топло-задръстване-12:03-бели коси... Сагата продължава HELP

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Мнение от E34Power » 25 Юли 2009, 20:11

ako имаш финиширал термостат за експеримент, му продупчи 4 дупчици с 4мм бургия, трябва да потдържа до 90градуса ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 25 Юли 2009, 20:42

ddddk написа:нов е радиатора и е BEHR... как да го сменям...?


ddddk написа:извадил съм радиатора, измил съм вън, вътре и около него. Два пъти съм прекарал цялата система с вода дейонизирана и сега съм налял само вода такава, защото постоянно отварям. Намерих един теч, който предполагаше че смуче и въздух от там... по този въпрос съм пуснал тема в КУПУВА...


След като е нов какъв е тоя теч? И вместо да сменяш термостати до полуда по-добре виж дали уреда ти работи коректно ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 25 Юли 2009, 21:16

///peter написа:След като е нов какъв е тоя теч? И вместо да сменяш термостати до полуда по-добре виж дали уреда ти работи коректно ;)


теча няма общо с радиатора, той е от тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=159208

а за уреда... как да го проверя... нали затова пиша тук... който знае да споделя...

Поздрави,
Д
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 25 Юли 2009, 21:42

Описвай нещата по-добре де... няма да тръгнем да ти четем всички мнения и да сглобяваме едно по едно.
Уреда се проверява като я закачиш на диагностика, която показва температурата на охладителната течност.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 25 Юли 2009, 22:14

///peter написа:Описвай нещата по-добре де... няма да тръгнем да ти четем всички мнения и да сглобяваме едно по едно.


Колега,

Ако не ти е приятна тази тема, моля не вземай участие.
До момента от твоите постове прочитам само заядлив тон, а аз търся колегиални съвети.

Моята цел с тази тема е да си стабилизирам автомобила с минимум средства в средата на финансова криза... твоята цел в тези язвителни постове не я откривам... 3 седмици съм се луднал и чат-дразги е последното което търся... най ми е лесно да закарам колата във Варна Карс и да кажа: "Оправете колата и пратете сметката!", но уви немога да си го позволя... Затова занимавам колегите в този форум вече 15 дена с мойте глупости...

... както и да е ...

Изключително притеснен, но с най-добри чувства поздрави,
Дамян
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 25 Юли 2009, 22:40

Не съм се заяждал, а беше съвет ;)
Отиди и виж колко градуса ти показва когато е леко на пред, термостата не би бил проблема след като е нов и е ок ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 25 Юли 2009, 23:49

не съм специалист но -
- виж ремъка на водната помпа и евентуално самата помпа /чувал съм че превъртат лопатките понякога ако е пластмасова или метална но менте ,дали е възможно не знам /
- смени термостата с 80 градуса- от това ще имаш полза
- почисти и радиатора на климатика с пароструйка и обезмаслител .Може да не стига притока на въздух .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е53

Мнение от sa_hellrot » 25 Юли 2009, 23:55

Здр. колега. Погледнах снимките и да ти кажа и на мен стрелката ми стои на 12.01 ,само че съм дизел и без клима. Не казвам че е нормално, само че при мен като закове там и не мърда ни напред,ни назад и няма значение как карам /стъпка или спокоино/.

p.s. От 2 години е така :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 25 Юли 2009, 23:59

sa_hellrot написа:Здр. колега. Погледнах снимките и да ти кажа и на мен стрелката ми стои на 12.01 ,само че съм дизел и без клима. Не казвам че е нормално, само че при мен като закове там и не мърда ни напред,ни назад и няма значение как карам /стъпка или спокоино/.

p.s. От 2 години е така :confused:


:D и после TDS бил кофти.... :mhihi:

P.S. Казахти Дамяне, сменяй водна помпа и ремък....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е53

Мнение от sa_hellrot » 26 Юли 2009, 0:09

Ми аз съм си доволен, макар че не съм направил даже задължителните процедури по охл.система при вноса :uups: .Смених само термостата, за друго все не остава време.Само да не се налага по спешност,че олеле. Мисалта ми е че може да е от показанията на уреда

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 26 Юли 2009, 0:20

sa_hellrot написа:Ми аз съм си доволен, макар че не съм направил даже задължителните процедури по охл.система при вноса :uups: .Смених само термостата, за друго все не остава време.Само да не се налага по спешност,че олеле. Мисалта ми е че може да е от показанията на уреда


Не е колега :) А ти вземи направи профилактика че иначе кофти... :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е53

