E30 M50 Vanos проблем
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
E30 M50 Vanos проблем
Здравейте колеги,направих така желаната трансплантация на М50 в Е30,обаче-двигателя си работи,колата върви адски добре но ми духа маслото през капачката и през щеката за маслото.Повечето ми казват че съм объркал вентилацията на картера и за това става така.Лошото е че не знам къде са тези маркучи които влизат в картера(ако има такива) и къде отиват нагоре.Моля ако някой може да ми помогне...
P.S. динамото ми също не иска да зарежда,казаха ми че има някъде реле за зареждането но и него не знам каде е...
Благодаря предварително!!
P.S. динамото ми също не иска да зарежда,казаха ми че има някъде реле за зареждането но и него не знам каде е...
Благодаря предварително!!
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: E30 M50 Vanos проблем
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=HD51&mospid=47375&hg=12&fg=22venek написа:...реле за зареждането ... не знам каде е...
№17
На алтернатора е

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
вентилацията единия маркуч влиза в капака клапаните и отива до едно мехче под колекторите извадиго маркуча от капака и виж 

Drive Only Cool Cars - E30 Baby 

колега аз съм бъркал маркучите на вентилацията само че на м10б18 трябва да ти кажа че беше страшно така че провери първо това за алтернатора че не зарежда също имах такъв проблем самоче на м40 правих основен ремонт и при събирането не бях стегнал масата на самия алтернатор за това не зареждаше .Напълно възможно е да е заминало и самото реле за зареждане което се намира на самия алтернатор. Успех
BMW не е страст , BMW е диагноза !
- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
това го направих,беше вентилацията на картера,но не мога да оправя 6-ти цилиндър и зареждането...не иска да зарежда и тожа е,а 6-ти цилиндър смених и бобина и свещи и не иска да тръгне,мисля че е кабел а дали е възможно при връзването на инсталацията да съм объркал нещо,ама при положение че другите 5 работят не знам какво да направя вече....



- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
а алтернатора не ползва ли масата на мотора понеже не съм връзвал кабел за маса на него а и не съм видял къде е.....
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
При М50 Всяка бобина и всяка дюза се командват поотделно.Щом си сменял бобина и свещ провери кабела до ЕКУ-то.Ако не е и кабела смени ЕКУ-то за проба.Този тип ЕКУ(на М50) ако усети че не работи бобината изключва автоматично и дюзата да не пръска гориво.
Megasquirt & Megaview user
- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
странното е че като сваля свеща и е яко мокра,което според мен е че дюзата работи,утре ще пробвам с друг кабел.Благодаря за инфото.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани