-->от 525 към 535 или 540

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

-->от 525 към 535 или 540

Мнение от BULL3T » 30 Юли 2009, 2:13

Здравейте колеги,

след няколко месеца се надявам ,да се сдобия с едно такова зверче. Проблема му е двгто,2.5 мотра е бил на газ ,сега е на метан и състоянието му е повече от лошо. Били са ме астри Г 1.6 с 2 коли на 400 метра,за пример. И сега мисля като го взема ,дали да не сложа едно по-голямо двг ,например 3.0 или може би от 540 да намеря мотор.Сега ще кажете защо искам толкова голям мотор,защото колата мисля да я правя за за събота и неделя за кеф и отвреме на време на Калояново да си я карам!

Четете след четвърта страница,промени ми се концепцията за колата,вече не искам да я правя за дрифт.

Ето и малко снимки,колата е много запазена и прекрасна!

Изображение
By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29
Изображение
By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29
Изображение
By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29
Изображение
By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29
Изображение
By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29
Изображение
By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29
Последна промяна BULL3T на 09 Яну 2010, 3:02, променена общо 3 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 30 Юли 2009, 7:50

Бе тоя мотор лесно се прави, но не е ясно какво му е...
С какви пари разполагаш за горепосочените интервенции със смяна на маторя?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Мнение от BULL3T » 30 Юли 2009, 11:16

Събирам в момента,предполагам че до нова година ще имам едно 2 3 хиляди лева.Но те са крайно недостатъчни за да се купи всичко и да се сложи един мотор.Знам че един такъв 2.5 мотор 170 коня е около 1000 и нещо лв.Всичко ще се прави лека полека.Надявам се че другата година по това време колата ще бъде направена.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 30 Юли 2009, 11:17

Ако ще правиш такива неща , по добре си намери една готина кола със всичко вътре , че тая като гледам е гола пушка..земи една голям бъбрек и бухай вътре матор...тука само филм ще гледаш!
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 30 Юли 2009, 11:52

Колега, мисля че най-удачният вариант за тебе ще е да направиш този мотор, като преди това изскубеш всички видове гас и я олекотиш. ;)
В раздела се появиха доста теми напоследък за това, порови се малко и ще добиеш представа :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 30 Юли 2009, 12:13

Ако си от София драсни ми 2 реда на ЛС, да ти кажа какшо що ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от sniper74 » 30 Юли 2009, 19:51

JIKI_RACER написа:Ако ще правиш такива неща , по добре си намери една готина кола със всичко вътре , че тая като гледам е гола пушка..земи една голям бъбрек и бухай вътре матор...тука само филм ще гледаш!


сьгласен сьм с колегата поне повечко екстри да имаше ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 30 Юли 2009, 20:05

Този мотор го водят перфектен за турбиниране, защото биелите му са ковани, както и коляновия вал. Но с турбиниране трябва смяна на съединител също. Препоръчват на Sachs бездемпферен за М5 haevy duty. За да си дрифтър трябва да подобриш и окачването и да олекотиш колата. Може и скоростната кутия да не издържи също, но това не е задължително. Специално тези коли са доста здрави. Чети повече и специално питай Slavianko какво и колко му е струвало да турбинира. Мисля едни 5000лв ще ти стигнат, но мотора трябва да ти е перфектен!!! Иначе ще го счупиш и файда от налятите пари никаква.

Поздрави и да знаеш, че парите дадени за една кола клонят към безкрайност :) Всеки месец спокойно можеш да хвърляш и по 1000лв и пак да не стигат.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1969
Регистриран на: 21.10.2007
Пол: Мъж
Кара: мел

Мнение от ///vlado » 30 Юли 2009, 21:40

Според мен ... тия пари дето ще ги вложиш в този мотор спокойно можеш да си купуш едно м50 и да не се занимаваш с глупости и излишни нерви.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 30 Юли 2009, 21:49

///vlado написа:Според мен ... тия пари дето ще ги вложиш в този мотор спокойно можеш да си купуш едно м50 и да не се занимаваш с глупости и излишни нерви.


да но точно този мотор в сток вариант става много коне с турбина ;) много по лесно и ефтино се турбинира от м50 и издържа повече от 2,0м50 заради по здравите биели.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Мнение от BULL3T » 30 Юли 2009, 22:51

Да обаче тук проблема е че в двигателя сигурно е лютеница! Кириле, колко горедолу се постигат коне ,ако се турбинира и ти като дрифтър кажи кое ще да е по-добре ,едно по-голямо моторче или турбо на това?

На мен ми се върти идеята да сложа 3.0 защото съвпада със скорстната кутия и от там да мисля.

Колата въобще не е гола,има люк ел стъкла и огледала и двузонови духалки :D :D :D също така суич за халогенки.

Аз говоря за тази кола защото ще я взема много изгодно!Не става и въпрос да се взима друга кола. И пак казвам купето е безупречно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 30 Юли 2009, 23:05

BULL3T написа:Да обаче тук проблема е че в двигателя сигурно е лютеница! Кириле, колко горедолу се постигат коне ,ако се турбинира и ти като дрифтър кажи кое ще да е по-добре ,едно по-голямо моторче или турбо на това?

На мен ми се върти идеята да сложа 3.0 защото съвпада със скорстната кутия и от там да мисля.

Колата въобще не е гола,има люк ел стъкла и огледала и двузонови духалки :D :D :D също така суич за халогенки.

Аз говоря за тази кола защото ще я взема много изгодно!Не става и въпрос да се взима друга кола. И пак казвам купето е безупречно.


Може и 350 к.с. да изкараш :winky:

А това за двузоновите духалки всички е34 си го имат фабрично :) Вече климатика е екстра, която се е доплащала. Ел огледалата също са в базовия модел и не са се доплащали. Най-екстравагантната екстра на този автомобил за мен е хладилника :shock: Само дето сигурно има 150 коли с тази екстра и всичките се кътат по разни гаражи и няма да се продадат никога :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 31 Юли 2009, 0:42

BULL3T написа:Да обаче тук проблема е че в двигателя сигурно е лютеница! Кириле, колко горедолу се постигат коне ,ако се турбинира и ти като дрифтър кажи кое ще да е по-добре ,едно по-голямо моторче или турбо на това?

На мен ми се върти идеята да сложа 3.0 защото съвпада със скорстната кутия и от там да мисля.

Колата въобще не е гола,има люк ел стъкла и огледала и двузонови духалки :D :D :D също така суич за халогенки.

Аз говоря за тази кола защото ще я взема много изгодно!Не става и въпрос да се взима друга кола. И пак казвам купето е безупречно.


ти решаваш,сложи ако искаш 4,4 все е тая ако можеш да си го позволиш,но най ефтиния вариант е турбо-стига да го сложи правилния човек щото иначе излиза много скъпо.ако смяташ да ползваш тази кола за някви спортни цели,първо трябва някакси да свалиш от нея 300 кила ;) ти решаваш дали си струва да разваляш хубавия автомобил при полужение че с една е30 например тръгваш от база с 300 кила по лека от е34 ;) избора е твой,мисли и действай ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Мнение от BULL3T » 31 Юли 2009, 2:07

Tи си прав,но една е30 ще ми струва повече от това което ви показвам,това е целия проблем! Ще го мисля как да стане,всичко е в процес на мислене,събиране на пари,разучаване и тн. Искам да разбера кое ще излезе най-евтино и най-удобно да се направи!Нито бързам нито нищо,така че имам достатъчно време да си мисля какво да правя! Но едно е сигурно,това ще е колата!

Дето се вика ще се опрая и пък ще си взема поука,а и каквато и кола да си взема все ще да е филм,и все ще ми е шантаво всичко ,докато не потръгнат нещата! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 31 Юли 2009, 8:50

Да знаеш, че едно 3.0 или 4.0 (М60) не е само да го сложиш. Трябва ти генерацията, скоростната кутия, диференциала и кардана. Трябва да се премести сервото, АБС-а и още куп неща. Не е толкова лесно и евтино да се сложи този мотор, и трябва майстора да го е правил, а не да се учи на твоята кола. Имай предвид, че се сваля и таблото за да се прекарат кабелите за новото табло и чек контрола. Абе общо взето трябва цялата кола да я разглобиш. Това естествено ако искаш колата ти да е както трябва. :) Аз лично бих закарал тази кола на някой проверен майстор и ще му кажа да направи пълна ревизия на мотора. След това я карам да се турбинира и накрая събирам пари за едно хубаво окачване + спирачки от М5 (продават се предни апарати за 350лв. - за справка Ikonkata) и накрая финишираш с една яка бегачка, която ще ти излизне към 7-8000лв. Естествено тези пари са оптимистичния вариант. Могат да излязат още куп неща по тази кола и да ти стъпи на 20 000лв всичко. Нищо не се знае :) За такива проекти трябва да имаш доход поне 5000 на месец и да отделяш едни 1000лв за колата.

А Мечо Пух е казал "Колкото повече - толкова повече" :) Ти си прави сметка.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook