да го изгори, казахами ,че е от датчик на скоростната кутия в един сервис но като го смениха пак нищо , на 2 диагностики го водих но проблема остава неразгадан , моляви аз съм от софия ако може някой да ми препоръча добър сервиз или мнение нека помогне !!
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Здравейте
Имам и аз едно въпросче. Реших да не правя нова тема, а да драсна тука(въпроса е технически ). Значи, спирачките, педала е твърд , по - точно преди да нафорсирам след това омеква и направо си коват на място спирачките, обаче след 1 - 3 препомпвания на педала той пак става твърд и най - страшно, че не държат (държът ама с много зор и пак не е на 100%).
Благодаря предварително
п.с. Проблема може и да е прост, но съм шофер от скоро и не съм чак толкова навътре по тези въпроси.


Благодаря предварително

п.с. Проблема може и да е прост, но съм шофер от скоро и не съм чак толкова навътре по тези въпроси.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
въпроса ти хич не е за тази тема, но отиди някъде да ти огледат колата за течове от системата и да я обезвъздушат...
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Точно в Супер дизел не ходи! Иди при Архитекта.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Zubcho написа:Точно в Супер дизел не ходи! Иди при Архитекта.
малко офтопик.... подкрепям колегата относно Супер дизел
За отстраняване на проблема с топлия старт на Рейндж Ровер 2,5ДСЕ(2,5тдс),почистване на дебитомер и диагностика - 120лв
Една седмица колата пали перфектно топла след това всичко по старому.... е и -120лв

- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Re: технически проблем с БМВ 525тдс
martinelee написа:добър ден , аз съм нов в клуба .Имам БМВ 525 тдс 94г при което се яви проблем , който немогат да намерят в нито един сервиз засега , мотора е перфектен , сменил съм горивна помпа , турбото работи но като влезне след 2000 оборота започва да пуши много , ама много!! неще да вдигне повече от 120 км , сякаш много гориво влиза и неможе да го изгори, казахами ,че е от датчик на скоростната кутия в един сервис но като го смениха пак нищо , на 2 диагностики го водих но проблема остава неразгадан , моляви аз съм от софия ако може някой да ми препоръча добър сервиз или мнение нека помогне !!
Здрасти колега провери първо маркучите след турбото обикновено от тях така се получава.... После гледаи помпата
King Regards, 0888 750 222
- martinelee
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 1.08.2009
- Местоположение: софия
помпата е нова , но разбрах че трябва центровка да се направи , такаче щом я погледнт ще кажа какво е станало 

- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Zubcho написа:Точно в Супер дизел не ходи! Иди при Архитекта.
И при Архитекта става ма що не в Супер дизел бре колега?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Щото ще му вземат пари за нищо. Най-дразнещото, е че не те пускат да припариш до колата докато правят "ремонта". На мен ми взеха 320лв за един ремонт и реглаж на помпата и нищо не направиха с реглажа. Даже не бяха пипали помпата грам. По-добре Архитекта.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани