E39 няма мощност. Помощ!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 29.07.2009
Местоположение: Sofiq

E39 няма мощност. Помощ!

Мнение от Jota » 29 Юли 2009, 0:15

Колеги помагайте!
Е39 528i - трудно пали, а като запали вдига само до 1000 оборота, все едно е в авариен режим.
Проверени са всички датчици, а на компютъра не излиза нищо. Смених бензиновата помпа и ланда сондата. Няма никакво подобрение.
Давайте предположения и предложения.
От Дару кар вдигнаха ръце и казаха, че не знаят какво й е.Пратиха запитване до завода, но отговор няма.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 29 Юли 2009, 9:08

И на нас ще ни е трудно :roll: Изчакай какво ще кажат швабите ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: E39 няма мощност. Помощ!

Мнение от bera » 29 Юли 2009, 9:28

Jota написа:Колеги помагайте!
Е39 528i - трудно пали, а като запали вдига само до 1000 оборота, все едно е в авариен режим.

Звучи ми като проблем с електрониката, не съм много наясно с тея компютри на новите коли ,но аз си мисля ,че там ти е изгоряло нещо. Това е само предполужение. Разкажи ни малко история този проблем как се появи от колко време я караш колата, нещо сменял ли си? Свещите как са? От къде си зареждал гориво?
Дано е нещо дребно и евтино и скоро да я оправиш.
Успех.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 29.07.2009
Местоположение: Sofiq

Re: E39 няма мощност. Помощ!

Мнение от Jota » 29 Юли 2009, 10:26

bera написа:
Jota написа:Колеги помагайте!
Е39 528i - трудно пали, а като запали вдига само до 1000 оборота, все едно е в авариен режим.

Звучи ми като проблем с електрониката, не съм много наясно с тея компютри на новите коли ,но аз си мисля ,че там ти е изгоряло нещо. Това е само предполужение. Разкажи ни малко история този проблем как се появи от колко време я караш колата, нещо сменял ли си? Свещите как са? От къде си зареждал гориво?
Дано е нещо дребно и евтино и скоро да я оправиш.
Успех.

Колата я карам от 1 година. По време на движение изведнъж колата загуби мощност и след това едва, едва се довлачих до вкъщи /с 5 км./час/, като пред нас изведнъж се оправи, но на другия ден направи същия проблем и от тогава си е все така. Предположихме, че е бензиновата помпа и поради тази причина я смених, но явно не е бил това проблема. Гледаха я вече няколко майстори и проверяваха какво ли не по нея и нищо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 29 Юли 2009, 11:55

мисля си ,че е от някои датчик на колянов или разпределителен вал. но казваш че на диагностика нищо не излиза което е страно :roll:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 9.08.2005
Местоположение: Шопия

Мнение от Nicco » 29 Юли 2009, 12:06

колега, звънни на 0888223994 - Коце се казва момчето, да ти я погледне. Сервиза му е зад Маргел на Ботевградско шосе и се казва ВИК. Дано ти помогне, аз съм много доволен от тях ;)
Ако караш твърде бързо, ще те носят много бавно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 29 Юли 2009, 19:01

залагам на дросел клапа ;)
Днес имах същия случай,само че не с Бмв
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 29 Юли 2009, 19:56

meha написа:залагам на дросел клапа ;)
Днес имах същия случай,само че не с Бмв

Потенциометъра на дросела ,нали? И на мен ми мина през ума.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: ре

Мнение от meha » 29 Юли 2009, 22:33

bera написа:Потенциометъра на дросела ,нали? И на мен ми мина през ума.


ми,да само че в моя случай потенциометъра вървеше заедно с клапата.....при натискане на педала на газта не отваряше клапата,компа обаче отчита натиснат педал за газ....подава гориво....и колата върти,ама не пали......и след 5 мин въртене пали.....ама работи на 1000 об......подаваш газ,ама няма никой.......просто е в авариен режим.......нова клапа и беше пак пистата ;)

Подчертавам не става въпрос за Бмв........но все си мисля че колегите от Дару Кар могат да хванат един дросел кога не работи :confused:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 23.07.2009
Пол: Мъж
Кара: е24
Мечтае да кара: всеки ден

Мнение от sashop2001 » 29 Юли 2009, 23:17

на мене ми звучи , като много затапени гърнета , може и спомощ на непознат , надали е проблем в колата или компа , по скоро е нещо странично и дребно , късмет

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Slivnica
Пол: Мъж
Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
Мечтае да кара: ново БМВ
Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D

Мнение от e39 FEN » 31 Юли 2009, 15:58

колега мислил ли си за запушен катализатор евентуално,преди години на моята 520-ка имах същия проблем,в бош бяха вдигнали ръце от колата,какво ли не и правиха и не разбраха от какво е накрая в камор му намериха цаката :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Мнение от sadex5 » 31 Юли 2009, 22:54

Ако и Дару са вдигнали ръце,смятаи кво им е нивото на работа......Пък това за запитването до завода.... :shock: :shock: Зеа ли ти пари за тоя преглед??? :shock: Сигур са им писали на немски,а? :D :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 01 Авг 2009, 12:05

sadex5 написа:Ако и Дару са вдигнали ръце,смятаи кво им е нивото на работа......Пък това за запитването до завода.... :shock: :shock: Зеа ли ти пари за тоя преглед??? :shock: Сигур са им писали на немски,а? :D :D


Дару Кар са САМО представители.......не си мислете че може да възникне проблем който,те не могат да открият :!: За целта се завежда досие на автомобила към Германия и да пише се на немски :!:
Когато има такъв случай се работи по препоръки на завода пройзводител :!:
Спокойно,дай им време колега и ще оправят колата,бъди сигурен ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 01 Авг 2009, 12:36

NAPSTERS написа:мисля си ,че е от някои датчик на колянов или разпределителен вал. но казваш че на диагностика нищо не излиза което е страно :roll:

Точно така е
Зимата правих едно Е36 М52 със същия проблем - вдига 1200 об/мин е секва
След 3-4км влачене двигателя прегрял и дори като отворило момчето капака изпускателните колектори били леко червиникави
Смених му датчика на коляновия вал и запали от раз, а и от тогава му харчи по 1л масло на 2000км!
Интерсно че Карсофта също не показа нищо, а на човека който ми каза къде е проблема в първия момент почти му се изсмях в очите
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook