чип за 520I 150к.с. -ПОМОЩ!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- scorpion82ua
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.04.2009
чип за 520I 150к.с. -ПОМОЩ!
Хора,обърках се тотално....Карам 520И 150 к.с. 2000г . и от доста време си мисля за чипче(ИСКАМ САМО ДА СМЕНЯ СОФТА НА ПО НОВ,БЕЗ ДА СМЕНЯМ САМИЯ ЧИП).Подържам колата си в Дару Кар,споделих с един майстор и той ме завери че няма проблеми и дори ме опъти към БОШ(там са били хубави),обаче разговора ни чю и приемчика и каза,че 520И 150 к.с. е изтисната до край и че няма да има смисел,само ще си прецакам двигателя.....Не знам ко да правя.....то и на сайта има много различни мнения.....НЯКОЙ ПРОВИ ЛИ НЕЩО ПОДОБНО НА 520и 150к.с????ДАЛИ ВЯРНО Е ЧЕ ТАКАВА СМЯНА НА СОФТА СКЪСЯВА ЖИВОТА НА КОЛАТА?????
МОЛЯ ЗА КОМПЕТЕНТНО МНЕНИЕ!
МОЛЯ ЗА КОМПЕТЕНТНО МНЕНИЕ!
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
- harko77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 26.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Мотопед :)
- Мечтае да кара: колело
- Детайли за колата: супер е
И аз така мисля ще ти качи едни 10-15коня които няма да осетиш с един спортен филтър и чип може да има по голяма разлика но не очакваи чудеса говоря от личен опит малко по добре тръгва колата в ниските 

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Абсолютна изправност на двигателя,датчици,ванус,демитомер и тем подобдни+ спортен филтър и спортна генерация....това е истината 

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
незнам какво очаквате??? самата истина е че 20-ките на това купе тежко просто невърви , толкова си могат това е!!!!
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
scorpion82ua написа:от цялата тази истирия искам да стане по-пъргава в ниските и двигателя да работи по-леко!
Няма да стане колега. Само чип на двулитров атмосферен мотор не прави почти нищо, а малкия прираст на мощност се получава във високите обороти. Моят мотор е 2.2 литра, 170 коня, 210 Nm и пак преди 3000 оборота колата не е точно пъргава. Мисли за смяна на мотора или още по-добре направо на колата - 530i/d са добър вариант.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Определено горивото оказва разлика.По принцип ползвам ОМВ 98 Н,скоро заредих със 100 Н Карера и усетих разликата.Тя бе за малко обаче
На другия ден пак същото,просто свикваш и с това.Но за тази кола има няма 150 к.с на 1500 кг +100 (аз) +58 (съпруга) 2х25 (деца) емиии толкова 


Нищо лично ,Просто бизнес !
- harko77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 26.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Мотопед :)
- Мечтае да кара: колело
- Детайли за колата: супер е
- scorpion82ua
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.04.2009
Сложих за сега само филтърче.Стана малко по добра в ниските,не е много,ама разлика усетих!Другата седмица ще сложа и чипче!
- stanimir_hristov
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 10.12.2008
- Местоположение: ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
колега а като сложи спортно филтърче и чипче усети ли разлика в джоба имам предвид откъм гориво
Последна промяна stanimir_hristov на 30 Юли 2009, 22:08, променена общо 1 път
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани