ТДС-а от днес е на 12 часа :(
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
ТДС-а от днес е на 12 часа :(
Здравейте колеги. Да Ви се оплача от днес температурата ми е на 12 часа и това определено не ми харесва.
Преди да тествам виско, водна помпа, термостат и каквото се сетите реших да пробвам щорите и тогава се озадачих
Има ли някой , който да са му са се прецаквали вакуум регулаторите? - температурата ми стои на 12 часа, а щорите ми нещат да се отварят:(, когато извадя маркуча за вакуума температурата си пасва точно.
Това ме навежда на мисалта, че водната помпа и термостата са си добре, проблема остава да е във щорите или по - малко вероятно във виското.
Който има щори ако може да ми каже кога му отварят - защото мойто доскоро отваряха на 12 без 1 минута, иоли дали е възможно вакуум регулатора да се побърка и само да засмуква - без да пуска?
Благодаря за компетентните мнения
Преди да тествам виско, водна помпа, термостат и каквото се сетите реших да пробвам щорите и тогава се озадачих
Има ли някой , който да са му са се прецаквали вакуум регулаторите? - температурата ми стои на 12 часа, а щорите ми нещат да се отварят:(, когато извадя маркуча за вакуума температурата си пасва точно.
Това ме навежда на мисалта, че водната помпа и термостата са си добре, проблема остава да е във щорите или по - малко вероятно във виското.
Който има щори ако може да ми каже кога му отварят - защото мойто доскоро отваряха на 12 без 1 минута, иоли дали е възможно вакуум регулатора да се побърка и само да засмуква - без да пуска?
Благодаря за компетентните мнения
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Венци здрасти, аз също имам желюзи
но лятото никога не съм виждал да се затварят
Най вероятно проблема е в тях, утре ще видя отново но няма логика, идеята е когато е студено само тогава.


- Methodius
- Митоди яде мисо
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Peter Angelov написа:Венци здрасти, аз също имам желюзино лятото никога не съм виждал да се затварят
Най вероятно проблема е в тях, утре ще видя отново но няма логика, идеята е когато е студено само тогава.
По- скоро до достигане на работна температура да са затворени и после отварят ..

Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...
- dido2900
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Pais Vasco
- Пол: Мъж
- Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
- Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае
ТДС-а от днес е на 12 часа :(
Колега проблема ти е в един температурен датчик, който се намира под смукателните колектори.Точно до мап сензора имаш една джижавка незнам как се казва,ако и измъкнеш буксата и желузите ще се отворят.Заради този датчик аз си прегрях двигателя.Когато колата е в движение няма проблем,но когато спреш става опасно,вдига температурата за отрицателно време.За сега аз съм решил проблема по този начин.А датчика го разкарвам в колата от 8 месеца.
Успех с ремонта,да пишеш какво е станало.

Успех с ремонта,да пишеш какво е станало.

Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Благодаря на всички за бързите и уместни отговори.
То това със отварянето на жалузите е лесно, но като я пусна по инерция и много бързо изстива , а иначе държи температурата на 10 часа (толкова изстива най - много).
Значи решението е ясно - минавам на механичем режим зимата с жалузи - лятото ЬОК
Колега да ми кажеш колко парички струва въпросният датчик и кой точно е - под колекторите се сещам за един - тоя , който е забит в смукателите, а отделно където са вакуумчетата за АГР и за жалузите, там още не съм бутал.
Ако е възможно да ми обясниш къде точно се намира повредата ми и колко пари струва въпростният датчик - все пак СТОК си е друго
Пешо, щом не си виждал да се затварят - значи и твоя температурен датчик има проблем - щорите винаги са затворени до около 80 градуса (много добда екстра за зимата, също така и когато си по инерция) и после съответно си се отварят - слушай какво дума колегата и под ръка да одим до магазина за датчици
То това със отварянето на жалузите е лесно, но като я пусна по инерция и много бързо изстива , а иначе държи температурата на 10 часа (толкова изстива най - много).
Значи решението е ясно - минавам на механичем режим зимата с жалузи - лятото ЬОК

Колега да ми кажеш колко парички струва въпросният датчик и кой точно е - под колекторите се сещам за един - тоя , който е забит в смукателите, а отделно където са вакуумчетата за АГР и за жалузите, там още не съм бутал.
Ако е възможно да ми обясниш къде точно се намира повредата ми и колко пари струва въпростният датчик - все пак СТОК си е друго

Пешо, щом не си виждал да се затварят - значи и твоя температурен датчик има проблем - щорите винаги са затворени до около 80 градуса (много добда екстра за зимата, също така и когато си по инерция) и после съответно си се отварят - слушай какво дума колегата и под ръка да одим до магазина за датчици

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Алоха, Ванка
Винаги си е била така - по инерция винаги се е изстудявала.
Определено ще я карам на отворени жалузи
докато колегата сподели кой точно датчик е дал фира

Винаги си е била така - по инерция винаги се е изстудявала.
Определено ще я карам на отворени жалузи

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Батко, аз нямам жалузи и като слизам по нанадолнище без газ не ми мърда температурата. Имаш проблемен термостат и до сега не си го разбрал заради жалузите. По-добре смени термостата с такъв на 88 градуса и пробвай пак по нанадолнище на неутрална какво ще стане.
Поздрави
П.С. Митко от Варна (mitko_n1) ще ти съдейства с термостата.

Поздрави
П.С. Митко от Варна (mitko_n1) ще ти съдейства с термостата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
ОК, термостата е едно на ръка - още утре ще се погрижа, но явно и с жалузите има проблем щом не се отварят на 90 градуса 

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Венци, термостата е ясен но за желюзите бъркаш не се затварят винаги! Няма логика да се затварят лятото при 30 градуса, това е направено зимата когато е студено печката да се сгрее по добре. Днес не можах да видя но тея дни ще погледна. Управлениуто на желюзите е на тази схема:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
№16 и №12 това са въпросните елементи които управляват желюзите...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
№16 и №12 това са въпросните елементи които управляват желюзите...
- dido2900
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Pais Vasco
- Пол: Мъж
- Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
- Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае
ТДС-а от днес е на 12 часа :(
Здравей колега,въпросния датчик се намира на самия блок под смукателните колектори,даже под подгряващите свещи горе долу по средата на блока.За инфо можеш да попиташ Dinozab,от него съм купил този датчик,и той ме светна за него
А за проблема ти с температурата,и аз съм на мнение,че имаш скапан термостат,защото съм имал същия проблем,и го реших с покупката на нов термостат от ДаруКар.
P.S.Датчика ми излезна 20лв.

А за проблема ти с температурата,и аз съм на мнение,че имаш скапан термостат,защото съм имал същия проблем,и го реших с покупката на нов термостат от ДаруКар.

P.S.Датчика ми излезна 20лв.

Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: ТДС-а от днес е на 12 часа :(
dido2900 написа:Здравей колега,въпросния датчик се намира на самия блок под смукателните колектори,даже под подгряващите свещи горе долу по средата на блока.За инфо можеш да попиташ Dinozab,от него съм купил този датчик,и той ме светна за него![]()
А за проблема ти с температурата,и аз съм на мнение,че имаш скапан термостат,защото съм имал същия проблем,и го реших с покупката на нов термостат от ДаруКар.![]()
P.S.Датчика ми излезна 20лв.
Колега за кой датчик става въпрос

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
или тази
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
под №20
Тези датчици по мое мнение нямат нищо общо с желюзите....
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани