Боксуващ сьединител!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Боксуващ сьединител!

Мнение от iliew » 28 Юли 2009, 7:09

Колеги здравейте,пиша ви от името на приятел.Кара е39 2.5тдс и от известно време сьединителят започва да му боксува,най-осезаемо(и май единствено) на 5та. Каза че е опитал вариянта да подпре колата на бордюр и да включи на предавка и пускайки сьединителя да види резултата. Е опитал е и на петте предавки и колата е гаснела,сьединителя отделя високо но все пак колата гасне! Дайте идеи,и ако е за смяна на сьединител има ли вариянт да не сменя всичко?(колкото и да не е за препорьчване) А помпата?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 26.05.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Мотопед :)
Мечтае да кара: колело
Детайли за колата: супер е

Мнение от harko77 » 28 Юли 2009, 8:30

да отиде на сервиз :)
Не съм чувал да се оправя съединител без да се смени ако е за смяна

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 28 Юли 2009, 16:14

По добре е да смени всичко, не е толкова скъпо;) Комплекта мисля към 420лв беше;) Да провери задължително маховика дали има луфт(то ще има де) и ако се наложи да се смени, по-добре 2-ра употреба, защото от цената на новия приятеля ти ще получи сърцепляскане :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Мнение от iliew » 28 Юли 2009, 19:02

Благодаря колеги,лошото е че аз ще имам "честа"да му сьобщя "хубавите новини"!Намекнах за помпата,има ли вариянт да е от нея и вьпросьт е защо сьединителят се справя с теста с бордюра?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 28 Юли 2009, 19:13

ами моя буксуваше на 5-та 1 година докато сдаде багажа....така че може да изкара още много...то после ще почне и на 4-та и на 3-та ама може и да е след 1 година така че....да си прецени :) ако кара извънградско много е супер дразнещо но ако като мен кара повече градско няма смисъл да го бара още ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 28 Юли 2009, 19:19

За помпата на съединителя ли питаш? От нея няма как да буксува, освен ако не тече масло от нея, или има вариант съеденителя да е омаслен от двигателно масло или от кутията. Ако има течове в задната част на двигателя, между него и кутията е мн вероятно да е от тва :)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: Боксуващ сьединител!

Мнение от bera » 29 Юли 2009, 10:00

iliew написа:А помпата?

Виж тази тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%EE%E4%EE
Успех.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Мнение от iliew » 29 Юли 2009, 16:47

Благодаря колеги,както и да се гледа работата клони кьм комплект сьединител.Някой може ли да обясни(ако не го мьрзи)цялата процедура от свалянето до качването на скоростите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Мнение от bera » 29 Юли 2009, 18:01

iliew написа:Благодаря колеги,както и да се гледа работата клони кьм комплект сьединител.Някой може ли да обясни(ако не го мьрзи)цялата процедура от свалянето до качването на скоростите.


Ами,... отиваш на канал или подемник, сваляш смукателния колектор от горе за да имаш достъп до стартера, след това сваляш и него и след това отиваш от долу и сваляш целия аспух, корите, кардана, след това развиваш скоростната кутия (трябва ти комплект торкс глави вътрешни и външни) сваляш и нея. Сменяш феродовия диск центроваш го с шублер, аксиалния лагер си сменяш ако е заминал, маховика проверяваш дали има голям луфт. и събираш по обратния ред. Като на москвич се сменя, аз очаквах на БМВ да е нещо сложно ,но дори е по лесно.
Виж и тази тема е с картинки.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8%F2%E5%EB
Успех !!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Мнение от iliew » 29 Юли 2009, 21:16

БЛАГОДАРЯ ВИ колеги за помоща и информацията!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook