Проблем при работата на двигателя - гърми BMW 316
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем при работата на двигателя - гърми BMW 316
Здравейте, получи се един проблем при мен, за който не мога да разбера от какво се получи. Смених гарнитура на колекторите на главата, както и въздухопровода, който беше нацепен. От там насетне нещо се случи с автомобила. Първият ден започна да гърми на бензин, а на следващият вече и на газ. Дебитомера е здрав. Свещи, палец, дистрибуторната капачка са нови. Кабелите също. Не мога да разбера какво се случи. Някой може ли да даде някаква идея. Предварително благодаря.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега казваш че си сменили гарнитура на "колекторите на главата" - предполагам имаш предвид изпускателните колектори (то други колектори на главата няма ...), говориш и за "въздухопровод" .... предполагам говориш за въздуховода м/у дебитомера и дроселовата клапа .... Не мисля , че те имат нещо със настоящия ти проблем (но все пак автомобила е като организъм - едно нещо да не е както трябва всичко започва да страда ... ) . Все пак огледай дали монтажа на гарнитурата на изпускателните колектори е правилен ....
Според мен обаче тези детонации се дължат най -вече на ламбда сонда .... Обясни малко по-подробно поведението на двигател , кога детонира , постоянно ли е , при палене ли е само , силно ли е , слабо ли е .... и т.н.
Намали си и размера на аватара , че модераторите ще те скастрят....
Аааа и
Според мен обаче тези детонации се дължат най -вече на ламбда сонда .... Обясни малко по-подробно поведението на двигател , кога детонира , постоянно ли е , при палене ли е само , силно ли е , слабо ли е .... и т.н.
Намали си и размера на аватара , че модераторите ще те скастрят....
Аааа и

metodi80 написа:Колега казваш че си сменили гарнитура на "колекторите на главата" - предполагам имаш предвид изпускателните колектори (то други колектори на главата няма ...), говориш и за "въздухопровод" .... предполагам говориш за въздуховода м/у дебитомера и дроселовата клапа .... Не мисля , че те имат нещо със настоящия ти проблем (но все пак автомобила е като организъм - едно нещо да не е както трябва всичко започва да страда ... ) . Все пак огледай дали монтажа на гарнитурата на изпускателните колектори е правилен ....
Според мен обаче тези детонации се дължат най -вече на ламбда сонда .... Обясни малко по-подробно поведението на двигател , кога детонира , постоянно ли е , при палене ли е само , силно ли е , слабо ли е .... и т.н.
Намали си и размера на аватара , че модераторите ще те скастрят....
Аааа и
Благодаря за бързият отговор. Колата детонира и при студен и топъл двигател, между 1000 и 2000 оборота. Колата изгуби и мощност. Детониренето е слабо, но почти неперкъснато, като няколко пъти се случи доста силно на газ единично.
- buny_boy11
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40 1.8 metan
- buny_boy11
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40 1.8 metan
Когато мотора не работи добре компютьра трупа грешки.Като раэкачиш акумулатора компютьра се рестартира.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
buny_boy11 написа:Когато мотора не работи добре компютьра трупа грешки.Като раэкачиш акумулатора компютьра се рестартира.
Това е така , но не мисля , че с откачане на акомулатора проблема ще му се реши , но не пречи да опита....
Колега според мен имаш проблем с ламбда сондата ...
Погледни тези линкове (те са от раздел "Полезни теми " на форума Е36 и на "Сервизно обслужване"
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=109677
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%ED%E4%E0[/b
Не казвам че 100% това ти е проблема , може от дебитомер да идва , но ти казваш , че е здрав ... Най -на края иди на диагностика може па да ти помогне ...
metodi80 написа:buny_boy11 написа:Когато мотора не работи добре компютьра трупа грешки.Като раэкачиш акумулатора компютьра се рестартира.
Това е така , но не мисля , че с откачане на акомулатора проблема ще му се реши , но не пречи да опита....
Колега според мен имаш проблем с ламбда сондата ...
Погледни тези линкове (те са от раздел "Полезни теми " на форума Е36 и на "Сервизно обслужване"
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=109677
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%ED%E4%E0[/b
Не казвам че 100% това ти е проблема , може от дебитомер да идва , но ти казваш , че е здрав ... Най -на края иди на диагностика може па да ти помогне ...
Много благодаря за помоща, с акумулатора нищо не стана, т.е. няма никаква промяна. Ламбда сндата я погледнах и ми се вижда в ред, кабелите са здрави. Остават само свещите, те също са нови, но ще ги проверя.
Re: Проблем при работата на двигателя - гърми BMW 316
tile написа:Здравейте, получи се един проблем при мен, за който не мога да разбера от какво се получи. Смених гарнитура на колекторите на главата, както и въздухопровода, който беше нацепен. От там насетне нещо се случи с автомобила. Първият ден започна да гърми на бензин, а на следващият вече и на газ. Дебитомера е здрав. Свещи, палец, дистрибуторната капачка са нови. Кабелите също. Не мога да разбера какво се случи. Някой може ли да даде някаква идея. Предварително благодаря.
колега, в газта ти е проблема .................. аз преди имах Passat B3 и от тая газ му се прецака дебитомера (големи мъки после докато намеря същия дебитомер).............. та от тогава газта я ползвам само за битови нужди

Колега провери си свещите и кабелите, от тях може да гърми.
Пусни една диагностика да видиш дали ламда сонда отчита вярно , защото ако не е така може гърмежите да са причинени от много богата/бедна смес.В този ред на мисли провери и темп.датчик ,но ако е нещо от изброените диагностиката ще го каже.
На мен една друга кола ми гърмеше на газ точно заради свещи и кабели+настройка на АГУто.
Пусни една диагностика да видиш дали ламда сонда отчита вярно , защото ако не е така може гърмежите да са причинени от много богата/бедна смес.В този ред на мисли провери и темп.датчик ,но ако е нещо от изброените диагностиката ще го каже.
На мен една друга кола ми гърмеше на газ точно заради свещи и кабели+настройка на АГУто.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Нещо си пропуснал при монтажа. Предполатам си сменил гарнитурата на смукателния колектор. Виж някой маркуч да не е останал разкачен. Някоя скоба да не е затегната. Гърменето щом го има и на бензин, значи не е от газовата уредба. От нацепен въздуховод също може да гърми, макар че е сменян, прегледай го още веднъж. Също така виж дебитомера да не е отварян и "ремонтиран" от "компетентен майстор". Има и такива случаи- смуче въздух отнякъде и за по-лесно е да се отвори дебитомера и да се променят настройките. Когато отстраниш повредата, в случая напукан въздуховод, параметрите които задава дебитомера са некоректни и има преобогатена смес.
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Много ви благодаря на всички отзовали се на въпроса ми. Явно ще се ходи на диагностика..... Остава или дебитомер или ламба сондата. Въздуховода е на 3 дни и е закачен много добре.
На колегата с частите - мога да те потърся щом са на промоционални цени
Газовата уредба е италианска, колата си дойде с нея и работеше перфектно.
На колегата с частите - мога да те потърся щом са на промоционални цени

Газовата уредба е италианска, колата си дойде с нея и работеше перфектно.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
lubchitu написа:Ако ти е обикновена газовата уредба е от нея...
Да де ама що гърми и на бензин? Че даже на бензин е почнало гърменето.
Между другото гърменето се получава от бедна смес, а не от богата, така че има голяма вероятност в определен момент да дърпа от някъде повече въдух, отколкото дебитомерът е отчел (сиреч има дерт с маркуча някъде след дебитомера).

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани