проблем с турбото или двигателя - БМВ 525Д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Коя букса на турбото имаш в предвид,че и мойта прави тия магарии от време на времеvladi_killer написа:изолацията на вакумните маркучета е нарушена на 3-4 места но изглежда че не са спукани, размърдах малко буксата на турбото няколко пъти напред назад и после си възвърна старата формавъзможно е и да не е правила хубав контакт...
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
DAEL написа:Що ми се струва, че има разлика при турбото на комън рейла и ТДС-а?


ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
колега, смени го това вакумно маркучле, най-дългото маркучле в този мотор-1м50 !
струва стотинки, започни с него, той се нагрява много и може някоя дребна цепнатина да се разширява, която не си забелязал.
тука, заради това маркучле, много има, къде са сменили турбо и дебитметри! и във франция има много злоупотреба в сервизите на вм!
струва стотинки, започни с него, той се нагрява много и може някоя дребна цепнатина да се разширява, която не си забелязал.
тука, заради това маркучле, много има, къде са сменили турбо и дебитметри! и във франция има много злоупотреба в сервизите на вм!
- vladi_killer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 6.02.2009
днеска цял ден я карах 120 км навъртях и никакви проблеми, ако беше спукано маркучето щеше да е пак без турбо, сигурно не е правила хубав контакт...като я размурдах малко се оправи...дано всичко е ок и за напред 

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
- Radenkov1989
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 21.03.2013
- Пол: Мъж
Re: проблем с турбото или двигателя - БМВ 525Д
Здравеите Колеги от няколко месеца насам си карам едно 525 тдс 97 година всичко е наред но наскоро се появи един странен проблем.Отначало си помислих че ми е заминало турбото ама не то си работи но понякога сякаш изклучва колата няма никаква мощност няколко пути когато се получаваше така разкачах акумолатора оставях я 12 часа и след това беше пушка но от 2 дни насам и твоа не помага прости си няма мощност пук турбото си работи аз си мисля че е нещо от компутара ако някои знае от какво мойе да е моля да ме насочи поне малко
- mpp82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 730 d
- Мечтае да кара: X5
Re: проблем с турбото или двигателя - БМВ 525Д
Колега с това описание всеки ще се чуди,направи си една диагностика и тогава сподели.Ако може и по-правилно да се пише 

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: проблем с турбото или двигателя - БМВ 525Д
Баш от компУтАра е проблема, не знае колко нафталин да пуска
Иначе казано пробвай с дебитомера. Първо диагностика
Когато се пише нов отговор или мнение отдолу на полето в което се пише освен бутона "Изпрати" има и един бутон "Прегледай". Натиснете го този бутон като си напишете нещата и ако успеете да си прочетете това което сте написали, чак тогава го натискайте бутона "Изпрати". Но ако сте натиснали въпреки всичко Изпращането после има опция за редакция на мнението в темата.



Radenkov1989 написа:Здравеите Колеги от няколко месеца насам си карам едно 525 тдс 97 година всичко е наред но наскоро се появи един странен проблем. Отначало си помислих че ми е заминало турбото ама не то си работи. Но понякога сякаш изключва, колата няма никаква мощност. Няколко пъти когато се получаваше така разкачах акумулатора оставях я 12 часа и след това беше пушка но от 2 дни насам и твоа не помага. Просто си няма мощност пък турбото си работи. Аз си мисля че е нещо от компютъра. Ако някои знае от какво може да е моля да ме насочи поне малко.


Когато се пише нов отговор или мнение отдолу на полето в което се пише освен бутона "Изпрати" има и един бутон "Прегледай". Натиснете го този бутон като си напишете нещата и ако успеете да си прочетете това което сте написали, чак тогава го натискайте бутона "Изпрати". Но ако сте натиснали въпреки всичко Изпращането после има опция за редакция на мнението в темата.
- s.nikov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 28.12.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - М57 - 01'
- Мечтае да кара: Shelby GT500 - 67'
Re:
vladi_killer написа:изолацията на вакумните маркучета е нарушена на 3-4 места но изглежда че не са спукани, размърдах малко буксата на турбото няколко пъти напред назад и после си възвърна старата формавъзможно е и да не е правила хубав контакт...
Колега каде се намира тази букса?
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Candy man