проблем с турбото или двигателя - БМВ 525Д

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

проблем с турбото или двигателя - БМВ 525Д

Мнение от vladi_killer » 28 Юли 2009, 19:40

Здравейте колеги, имам един проблем с бмв-то ми и се надявам някой ако се е сблъсквал със същия проблем да може да ми помогне... Значи колата е бмв 525 Д , 2002 год. Проблема е следния, преди 3-4 дена заредих на ромпетрол във Варна и ми се струва , че след това зареждане някак си поведението на колата се промени, обаче е супер странно...., когато сутрин колата е студена, като я настъпя от нулата си изтегля както преди супер бързичко, обаче когато си направи 90 градуса температура на мотора, някак си просто заглъхва....настъпвам я от нулата пак обаче следва едно заглъхване, оборотите се дигат и индикатора за моментния разход също и след като минат 2000 тогава започва да изтегля както преди, струва ми се че при нъстъпване на педала докрай на загрят мотор просто турбото реагира след 3-4 секунден период на мислене, докато преди натискаш рязко газта и кик дауна автоматично за секунда ти сваля предавка да речем и веднага те изтрелва....сега периода на изтегляне трае особено на накол 3-4 секунди сигурно при натиснат до край педала на газта....нз при студен двигател си върви както преди, загрее ли нормално двигателя се получава тоя проблем....съмнява ме и да е от нафтата, щото не веднъж съм зареждал от там....ако някой може да помогне, благодаря предварително ....

Модератор:
Колега, забрави писането с ГОЛЕМИ букви!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 28 Юли 2009, 21:57

Така както го описваш едва ли е от нафта. Диагностика ще покаже. Иначе само догадки

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Мнение от dmxl » 28 Юли 2009, 22:58

и аз си мисля че не е от нафтата, провери дебитомера

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 28 Юли 2009, 23:03

...или задръстен кулер :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

Мнение от vladi_killer » 29 Юли 2009, 0:07

досега пак я карах,ама същата работа....изключих климатроника да не е да я спъва той, но проблема си е същия...настъпваш а тягата я няма веднага,след 3-4 секунди чак и не е същата тяга както преди...като задръстена или запушена ми изглежда, но ако си я карам нормално без стъпка няма никви проблеми , нито трепери, нито оборотите играят, двигателя си работи съвсем нормално.... По принцип знаете че педала на газтта е супер чувствителен и най-лекия натиск веднага зацепва, оборотите се дигат и колата изтегля, само че сега както си карам да ре4ем с 50-60 натискам леко педала на газтта а тягата буквално си я няма, като настъпя докрай, оборотите почват бавно да се вдигат докато стигнат 2200 някъде ( през тоя момент тягата я няма ) временния разходомер скача на 20 и чак после турбото те изтрелва и то не както преди.....супер ми е странно как на студен двигател работи всичко перфектно, а загрее ли в нормален рейим почва да забива и да заглъхва.... масло на автоматичната ми скоростна кутия не съм сменял, а я карам вече 25000 км., преди това не знам кога е сменяно и дали изобщо е сменяно...нз дали това може да играе няква роля :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

re

Мнение от bera » 29 Юли 2009, 1:52

Зареди от някъде другаде следвашичт път, отвори си пропката на горивният филтър ако има вода да изтече и ако проблема продължи значи не е от горивото.
Успех.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

Мнение от vladi_killer » 29 Юли 2009, 8:59

ако беше от нафтата би трябвало и сутрин да се държи по същия начин колата, само че заглъхването идва при загрял мотор....супер странна работа :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 29 Юли 2009, 9:57

Топлия ,студения старт как са? Дебитомер? Има две теми тук:
1 http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5%E3%EB%FF
2 http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%E2%ED%EE
Прочети ги.
Успех.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 29 Юли 2009, 10:20

vladi_killer написа:ако беше от нафтата би трябвало и сутрин да се държи по същия начин колата, само че заглъхването идва при загрял мотор....супер странна работа :(

Точно това ме навежда на мисълта за задръстен кулер.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Мнение от dmxl » 29 Юли 2009, 17:30

колега при мен беше същата история до 2000 оборота голям зор след това вървеше колата само че нямаше топла студена едно и също си беше. В крайна сметка се оказа че кулера ми е спукан и издиша смених го и колата се оправи. Но при тебе щом има разлика топла студена много вероятно е да ти е заминал дебитомера едно приятелче имаше такъв проблем само че с 320д смени го с некъв китайски от по евтините колата сега е пушка. Най лесния вариант ти е да откачиш буксата на дебитомера ако колата тръгне от него е тичай за нов ако си е пак спъната отивай на диагностика

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: ре

Мнение от anzak » 29 Юли 2009, 18:37

bera написа:Топлия ,студения старт как са? Дебитомер? Има две теми тук:
1 http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5%E3%EB%FF
2 http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%E2%ED%EE
Прочети ги.
Успех.

Колега това комън рейл бе не тдс ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: ре

Мнение от bera » 29 Юли 2009, 20:00

anzak написа:Колега това комън рейл бе не тдс ....

Това му е грешката. Шегувам се разбира се ,не бях обърнал достатъчно внимание , може да е кулера.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от hafte » 29 Юли 2009, 21:21

Може и вакума на турбото да е спукан.
Отиди да и погледнат живите данни кое в какви норми е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

Мнение от vladi_killer » 30 Юли 2009, 9:33

изолацията на вакумните маркучета е нарушена на 3-4 места но изглежда че не са спукани, размърдах малко буксата на турбото няколко пъти напред назад и после си възвърна старата форма :) възможно е и да не е правила хубав контакт...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от hafte » 30 Юли 2009, 10:18

Или е от контак на буксата, но щом е закъсан маркъча по сколен съм да вярвам, че е от него.
Може да го подмениш профилактично, да не стане същото след някой друг ден.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Candy man

Последни теми
Facebook