проблем с м20б25

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 24.11.2007
Местоположение: Пазарджик

Мнение от Ivo Apostolov » 28 Юли 2009, 22:51

трябва да сваля таблото ли или буксите на термоцтата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Юли 2009, 23:35

Ivo Apostolov написа:трябва да сваля таблото ли или буксите на термоцтата


буксите на термоцтата ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Мнение от Sasho.85 » 29 Юли 2009, 15:50

И какво целим с размяната на буксите :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 29 Юли 2009, 15:51

Sasho.85 написа:И какво целим с размяната на буксите :roll:


добър въпрос :D :D и на мен ми е интересно :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 29 Юли 2009, 15:59

то дали ще запали въобще :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 29 Юли 2009, 16:09

kirililiev написа:
Sasho.85 написа:И какво целим с размяната на буксите :roll:


добър въпрос :D :D и на мен ми е интересно :help:

Подава се информация на ЕКУ-то че мотора е студен ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Юли 2009, 20:31

///peter написа:
kirililiev написа:
Sasho.85 написа:И какво целим с размяната на буксите :roll:


добър въпрос :D :D и на мен ми е интересно :help:

Подава се информация на ЕКУ-то че мотора е студен ;)


:yes:

Двата термометъра имат малка разлика,която е достатъчна да накара ECU да обогати малко повече сместа,но не до толкова ,че да задави двигателя-това става само в изкючително топли дни и почти през цялата година може да се кара така.Ускорението определено се подобрява,разхода се вдига минимално-0.5Л
Сега знам ,че 100 човека ще ми обяснат как двигателя ще се счупи,колата няма да запали,дюзите ще се износят по-бързо защото ще минава повече бензин през тях,ECU -ще натрупа грешки,няма да го понесе и най-вероятно ще избухне в пламъци,но факт е ,че така съм карал повече от 10 години и съм наказвал разни бегачки по пътищата на родината ;) Сега ще го направя същото и на М50В20-ако не става с оргиналните термометри,може да се потърси термометър с подходящ диапазон. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 29 Юли 2009, 20:48

Интересно ще е да пробваш и после да пишеш!
Принципно мотроника на М20 е по-първобитен и подобни интервенции стават, но на М50 е малко по-така. Та да видим... :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Юли 2009, 21:25

///peter написа:Интересно ще е да пробваш и после да пишеш!
Принципно мотроника на М20 е по-първобитен и подобни интервенции стават, но на М50 е малко по-така. Та да видим... :)


Ако не бяха на толкова гадно място щях да съм опитал вече,подготвил съм и термометри с различни диапазони -сега се радвам на 10-та к.с. ,които си осигурявам в нужният момент с бутона за компресора.Но в момента работя по въпроса само аз да мога да паля колата. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 24.11.2007
Местоположение: Пазарджик

Мнение от Ivo Apostolov » 29 Юли 2009, 21:37

колеги няма разлика пробвах вариатите двигателя тресе много интересно не на страни ана нагоре надолу се едно няма един целиндър икогато загрее 90 градуса

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Юли 2009, 21:47

Ivo Apostolov написа:колеги няма разлика пробвах вариатите двигателя тресе много интересно не на страни ана нагоре надолу се едно няма един целиндър икогато загрее 90 градуса


Ама това кога-след като си оправи двигателя или преди това. ;) Като размениш буксите няма да оправиш това
колеги колата студена работи добре след като загрее по4ва да мени оборотите ида клати двигателя и гарми леко в гарнетата пробвах вси4ко и не става прехвърлях от друг мотор какво ли не и не става главата е с 4исто нови клапани има компресия


На лошо работещ двигател,ако подадеш обогатена смес при висока температура..... ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 24.11.2007
Местоположение: Пазарджик

Мнение от Ivo Apostolov » 29 Юли 2009, 22:06

преди това работе6е добре са 4е има6е леко прекъсване като студен се едно бе6е избила све6т този двигател не е о моита кола слагах на местото на м20б20 казаха ми 4е не може да е от инсталацията върза ли са само помпа температура и обортомер

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Юли 2009, 22:12

Ivo Apostolov написа:преди това работе6е добре са 4е има6е леко прекъсване като студен се едно бе6е избила све6т този двигател не е о моита кола слагах на местото на м20б20 казаха ми 4е не може да е от инсталацията върза ли са само помпа температура и обортомер


:shock:

Е нали в началото на темата пишеш ,че работи добре докато е студен и после почвал да тресе сега казваш обратното.

Вече спирам да казвам какви подобрения си правя по колата-някои не четат както трябва това ,което пиша.Преди време бях пуснал тема как си бях оправил пикселите със залепване на лентовият кабел,неизвество защо един колега решил преди да го залепи,да го отлепи напълно, :shock: после ме обвини ,че съм му прецакал таблото и заключиха темата :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 24.11.2007
Местоположение: Пазарджик

Мнение от Ivo Apostolov » 29 Юли 2009, 22:20

ни6то ло6о колега много ми помогна но сега като 4е ли е по злеот преди за това ви пи6а купих двигателя там го пробвах само 4е нама6е радиатор и работе6е добре студен аз го отворих и запо4наха проблемити не знам там как е работил

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 24.11.2007
Местоположение: Пазарджик

Мнение от Ivo Apostolov » 29 Юли 2009, 22:22

така е като студен работи много по добре

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook