Няма такъв филм като моя :((

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: F01

Мнение от ikonkata » 03 Авг 2009, 0:34

като ти гледам кардана си е наистина от 2,5 ама тоя диф да вземеш да го цъкнеш и него че ми се струва че той май не е от това за което си мислиш :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 03 Авг 2009, 9:51

ikonkata написа:като ти гледам кардана си е наистина от 2,5 ама тоя диф да вземеш да го цъкнеш и него че ми се струва че той май не е от това за което си мислиш :roll:
Баце два дифа имам не един и двата са от 2.5 и двата не ми пасват :roll: :roll:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 03 Авг 2009, 10:30

ikonkata написа:като ти гледам кардана си е наистина от 2,5 ама тоя диф да вземеш да го цъкнеш и него че ми се струва че той май не е от това за което си мислиш :roll:
точно от това е Иконка -дето си мисли той..чисто и просто са 2 вида май
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 03 Авг 2009, 10:32

Славянко , по ВИН твойта кола каква излиза ?


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: F01

Мнение от ikonkata » 03 Авг 2009, 12:14

тя колата му като мойта отдавна няма нищо общо с вин кода :mhihi:

bmwfena написа:
ikonkata написа:като ти гледам кардана си е наистина от 2,5 ама тоя диф да вземеш да го цъкнеш и него че ми се струва че той май не е от това за което си мислиш :roll:
точно от това е Иконка -дето си мисли той..чисто и просто са 2 вида май


това "май" него едва ли го топли най-добре е да кажат хора през чийто ръце са минали повечко такива параходи че да не се налага да си купи цялата гама дифове и кардани за е34 :mhihi:
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 03 Авг 2009, 12:56

ikonkata написа:тя колата му като мойта отдавна няма нищо общо с вин кода :mhihi:

bmwfena написа:
ikonkata написа:като ти гледам кардана си е наистина от 2,5 ама тоя диф да вземеш да го цъкнеш и него че ми се струва че той май не е от това за което си мислиш :roll:
точно от това е Иконка -дето си мисли той..чисто и просто са 2 вида май


това "май" него едва ли го топли най-добре е да кажат хора през чийто ръце са минали повечко такива параходи че да не се налага да си купи цялата гама дифове и кардани за е34 :mhihi:
Недй така-и аз разглобих една 525 М50 :(
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 03 Авг 2009, 13:01

Пенчев зададе верния въпрос.

Ако по ВИН колата е 525, то може да извадиш от реалОЕМ-а каталожните номера на дифа, кардана и куплирането между тях.
След това да поискаш от регионалния дилър технически данни на частите по тези каталожни номера.
Би трябвало да ти направят тази услуга... :confused:

Като имаш вече размери, числа, диаметри, дължини и прочие... мериш какво имаш ти и кое ти бяга и търсиш което ти трябва...

Може да загубиш време така, ама поне може да избегнеш налучкването.

Евентуално..., ако някой, някъде по света си е направил труда да помести в интернет технически данни кое с кое се куплира и на кои модели... може да се изрови с мноооогооо търсене... , ама ако въобще няма такава информация в нета...?

Това от мен.

Поздрави и успех в начинанието.
Д
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 03 Авг 2009, 13:27

ddddk написа:Пенчев зададе верния въпрос.

Ако по ВИН колата е 525, то може да извадиш от реалОЕМ-а каталожните номера на дифа, кардана и куплирането между тях.
След това да поискаш от регионалния дилър технически данни на частите по тези каталожни номера.
Би трябвало да ти направят тази услуга... :confused:

Като имаш вече размери, числа, диаметри, дължини и прочие... мериш какво имаш ти и кое ти бяга и търсиш което ти трябва...

Може да загубиш време така, ама поне може да избегнеш налучкването.

Евентуално..., ако някой, някъде по света си е направил труда да помести в интернет технически данни кое с кое се куплира и на кои модели... може да се изрови с мноооогооо търсене... , ама ако въобще няма такава информация в нета...?

Това от мен.

Поздрави и успех в начинанието.
Д
Братле прав си ама каква точно информация да ми дадат както и с какво това ще ми е от полза като и кутията е друга и дифа ??? За сега ще изчакам Бисер да види неговият кардан от колата от която взех и дифа и ако стане ще го отнеса а ако не вече отивам в град Кубрат близо до Русе където има завод за кардани и да ми го нагодят. Не ми се искаше вторият вариянт но вече взе да ми писва. Вчера ходих до Калояново пак. Цяло Русе беше там и всички Русенски тунингисти караха а аз гледах :confused: :( :(
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: ре

Мнение от bmwfena » 03 Авг 2009, 13:33

slavianko написа:
ddddk написа:Пенчев зададе верния въпрос.

Ако по ВИН колата е 525, то може да извадиш от реалОЕМ-а каталожните номера на дифа, кардана и куплирането между тях.
След това да поискаш от регионалния дилър технически данни на частите по тези каталожни номера.
Би трябвало да ти направят тази услуга... :confused:

Като имаш вече размери, числа, диаметри, дължини и прочие... мериш какво имаш ти и кое ти бяга и търсиш което ти трябва...

Може да загубиш време така, ама поне може да избегнеш налучкването.

Евентуално..., ако някой, някъде по света си е направил труда да помести в интернет технически данни кое с кое се куплира и на кои модели... може да се изрови с мноооогооо търсене... , ама ако въобще няма такава информация в нета...?

Това от мен.

Поздрави и успех в начинанието.
Д
Братле прав си ама каква точно информация да ми дадат както и с какво това ще ми е от полза като и кутията е друга и дифа ??? За сега ще изчакам Бисер да види неговият кардан от колата от която взех и дифа и ако стане ще го отнеса а ако не вече отивам в град Кубрат близо до Русе където има завод за кардани и да ми го нагодят. Не ми се искаше вторият вариянт но вече взе да ми писва. Вчера ходих до Калояново пак. Цяло Русе беше там и всички Русенски тунингисти караха а аз гледах :confused: :( :(

е то нема как да не стане---нали от там е дифа :P :P нема да одиш в Кубрат спокойно :!:
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 03 Авг 2009, 14:52

Колата 525-ца ли е по ВИН ?

Има два вида мостове на Е34-ките :
1. малките на 518i,520i ,524td и 525 tds
2. големите oт 525i нагоре

Така както говориш сякаш задния мост ти е за В20 :roll: Няма шанс ако моста е за М50В25 да не може да се качи диф-а и да не може да се срещне с кардана за този модел :idea:

Можеш ли да снимаш ходовата част отазд и да кчиш снимката ?


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 13.11.2007
Кара: с поза (както е модерно)
Мечтае да кара: е28

Мнение от ivanko_90 » 03 Авг 2009, 19:06

това да гледаш другите като карат ние работа :(
Искам да карам сейфти кара (комбито) на F1

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 03 Авг 2009, 22:42

Penchev написа:Колата 525-ца ли е по ВИН ?

Има два вида мостове на Е34-ките :
1. малките на 518i,520i ,524td и 525 tds
2. големите oт 525i нагоре

Така както говориш сякаш задния мост ти е за В20 :roll: Няма шанс ако моста е за М50В25 да не може да се качи диф-а и да не може да се срещне с кардана за този модел :idea:

Можеш ли да снимаш ходовата част отазд и да кчиш снимката ?


Георги Пенчев
Моста си е от 2.5 Пенчев. И колата си е заводски с В25
Днес говорих с Бисер бмвфена и се оказва че той има точно такъв кардан като този който ми трябва и е от М50 В25 което ще рече че има разлики.
ivanko_90 написа:това да гледаш другите като карат ние работа :(
Много е гадно повярвай ми. Особенно като имаш 300 коньова кола а не можеш да я караш
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 13.11.2007
Кара: с поза (както е модерно)
Мечтае да кара: е28

Мнение от ivanko_90 » 03 Авг 2009, 23:01

ясно ми е затова и не ходя на полигона :D

и колата ми нестава за спорта на полигона :confused: па камоли ако е като твойта :bcry:
Искам да карам сейфти кара (комбито) на F1

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: F01

Мнение от ikonkata » 04 Авг 2009, 0:28

ivanko_90 написа:това да гледаш другите като карат ние работа :(
Много е гадно повярвай ми. Особенно като имаш 300 коньова кола а не можеш да я караш[/quote]



славяне аз много добре знам как се чустваш моята не съм я карал от ноември миналата година :( а сега вече като му се вижда края става още по-трудно :mhihi: дано стане с тоя кардан от бисер че е време вече да уважиш подобаващо задните гуми :driving:
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 04 Авг 2009, 16:15

Като ти прати Бисер кардана и като си поюасне на мястото напиши за да сме спокойни :) Аз имам еотложен ангажимент и няма да мога да дойда с брат ми на Калояново този уикенд - нечовешката лудница ще е (справка http://www.driftclubbulgaria.com/) ,за следващите мероприятия на Кюстендил и Плевен до края на сезона съм плътно.

Стискам палци искренно колата да стане и да се появи още една Е34-ка на пистата , няма по-голяма радост :bchug: :have one: :angel: :wave: :smoke: :yes:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook