Спешно 530d-193 магарета
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Rumenborko
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Пазарджик
Спешно 530d-193 магарета
Колеги здравей те,искам да попитам някой по вещ в областа.Имам дизел 530д 193к.значе вапрсът ми е следния,има ли логика първо незнам след диагностика колата ми варви перфектно,като падне горивото под 10л. колата просто не е същата няма тяга,после дори да заредя повече гориво няма разлика пак е куц кон.
Абе просто няма дерман количката,незнам откъде да започна какво да сменя

Абе просто няма дерман количката,незнам откъде да започна какво да сменя

Последна промяна Rumenborko на 26 Юли 2009, 0:09, променена общо 1 път
- Rumenborko
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Пазарджик
Монтьорчето в сервиза ми е приятелче и то доста добро,каза ми че всичко е ок,но на мен колата ми се струма леко шумна и тромава,до скоро не беше,дюзи те са горе долу добре,само 1-ва ми дава +2 останалите са около + или - 0.5 или 0.9
- Rumenborko
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Пазарджик
Сменил сам всичко,без филтър картерни газове.Изминал сам не повече от 1500км.Маслото е специално от ДаруКар поръчвано за Дизел
10w40 само за БМВ.Програми те са Импа и Дис,с ръчни скорости е.
Мерси за всичко което ми казваш,мисля да му кажа да погледне тези неща.
10w40 само за БМВ.Програми те са Импа и Дис,с ръчни скорости е.
Мерси за всичко което ми казваш,мисля да му кажа да погледне тези неща.

- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
здравей колега,
филтър картерни газове ще разбереш дали е за смяна по щеката за маслото- ако хвърля масло или пръска от там, този филтър е за смяна!
и все пак си го провери, ако е дунапренения филтър и е добре напоен и разложен го сменяй, и по възможност с новия модел, тип-vortex, който е вечен! Сега не мога да ти кажа, дали ще се оправи вървежа, но поне ще си предпазиш турбото след смяната му!
за маслото, за есенно-зимния период, а и не само, гледай да го смениш с 5w30 или поне с 5w40, а и 0w30 също отговаря на нашия климат за тези дизели!
потърси кастрол!
колкото до вървежа, ако не са многото видове помпи или филтри причината, обърни внимание на дебитомера, на мен се опита да ми прави номера!
пуши ли при ускорение!
филтър картерни газове ще разбереш дали е за смяна по щеката за маслото- ако хвърля масло или пръска от там, този филтър е за смяна!
и все пак си го провери, ако е дунапренения филтър и е добре напоен и разложен го сменяй, и по възможност с новия модел, тип-vortex, който е вечен! Сега не мога да ти кажа, дали ще се оправи вървежа, но поне ще си предпазиш турбото след смяната му!
за маслото, за есенно-зимния период, а и не само, гледай да го смениш с 5w30 или поне с 5w40, а и 0w30 също отговаря на нашия климат за тези дизели!
потърси кастрол!
колкото до вървежа, ако не са многото видове помпи или филтри причината, обърни внимание на дебитомера, на мен се опита да ми прави номера!
пуши ли при ускорение!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
А и колега щом си ръчни скорости значи няма да се притесняваш поне за пеперудките
А ако не пада нивото на нафтата под 10 л не го прави ,така ли,върви си нормално?Ами не я оставяй да пада до толкова и мисли за помпата в резервоара.Аз моята я пълня до горе и като мине средата пак я пълня.Така поне не се притеснявам да ми заминат помпите.Поздрави!


- Rumenborko
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Пазарджик
Благодария на всички който отзоваха на помощ,относно това дали пуши,не въобще даже се учудвам,виждал сам доста 525д пушат като луди тази въобще,даже се питам да ли е нормално.Както казах преди за прав път карам дизел.
А този филтър новия за картерни газове от къде мога да си го взема.в Пазарджик има само"дунапренения".
А и друго да попитам само филтъра ли се сменя или комплект с онази пласмаса,защото пласмасата е колкото филтъра като цена.

А този филтър новия за картерни газове от къде мога да си го взема.в Пазарджик има само"дунапренения".
А и друго да попитам само филтъра ли се сменя или комплект с онази пласмаса,защото пласмасата е колкото филтъра като цена.

- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
колега, за филтъра само от БМВ може да го купиш, а щом нямат от новия модел, поискай да го поръчат! номер: 11 12 7 799 225. Не е фатално, да сложиш и дунапрена, който го дават да се сменя на всеки три смени на маслото, а новия тип е без профилактика и става без проблем на нашите коли.
някои сервизи също умишлено не продават новия, понеже имат още много от дунапрена на сток и гледат да го пробутат
иначе пластмасовото тяло няма нужда да се сменя, но пък с него върви и гуменото уплътнение, което е хубаво да се смени, така че вземай всичко заедно!
някои сервизи също умишлено не продават новия, понеже имат още много от дунапрена на сток и гледат да го пробутат

иначе пластмасовото тяло няма нужда да се сменя, но пък с него върви и гуменото уплътнение, което е хубаво да се смени, така че вземай всичко заедно!
- Rumenborko
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Пазарджик
Момци,намерих ме къде е проблема,някакъв датчик на турбината като загре е автомобила започва да отчита грешно.Искам да ви благодария на всички.Ако има някой по близо до Пазарджик това е тел. на майстора-0889298023-Професора... 

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Rumenborko написа:Момци,намерих ме къде е проблема,някакъв датчик на турбината като загре е автомобила започва да отчита грешно.Искам да ви благодария на всички.Ако има някой по близо до Пазарджик това е тел. на майстора-0889298023-Професора...
Колега, предполагам си сменил това:
Номенклатурен номер : 11747796634
Описание : РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ - ТУРБОКОМПРЕСОР
Ед.цена (с ДДС) : 169.26 BGL
Има наличност
Аз този регулатор го смених още същия ден, като купих колата, просто така профилактично.
Поне от първите ми дни с дизел, разбрах, че първата работа като си купиш Е39 с такъв двигател е да се смени филтър картерни газове и този датчик ей така, просто за отскок

възможно е да е 10 номер от схемата mad_presley http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40 този датчик за Т на въздуха също прави големи мизерии.... Филтъра картерни газове се сменя за да не пропуща маслени пари, капчици които затлачват геометрията на турбото, клеясва и запича от това...
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани