Индикация за изгоряла крушка при работещи

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Индикация за изгоряла крушка при работещи

Мнение от meha » 26 Юли 2009, 16:46

След смяна на оригиналните фарове Хела със файсови пак на Хела но и с оригинален ксенон вече......изписва понякога проверка за предни светлини......
Правих следните неща за проверка.......в момента в който светне индикацията,пускам само габарити,но индикацията си остава........пускам къси светлини(ксенона) и веднага изчезва индикацията за изгоряла лампа :shock:

И има ли вариант да се сложат оригинални лампи,но с малко по-син нюанс,че мойте са май на 4300к,че отначало изсинява,и след 2-3 сек вече свети като че ли бяло(мн леко биещо на синьо).....а и незнам как да проверя.....оригинален е ксенона
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 26 Юли 2009, 16:56

Колега оригиналните крушки май са 5300 К.Можеш да смениш със каквато искаш-по бяла или по синя.6000 К се води дневна светлина-така поне ми казаха като сменях моите.А относно грешката която ти отчита пробвай с това http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=155614
Май пишеше че става за грешки при изгорели крушки.Виж някой колега наблизо ако го има да ти го оправи.Поздрави!
Иво
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 26 Юли 2009, 18:48

Ivo_Borisov написа:....Колега оригиналните крушки май са 5300....

4300 к.. ;)

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Мнение от Ilko Ivanov » 26 Юли 2009, 19:14

Вариянтите да не ти дава грешка за изгорели крушки са два : или ти прекодират колата с ДИС че вече е с ксенон или с НавКодера се изключва следенето за изгорели крушки на късите светлини.Има и трети вариянт който аз не ти препоръчвам да си сложиш някакви "залъгалки" ;)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 26 Юли 2009, 20:56

Ако не стане с прекодиране на Лайт модула, ще трябва да го сменяш с друг! Но това е мн. скъп вариант. 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 27 Юли 2009, 10:44

А крушката ли само трябва да сменя за да светне по-синкав цвят.......или баластите?
другото което е,ако става само да сменя мойте крушки ....то от къде да си купя такива...стават ли почти всички...или само от Дару или Камор?
Каква точно е лампата?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 27 Юли 2009, 10:51

Сменяш само крушките.Може да си купиш оригинална-филипс около 160 лв или китайска-около 60-70 лв.Магазините и сервизите за ксенони ги имат и едните и другите крушки.А за модела нека да каже някой с крушки от фейса,защото моите са преди.В сервизите би трябвало да знаят какъв ти е точно модела.Поздрави :)
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Мнение от Ilko Ivanov » 27 Юли 2009, 11:23

D2S е модела на крушката ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 27 Юли 2009, 11:27

фабричния ксенон е на 4300 келвина, и все 1 нямаш ксенон като си с/у колата от далече , грозна работа

за това си сложи едни крушки китаиски с 6000 келвина, вече се минаха 2г. от както си сложих менте ксенон и всичко е 6

ама ако тръгнеш да сменяш крушки ксенони ала бала, се губи смисала че си взел фарове 2ра ръка с фабричен ксенон, по добре беше да вземеш чисто нови и един ксенон менте , даи да видиме как стана колата :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 27 Юли 2009, 11:45

BMW-E39 написа: даи да видиме как стана колата :mhihi:


Абе добре стана колата,вчера ходих до Враца че един приятел се обади че ми е намерил кожен салон,пълен ел пакет...с подгрев,с въздушно помпане не лумбалната функция,ел.подглавници,всичко уникално и супер запазен,ама тамън почнахме да го слагаме отзад и нещо не може да го монтираме..и по-едно време човеко вика,абе то тоя салон е от комби да го ева :mhihi:
Та още съм болен от загубата на тва салонче,беше уникално просто!
Иначе ксенона свети уникално,но просто искам да свети малко по-синьо.......има ли някой с лампи на 8000к :uups: На старата ми кола беше на 8к и светеше уникално.......но не бях с лупи,ако има значение де ;)
Ако има някоя снимка ще е идеал ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 20.04.2009
Местоположение: гр. Генерал Тошево
Пол: Мъж
Кара: е 39 525 тдс 11.98г

оп

Мнение от kalin_peev » 29 Юли 2009, 21:16

Здравей колега може би имаш като моя проблем, фаровете ти ако не са с ангелски очи като моите и на мястото на габаритните крушки ако имаш светодиоди то би трябвало да ти дава грешка вътре ако си с големия борд. А ако си с малкия ще ти светят и мигачите. Това е според мен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: оп

Мнение от meha » 29 Юли 2009, 22:41

kalin_peev написа:Здравей колега може би имаш като моя проблем, фаровете ти ако не са с ангелски очи като моите и на мястото на габаритните крушки ако имаш светодиоди то би трябвало да ти дава грешка вътре


Фаровете са оригинална Хела,с оригинален ксенон и ангелски очи;)
Просто лайт модула иска малко центровка ;)

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 29 Юли 2009, 23:08

meha написа:......има ли някой с лампи на 8000к....


При 8000к видимомоста на мокър асвалт е ужасна или по-точно е с пъти по зле отколкото при 4300к.Аз не знам какво разбирате под"да свети по синьо" ама се запитайте защо НЯМА маркова крушка за ксенон с повече от 5500к.Сигурно не могат да ги правят. :D
Комшията на голфа си е бухнал 12000к свети синьо да си е.. м....а :D....и ангелски очички му е сложил.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи

Мнение от Sesko » 07 Юни 2010, 16:24

Такаааа... да вдигнем темата малко от праха.
След същия ъпгрейд какъвто е направил колегата и на мене ми дава индикация за изгоряла крушка. Като пусна фаровете изчезва , та въпроса ми е само това ли е решението да спра чека на късите ? Защото ако прекодирам ЛЦМ-а за фарове с ксенон(какъвто е 2-ия вариант) доколкото знам ще светят ниско пред колата и няма да мога да ги регулирам с копчето отвътре ? И защо става така след като със стария оригинален ксенон всичко си беше наред ?!? :dunno:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи

Мнение от badsharki » 08 Юни 2010, 7:20

Sesko написа:Такаааа... да вдигнем темата малко от праха.
След същия ъпгрейд какъвто е направил колегата и на мене ми дава индикация за изгоряла крушка. Като пусна фаровете изчезва , та въпроса ми е само това ли е решението да спра чека на късите ? Защото ако прекодирам ЛЦМ-а за фарове с ксенон(какъвто е 2-ия вариант) доколкото знам ще светят ниско пред колата и няма да мога да ги регулирам с копчето отвътре ? И защо става така след като със стария оригинален ксенон всичко си беше наред ?!? :dunno:

Тъй като колата ти е с ръчна регулация на фаровете фабрично, а ксенона е с автоматична, ако се прекодира (направи се ретрофит) за ксенон лайтмодула ще ти мине на автоматична регулация на фаровете и те съответно ще забият ниско долу. Така, че вариантите ти са или да спреш чека на късите или да си ретрофитнеш и системата за нивелация на фаровете. Според мен втория вариант е по-удачен, тъй като си става всичко оригиналдЪ. :)

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook