технически проблем с БМВ 525тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.08.2009
Местоположение: софия

технически проблем с БМВ 525тдс

Мнение от martinelee » 01 Авг 2009, 14:01

добър ден , аз съм нов в клуба .Имам БМВ 525 тдс 94г при което се яви проблем , който немогат да намерят в нито един сервиз засега , мотора е перфектен , сменил съм горивна помпа , турбото работи но като влезне след 2000 оборота започва да пуши много , ама много!! неще да вдигне повече от 120 км , сякаш много гориво влиза и неможе да го изгори, казахами ,че е от датчик на скоростната кутия в един сервис но като го смениха пак нищо , на 2 диагностики го водих но проблема остава неразгадан , моляви аз съм от софия ако може някой да ми препоръча добър сервиз или мнение нека помогне !!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 02 Авг 2009, 13:29

Пропуска въздуха някъде след турбото.
Може и да не са зацепили гнп-то както трябва.
Хвърли едно око на важните теми за тдс.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 02 Авг 2009, 15:47

дюзата свети ли по принцип на таблото
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.08.2009
Местоположение: софия

Мнение от martinelee » 02 Авг 2009, 19:03

не свети нищо по таблото , да знаете къде могат да го погледнат хора ,които разбират??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 02 Авг 2009, 19:47

колега пукнат ти е маркуч след турбото или интерколера

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 11.07.2009

Мнение от te4o » 04 Авг 2009, 20:24

Здравейте :) Имам и аз едно въпросче. Реших да не правя нова тема, а да драсна тука(въпроса е технически ). Значи, спирачките, педала е твърд , по - точно преди да нафорсирам след това омеква и направо си коват на място спирачките, обаче след 1 - 3 препомпвания на педала той пак става твърд и най - страшно, че не държат (държът ама с много зор и пак не е на 100%).:help:
Благодаря предварително :)
п.с. Проблема може и да е прост, но съм шофер от скоро и не съм чак толкова навътре по тези въпроси.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 04 Авг 2009, 20:28

въпроса ти хич не е за тази тема, но отиди някъде да ти огледат колата за течове от системата и да я обезвъздушат...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 04 Авг 2009, 20:59

Колега иди в Супер дизел на околовръстното до Царско село.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 04 Авг 2009, 21:54

Точно в Супер дизел не ходи! Иди при Архитекта.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Мнение от vanci88 » 04 Авг 2009, 22:17

Zubcho написа:Точно в Супер дизел не ходи! Иди при Архитекта.

малко офтопик.... подкрепям колегата относно Супер дизел
За отстраняване на проблема с топлия старт на Рейндж Ровер 2,5ДСЕ(2,5тдс),почистване на дебитомер и диагностика - 120лв
Една седмица колата пали перфектно топла след това всичко по старому.... е и -120лв :mhihi:
36436
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 11.07.2009

Мнение от te4o » 05 Авг 2009, 11:14

Владо написа:въпроса ти хич не е за тази тема, но ...

Оти да нее уа. Щом не е за тук за къде е :!: :?:
Благодаря на другите за отг. :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Re: технически проблем с БМВ 525тдс

Мнение от plboy » 06 Авг 2009, 16:06

martinelee написа:добър ден , аз съм нов в клуба .Имам БМВ 525 тдс 94г при което се яви проблем , който немогат да намерят в нито един сервиз засега , мотора е перфектен , сменил съм горивна помпа , турбото работи но като влезне след 2000 оборота започва да пуши много , ама много!! неще да вдигне повече от 120 км , сякаш много гориво влиза и неможе да го изгори, казахами ,че е от датчик на скоростната кутия в един сервис но като го смениха пак нищо , на 2 диагностики го водих но проблема остава неразгадан , моляви аз съм от софия ако може някой да ми препоръча добър сервиз или мнение нека помогне !!

Здрасти колега провери първо маркучите след турбото обикновено от тях така се получава.... После гледаи помпата
King Regards, 0888 750 222

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.08.2009
Местоположение: софия

Мнение от martinelee » 06 Авг 2009, 18:16

помпата е нова , но разбрах че трябва центровка да се направи , такаче щом я погледнт ще кажа какво е станало :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 06 Авг 2009, 19:18

Zubcho написа:Точно в Супер дизел не ходи! Иди при Архитекта.

И при Архитекта става ма що не в Супер дизел бре колега?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 06 Авг 2009, 19:30

Щото ще му вземат пари за нищо. Най-дразнещото, е че не те пускат да припариш до колата докато правят "ремонта". На мен ми взеха 320лв за един ремонт и реглаж на помпата и нищо не направиха с реглажа. Даже не бяха пипали помпата грам. По-добре Архитекта.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook