Спешно 530d-193 магарета

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Пазарджик

Спешно 530d-193 магарета

Мнение от Rumenborko » 25 Юли 2009, 23:54

Колеги здравей те,искам да попитам някой по вещ в областа.Имам дизел 530д 193к.значе вапрсът ми е следния,има ли логика първо незнам след диагностика колата ми варви перфектно,като падне горивото под 10л. колата просто не е същата няма тяга,после дори да заредя повече гориво няма разлика пак е куц кон. :uups:
Абе просто няма дерман количката,незнам откъде да започна какво да сменя :evil:
Последна промяна Rumenborko на 26 Юли 2009, 0:09, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 26 Юли 2009, 0:09

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 12:15, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Пазарджик

Мнение от Rumenborko » 26 Юли 2009, 0:13

Монтьорчето в сервиза ми е приятелче и то доста добро,каза ми че всичко е ок,но на мен колата ми се струма леко шумна и тромава,до скоро не беше,дюзи те са горе долу добре,само 1-ва ми дава +2 останалите са около + или - 0.5 или 0.9

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Пазарджик

Мнение от Rumenborko » 26 Юли 2009, 0:19

Вазможно ли е да иска профилактика на турбина или кулер,или нещо такова

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 26 Юли 2009, 0:22

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 12:15, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Пазарджик

Мнение от Rumenborko » 26 Юли 2009, 2:29

Сменил сам всичко,без филтър картерни газове.Изминал сам не повече от 1500км.Маслото е специално от ДаруКар поръчвано за Дизел
10w40 само за БМВ.Програми те са Импа и Дис,с ръчни скорости е.
Мерси за всичко което ми казваш,мисля да му кажа да погледне тези неща. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Мнение от nightdriver » 26 Юли 2009, 3:59

здравей колега,
филтър картерни газове ще разбереш дали е за смяна по щеката за маслото- ако хвърля масло или пръска от там, този филтър е за смяна!
и все пак си го провери, ако е дунапренения филтър и е добре напоен и разложен го сменяй, и по възможност с новия модел, тип-vortex, който е вечен! Сега не мога да ти кажа, дали ще се оправи вървежа, но поне ще си предпазиш турбото след смяната му!
за маслото, за есенно-зимния период, а и не само, гледай да го смениш с 5w30 или поне с 5w40, а и 0w30 също отговаря на нашия климат за тези дизели!
потърси кастрол!
колкото до вървежа, ако не са многото видове помпи или филтри причината, обърни внимание на дебитомера, на мен се опита да ми прави номера!
пуши ли при ускорение!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 26 Юли 2009, 8:39

А и колега щом си ръчни скорости значи няма да се притесняваш поне за пеперудките :) А ако не пада нивото на нафтата под 10 л не го прави ,така ли,върви си нормално?Ами не я оставяй да пада до толкова и мисли за помпата в резервоара.Аз моята я пълня до горе и като мине средата пак я пълня.Така поне не се притеснявам да ми заминат помпите.Поздрави!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Пазарджик

Мнение от Rumenborko » 26 Юли 2009, 17:54

Благодария на всички който отзоваха на помощ,относно това дали пуши,не въобще даже се учудвам,виждал сам доста 525д пушат като луди тази въобще,даже се питам да ли е нормално.Както казах преди за прав път карам дизел. ;)
А този филтър новия за картерни газове от къде мога да си го взема.в Пазарджик има само"дунапренения".
А и друго да попитам само филтъра ли се сменя или комплект с онази пласмаса,защото пласмасата е колкото филтъра като цена. :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Мнение от nightdriver » 26 Юли 2009, 18:26

колега, за филтъра само от БМВ може да го купиш, а щом нямат от новия модел, поискай да го поръчат! номер: 11 12 7 799 225. Не е фатално, да сложиш и дунапрена, който го дават да се сменя на всеки три смени на маслото, а новия тип е без профилактика и става без проблем на нашите коли.
някои сервизи също умишлено не продават новия, понеже имат още много от дунапрена на сток и гледат да го пробутат ;)
иначе пластмасовото тяло няма нужда да се сменя, но пък с него върви и гуменото уплътнение, което е хубаво да се смени, така че вземай всичко заедно!

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Пазарджик

Мнение от Rumenborko » 02 Авг 2009, 0:51

Момци,намерих ме къде е проблема,някакъв датчик на турбината като загре е автомобила започва да отчита грешно.Искам да ви благодария на всички.Ако има някой по близо до Пазарджик това е тел. на майстора-0889298023-Професора... :P

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 02 Авг 2009, 1:32

Rumenborko написа:Момци,намерих ме къде е проблема,някакъв датчик на турбината като загре е автомобила започва да отчита грешно.Искам да ви благодария на всички.Ако има някой по близо до Пазарджик това е тел. на майстора-0889298023-Професора... :P

Колега, предполагам си сменил това:
Номенклатурен номер : 11747796634
Описание : РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ - ТУРБОКОМПРЕСОР
Ед.цена (с ДДС) : 169.26 BGL
Има наличност


Аз този регулатор го смених още същия ден, като купих колата, просто така профилактично.

Поне от първите ми дни с дизел, разбрах, че първата работа като си купиш Е39 с такъв двигател е да се смени филтър картерни газове и този датчик ей така, просто за отскок 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 02 Авг 2009, 10:01

възможно е да е 10 номер от схемата mad_presley http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40 този датчик за Т на въздуха също прави големи мизерии.... Филтъра картерни газове се сменя за да не пропуща маслени пари, капчици които затлачват геометрията на турбото, клеясва и запича от това...

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Мнение от Ilko Ivanov » 02 Авг 2009, 10:13

Този датчик не се монтира в нашите коли !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 02 Авг 2009, 10:46

Да наистина... аз на мойта не съм го гледал, но на преди фейс го имат... и той е за налягане.... Спа още...писал съм температурен :|

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook