проблем с турбото или двигателя - БМВ 525Д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vladi_killer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 6.02.2009
проблем с турбото или двигателя - БМВ 525Д
Здравейте колеги, имам един проблем с бмв-то ми и се надявам някой ако се е сблъсквал със същия проблем да може да ми помогне... Значи колата е бмв 525 Д , 2002 год. Проблема е следния, преди 3-4 дена заредих на ромпетрол във Варна и ми се струва , че след това зареждане някак си поведението на колата се промени, обаче е супер странно...., когато сутрин колата е студена, като я настъпя от нулата си изтегля както преди супер бързичко, обаче когато си направи 90 градуса температура на мотора, някак си просто заглъхва....настъпвам я от нулата пак обаче следва едно заглъхване, оборотите се дигат и индикатора за моментния разход също и след като минат 2000 тогава започва да изтегля както преди, струва ми се че при нъстъпване на педала докрай на загрят мотор просто турбото реагира след 3-4 секунден период на мислене, докато преди натискаш рязко газта и кик дауна автоматично за секунда ти сваля предавка да речем и веднага те изтрелва....сега периода на изтегляне трае особено на накол 3-4 секунди сигурно при натиснат до край педала на газта....нз при студен двигател си върви както преди, загрее ли нормално двигателя се получава тоя проблем....съмнява ме и да е от нафтата, щото не веднъж съм зареждал от там....ако някой може да помогне, благодаря предварително ....
Модератор:
Колега, забрави писането с ГОЛЕМИ букви!
Модератор:
Колега, забрави писането с ГОЛЕМИ букви!
- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
- vladi_killer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 6.02.2009
досега пак я карах,ама същата работа....изключих климатроника да не е да я спъва той, но проблема си е същия...настъпваш а тягата я няма веднага,след 3-4 секунди чак и не е същата тяга както преди...като задръстена или запушена ми изглежда, но ако си я карам нормално без стъпка няма никви проблеми , нито трепери, нито оборотите играят, двигателя си работи съвсем нормално.... По принцип знаете че педала на газтта е супер чувствителен и най-лекия натиск веднага зацепва, оборотите се дигат и колата изтегля, само че сега както си карам да ре4ем с 50-60 натискам леко педала на газтта а тягата буквално си я няма, като настъпя докрай, оборотите почват бавно да се вдигат докато стигнат 2200 някъде ( през тоя момент тягата я няма ) временния разходомер скача на 20 и чак после турбото те изтрелва и то не както преди.....супер ми е странно как на студен двигател работи всичко перфектно, а загрее ли в нормален рейим почва да забива и да заглъхва.... масло на автоматичната ми скоростна кутия не съм сменял, а я карам вече 25000 км., преди това не знам кога е сменяно и дали изобщо е сменяно...нз дали това може да играе няква роля 

- vladi_killer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 6.02.2009
ако беше от нафтата би трябвало и сутрин да се държи по същия начин колата, само че заглъхването идва при загрял мотор....супер странна работа 

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
Топлия ,студения старт как са? Дебитомер? Има две теми тук:
1 http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5%E3%EB%FF
2 http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%E2%ED%EE
Прочети ги.
Успех.
1 http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5%E3%EB%FF
2 http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%E2%ED%EE
Прочети ги.
Успех.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
vladi_killer написа:ако беше от нафтата би трябвало и сутрин да се държи по същия начин колата, само че заглъхването идва при загрял мотор....супер странна работа
Точно това ме навежда на мисълта за задръстен кулер.

- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
колега при мен беше същата история до 2000 оборота голям зор след това вървеше колата само че нямаше топла студена едно и също си беше. В крайна сметка се оказа че кулера ми е спукан и издиша смених го и колата се оправи. Но при тебе щом има разлика топла студена много вероятно е да ти е заминал дебитомера едно приятелче имаше такъв проблем само че с 320д смени го с некъв китайски от по евтините колата сега е пушка. Най лесния вариант ти е да откачиш буксата на дебитомера ако колата тръгне от него е тичай за нов ако си е пак спъната отивай на диагностика
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: ре
bera написа:Топлия ,студения старт как са? Дебитомер? Има две теми тук:
1 http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5%E3%EB%FF
2 http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%E2%ED%EE
Прочети ги.
Успех.
Колега това комън рейл бе не тдс ....
- vladi_killer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 6.02.2009
изолацията на вакумните маркучета е нарушена на 3-4 места но изглежда че не са спукани, размърдах малко буксата на турбото няколко пъти напред назад и после си възвърна старата форма
възможно е и да не е правила хубав контакт...

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Candy man