Мнение от sa_hellrot » 26 Юли 2009, 1:14

Да колега знам, знам, ама.... А на колегата с темата пожелавам успех.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 26 Юли 2009, 10:33

Ами колеги, тука имахме следната дилема с един ТДС, нова помпа, виско, термостат и антифриз и загрява в градски условия и при напън, следваше проверка за изгорели газове в охладителната система, но уви нищо. Мислихме доста и решихме да свалим водния радиатор, еми колеги трябва да ви кажа че там се криеше ключа за палатката, имаше толкова много боклуци между водния и климатичния радиатор, че просто незнам как се е охлаждал двигателя изобщо, та мисълта ми е колегата да свали водния както и климатичния радиатор и да го закара на мивка, сигурен съм че ше остане доволен от резултата, а това че ти се преохлажда по наклон надолу, означава смяна на термостат. Дано да съм бил полезен, поздрави :)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Мнение от momo-1st » 26 Юли 2009, 10:46

И аз съм за уреда!Имах и все още имам подобен проблем-смених виско(то си беше за смяна де),термостат,проверка на водна помпа,миене на радиаторите вътре и вън и все една и съща песен-1мм след средата!не следващата чертичка след средата!И най-интересното мерим температура на охл.течност навсякъде с лазерен термометър-нормална е!Та датчика който е на блока и дава показания на уреда смени и виж къв ще е резултата!Дори от колега който му е наред колата да земеш само да пробваш за да се увериш е достатъчно!

Успех и дано се оправиш скоро защото знам ужаса от каране с едното око вперено в уреда и нерви!!
Успех
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 26 Юли 2009, 11:53

Изчетох цялата тема сега на един дъх както се казва , в последната седмица не ми остава време за форума ...

Първо да кажа за мойта кола :arrow: виско на 3 години , термостат 88 градуса на 3 години , водна помпа с метална турбинка на около година ,радиатори никога сваляни и чистени и тези дни на 40 градуса в задръствания заради затворени за ремонт улици ,макар и поизпразнена София колата ми не мина 12:00 часа за нито една секунда.Много тежки условия на работа при включен климатик в адската жега ,когато между колите и загрятия до лудост асфалт температурата на метър от пътното платно бе поне към 44 градуса ...
Нямам проблеми и като пътувам с вкл. климатик за Пловдив или другаде по магистралата на жега и с 200 км/ч даже ,пак стрелката седи на 12:00 часа.Никога тая кола на пистата с много газ не ми е загрявала ,та даже и в най-тежките условия според мен когато ходим зимата да караме по проходите на Стара Планина и Витоша там където заради ниско сцепление на снега гумите буксуват постоянно ,скорост толкова няма и най-малкото и неоткрито проблемче се явява изведнъж и става много страшно ,имам чувството ,че на писта на състезание не може такъв зор да има охладителната уредба и мотора както при тия дивашки изпълнения зимата ...

Моето предложение - смени си водната помпа , смени я без да се замисляш , разберете се с Митака ,той ще ти я даде даже може ако той има време да ти помогне да я смените , обезвъздушете двигателя качествено и ще видиш ,че проблема ще отшуми вовеки ,аз съм убеден 100% в това което ти предлагам :!:

За проверка на механичната изправност на уреда е достатъчно да потупаш 2-3 пъти с дясната длан таблото отгоре и ако стрелката не помръдва наляво-надясно ,като междинно застава в неточно положение ,значи уреда е механически здрав.

За температурния режим на средата аз знам ,че е от 88 до 102 градуса , вие казвате ,че допълнителния температурен датчик за спомагателната перка е с характеристика 105 градуса ,но на мен никога не ми мръдва стрелката а в тези чудовищни жеги перката почти постоянно при вкл. климатик ми работеше на втора скорост.
За мен този датчик сработва на 99 градуса :!: В случай ,че наистина датчика сработва на 105 градуса всяко едно БМВ с М50 двигател щеше да загрява постоянно в тежки климатични условия до следващата бяла черта и нямаше да се кахърим толкова тук за някакви си 12:02 часа и прочие ;)

Качвал съм на БМВ диагностичен уред колата за диагностика и напълно загряла и работеща на място и включен БМВ диагностичен уред уреда на таблото седи на средата а на тъч-скрийн дисплея показанието бе 90 градуса , след около 10 секунди 89 градуса за около 3 до 4 секунди , после пак 90 градуса и така.Тогава и диагностика каза ,че ми е напълно изправна системата и всичко работи нормално. Смени по възможност скоро водната помпа и ще се кротне колата както и ти :D


Георги Пенчев
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook