Как да управим "разкрачването" на задните колела :

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 13.08.2007

Как да управим "разкрачването" на задните колела :

Мнение от vemca » 27 Юли 2009, 8:42

Здравейте колеги,
"разкрачването" е явление което се появява при всички, затова реших да попитам - защо се появява? и как да го поправим? благодаря на всички предварително ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 27 Юли 2009, 8:56

Интегрални носачи (нр. 4) + тампони (нр. 2) се сменят - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 30&lang=en Към 300-400 лв с труда Lemförder. Оргиналдъ в Дару мое да си видиш кви пари са ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 27 Юли 2009, 19:03

вместо да сменяш на сляпо иди да ти прегледат задницата и смени всичко което ти е разбито 18 и 14 номер прегледай основно и номер 2

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 27 Юли 2009, 21:41

Ама на всяко гърне похлупак си, бе лек :mhihi: :mhihi: :mhihi: Горните носачи 14 и 18 нямат отношение към разкрачването. И с тва "прегледай" не знам кво имаш предвид. Те може да му сменят цялата кола с едно преглеждане.

Най-просто казано 14 и/или 18 са за смяна ако има луфт при разклащане на колелото по абсцисата. 2 и 4 е препоръчително да се сменят заедно ако има луфт при разклащане по ординатата. [/u]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 27 Юли 2009, 22:47

абе ей абциса и ордината ай да имат все пак отношение и горните носачи към разкрачването и много си ми готин как даваш акъл на човека без да си видял колата и да те светна точно от единия горен носач се регулира геометрията на задницата и точно на него като му се разбие шарнира има доста голяма вероятност да се разкрачи колата и къде е по добре да си я прегледа преди да тръгне да сменя от колкто да ти слуша акълите и да сменя ей така защото си му казал и после пак да стои ракрачена колата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 28 Юли 2009, 0:55

Ся ако се сетиш и какъв е хода на колелото при реглаж ше разбереш кви глупости говориш ;) То ако можеше разкрачването да се регулира, нямаше да има коли с разчекнати колела (толкова много поне).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от vemca » 28 Юли 2009, 1:17

благодаря ви колеги! ;) ! ще я закарам да я видят възможно най-скоро а те ще кажат.. дано все пак да не кажат да отида да си взема нова кола ;) ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 28 Юли 2009, 12:42

bmw_n00b написа:Ся ако се сетиш и какъв е хода на колелото при реглаж ше разбереш кви глупости говориш ;) То ако можеше разкрачването да се регулира, нямаше да има коли с разчекнати колела (толкова много поне).

абе специалисте я ти са замисли като са преебе шарнира на горните носачи за които ми спориш колко става хода тогава пък и колата не прави шпагат все пак .......... и как ще я регулираш в този случай

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
Мечтае да кара: м5

Мнение от popai » 28 Юли 2009, 15:28

ако е здрава отзад, се регулира страничния наклон на стенд, от болтовете с ексцентрик, много се късат ако не са отвивани скоро,аз скъсах и 2та. колата видимо беше разкрачена отзад, е не много разбира се, но от там се оправи...

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook