E39 няма мощност. Помощ!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
E39 няма мощност. Помощ!
Колеги помагайте!
Е39 528i - трудно пали, а като запали вдига само до 1000 оборота, все едно е в авариен режим.
Проверени са всички датчици, а на компютъра не излиза нищо. Смених бензиновата помпа и ланда сондата. Няма никакво подобрение.
Давайте предположения и предложения.
От Дару кар вдигнаха ръце и казаха, че не знаят какво й е.Пратиха запитване до завода, но отговор няма.
Е39 528i - трудно пали, а като запали вдига само до 1000 оборота, все едно е в авариен режим.
Проверени са всички датчици, а на компютъра не излиза нищо. Смених бензиновата помпа и ланда сондата. Няма никакво подобрение.
Давайте предположения и предложения.
От Дару кар вдигнаха ръце и казаха, че не знаят какво й е.Пратиха запитване до завода, но отговор няма.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: E39 няма мощност. Помощ!
Jota написа:Колеги помагайте!
Е39 528i - трудно пали, а като запали вдига само до 1000 оборота, все едно е в авариен режим.
Звучи ми като проблем с електрониката, не съм много наясно с тея компютри на новите коли ,но аз си мисля ,че там ти е изгоряло нещо. Това е само предполужение. Разкажи ни малко история този проблем как се появи от колко време я караш колата, нещо сменял ли си? Свещите как са? От къде си зареждал гориво?
Дано е нещо дребно и евтино и скоро да я оправиш.
Успех.
Re: E39 няма мощност. Помощ!
bera написа:Jota написа:Колеги помагайте!
Е39 528i - трудно пали, а като запали вдига само до 1000 оборота, все едно е в авариен режим.
Звучи ми като проблем с електрониката, не съм много наясно с тея компютри на новите коли ,но аз си мисля ,че там ти е изгоряло нещо. Това е само предполужение. Разкажи ни малко история този проблем как се появи от колко време я караш колата, нещо сменял ли си? Свещите как са? От къде си зареждал гориво?
Дано е нещо дребно и евтино и скоро да я оправиш.
Успех.
Колата я карам от 1 година. По време на движение изведнъж колата загуби мощност и след това едва, едва се довлачих до вкъщи /с 5 км./час/, като пред нас изведнъж се оправи, но на другия ден направи същия проблем и от тогава си е все така. Предположихме, че е бензиновата помпа и поради тази причина я смених, но явно не е бил това проблема. Гледаха я вече няколко майстори и проверяваха какво ли не по нея и нищо.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
мисля си ,че е от някои датчик на колянов или разпределителен вал. но казваш че на диагностика нищо не излиза което е страно 

Re: ре
bera написа:Потенциометъра на дросела ,нали? И на мен ми мина през ума.
ми,да само че в моя случай потенциометъра вървеше заедно с клапата.....при натискане на педала на газта не отваряше клапата,компа обаче отчита натиснат педал за газ....подава гориво....и колата върти,ама не пали......и след 5 мин въртене пали.....ама работи на 1000 об......подаваш газ,ама няма никой.......просто е в авариен режим.......нова клапа и беше пак пистата

Подчертавам не става въпрос за Бмв........но все си мисля че колегите от Дару Кар могат да хванат един дросел кога не работи

- sashop2001
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 23.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: е24
- Мечтае да кара: всеки ден
на мене ми звучи , като много затапени гърнета , може и спомощ на непознат , надали е проблем в колата или компа , по скоро е нещо странично и дребно , късмет
- e39 FEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 359
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Slivnica
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
- Мечтае да кара: ново БМВ
- Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D
колега мислил ли си за запушен катализатор евентуално,преди години на моята 520-ка имах същия проблем,в бош бяха вдигнали ръце от колата,какво ли не и правиха и не разбраха от какво е накрая в камор му намериха цаката 

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Ако и Дару са вдигнали ръце,смятаи кво им е нивото на работа......Пък това за запитването до завода....
Зеа ли ти пари за тоя преглед???
Сигур са им писали на немски,а?






sadex5 написа:Ако и Дару са вдигнали ръце,смятаи кво им е нивото на работа......Пък това за запитването до завода....![]()
Зеа ли ти пари за тоя преглед???
Сигур са им писали на немски,а?
![]()
Дару Кар са САМО представители.......не си мислете че може да възникне проблем който,те не могат да открият


Когато има такъв случай се работи по препоръки на завода пройзводител

Спокойно,дай им време колега и ще оправят колата,бъди сигурен

- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
NAPSTERS написа:мисля си ,че е от някои датчик на колянов или разпределителен вал. но казваш че на диагностика нищо не излиза което е страно
Точно така е
Зимата правих едно Е36 М52 със същия проблем - вдига 1200 об/мин е секва
След 3-4км влачене двигателя прегрял и дори като отворило момчето капака изпускателните колектори били леко червиникави
Смених му датчика на коляновия вал и запали от раз, а и от тогава му харчи по 1л масло на 2000км!
Интерсно че Карсофта също не показа нищо, а на човека който ми каза къде е проблема в първия момент почти му се изсмях в очите
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани