проблем с м20б25
Модератор: Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
kirililiev написа:Sasho.85 написа:И какво целим с размяната на буксите
добър въпрос![]()
и на мен ми е интересно
Подава се информация на ЕКУ-то че мотора е студен

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:kirililiev написа:Sasho.85 написа:И какво целим с размяната на буксите
добър въпрос![]()
и на мен ми е интересно
Подава се информация на ЕКУ-то че мотора е студен

Двата термометъра имат малка разлика,която е достатъчна да накара ECU да обогати малко повече сместа,но не до толкова ,че да задави двигателя-това става само в изкючително топли дни и почти през цялата година може да се кара така.Ускорението определено се подобрява,разхода се вдига минимално-0.5Л
Сега знам ,че 100 човека ще ми обяснат как двигателя ще се счупи,колата няма да запали,дюзите ще се износят по-бързо защото ще минава повече бензин през тях,ECU -ще натрупа грешки,няма да го понесе и най-вероятно ще избухне в пламъци,но факт е ,че така съм карал повече от 10 години и съм наказвал разни бегачки по пътищата на родината


- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Интересно ще е да пробваш и после да пишеш!
Принципно мотроника на М20 е по-първобитен и подобни интервенции стават, но на М50 е малко по-така. Та да видим...
Принципно мотроника на М20 е по-първобитен и подобни интервенции стават, но на М50 е малко по-така. Та да видим...

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:Интересно ще е да пробваш и после да пишеш!
Принципно мотроника на М20 е по-първобитен и подобни интервенции стават, но на М50 е малко по-така. Та да видим...
Ако не бяха на толкова гадно място щях да съм опитал вече,подготвил съм и термометри с различни диапазони -сега се радвам на 10-та к.с. ,които си осигурявам в нужният момент с бутона за компресора.Но в момента работя по въпроса само аз да мога да паля колата.

- Ivo Apostolov
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 24.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
колеги няма разлика пробвах вариатите двигателя тресе много интересно не на страни ана нагоре надолу се едно няма един целиндър икогато загрее 90 градуса
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Ivo Apostolov написа:колеги няма разлика пробвах вариатите двигателя тресе много интересно не на страни ана нагоре надолу се едно няма един целиндър икогато загрее 90 градуса
Ама това кога-след като си оправи двигателя или преди това.

колеги колата студена работи добре след като загрее по4ва да мени оборотите ида клати двигателя и гарми леко в гарнетата пробвах вси4ко и не става прехвърлях от друг мотор какво ли не и не става главата е с 4исто нови клапани има компресия
На лошо работещ двигател,ако подадеш обогатена смес при висока температура.....

- Ivo Apostolov
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 24.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
преди това работе6е добре са 4е има6е леко прекъсване като студен се едно бе6е избила све6т този двигател не е о моита кола слагах на местото на м20б20 казаха ми 4е не може да е от инсталацията върза ли са само помпа температура и обортомер
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Ivo Apostolov написа:преди това работе6е добре са 4е има6е леко прекъсване като студен се едно бе6е избила све6т този двигател не е о моита кола слагах на местото на м20б20 казаха ми 4е не може да е от инсталацията върза ли са само помпа температура и обортомер

Е нали в началото на темата пишеш ,че работи добре докато е студен и после почвал да тресе сега казваш обратното.
Вече спирам да казвам какви подобрения си правя по колата-някои не четат както трябва това ,което пиша.Преди време бях пуснал тема как си бях оправил пикселите със залепване на лентовият кабел,неизвество защо един колега решил преди да го залепи,да го отлепи напълно,


- Ivo Apostolov
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 24.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
ни6то ло6о колега много ми помогна но сега като 4е ли е по злеот преди за това ви пи6а купих двигателя там го пробвах само 4е нама6е радиатор и работе6е добре студен аз го отворих и запо4наха проблемити не знам там как е работил
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани