Мокет. кг.
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
i
Гледам сия почнал колицата,значи скоро ще я прежалиш,един път почнеш ли я постепенно ще се убедиш колко излишни неща има,а откажеш ли се и от музиката(щото моито комби отзад беше пълно
) всичко ще си доиде на мястото....и после ще бъдеш искрено учуден,изведнъж как колата е почнала мноу да върви,мноу да спира и като и набиеш трета да тръгва с вратите,все едно е зимата





- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: i
Оффф тая пуста музика много ми е жал да я махна. Ама аз и затова сложих тая помпа на пайнер щото е с алуминиев корпус и тежи 5кг и усилователа и той да е толкова. За сега ще ги оставя тея 10кгMecho Puh написа:Гледам сия почнал колицата,значи скоро ще я прежалиш,един път почнеш ли я постепенно ще се убедиш колко излишни неща има,а откажеш ли се и от музиката(щото моито комби отзад беше пълно) всичко ще си доиде на мястото....и после ще бъдеш искрено учуден,изведнъж как колата е почнала мноу да върви,мноу да спира и като и набиеш трета да тръгва с вратите,все едно е зимата
![]()
![]()


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: i
slavianko написа:Оффф тая пуста музика много ми е жал да я махна. Ама аз и затова сложих тая помпа на пайнер щото е с алуминиев корпус и тежи 5кг и усилователа и той да е толкова. За сега ще ги оставя тея 10кгMecho Puh написа:Гледам сия почнал колицата,значи скоро ще я прежалиш,един път почнеш ли я постепенно ще се убедиш колко излишни неща има,а откажеш ли се и от музиката(щото моито комби отзад беше пълно) всичко ще си доиде на мястото....и после ще бъдеш искрено учуден,изведнъж как колата е почнала мноу да върви,мноу да спира и като и набиеш трета да тръгва с вратите,все едно е зимата
![]()
![]()
![]()
Иначе днес се учудих колко добре спира наистина като е по лека. Хем не съм махнал кой знае колко. Дори предните седалки не съм ги сменил още с коритата щото от тях мнооого ще смъкна още и пак се усеща подобрение в спирането
има налични капаци и калници от полиестер вече,предния капак е новия фейслифт а предните калници са леко раздути за да поемат по изнесени и широки джанти

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: i
Честно да ти кажа много съм заинтересован обаче тея дни останах съвсем без пари. Днес трябва да платя скоростната кутия и отделно преди седмица купих и едни ковани биели и вече съм останал буквално без стотинкаkirililiev написа:slavianko написа:Оффф тая пуста музика много ми е жал да я махна. Ама аз и затова сложих тая помпа на пайнер щото е с алуминиев корпус и тежи 5кг и усилователа и той да е толкова. За сега ще ги оставя тея 10кгMecho Puh написа:Гледам сия почнал колицата,значи скоро ще я прежалиш,един път почнеш ли я постепенно ще се убедиш колко излишни неща има,а откажеш ли се и от музиката(щото моито комби отзад беше пълно) всичко ще си доиде на мястото....и после ще бъдеш искрено учуден,изведнъж как колата е почнала мноу да върви,мноу да спира и като и набиеш трета да тръгва с вратите,все едно е зимата
![]()
![]()
![]()
Иначе днес се учудих колко добре спира наистина като е по лека. Хем не съм махнал кой знае колко. Дори предните седалки не съм ги сменил още с коритата щото от тях мнооого ще смъкна още и пак се усеща подобрение в спирането
има налични капаци и калници от полиестер вече,предния капак е новия фейслифт а предните калници са леко раздути за да поемат по изнесени и широки джантиако имаш интерес ще те свържа с човека който ги прави.




oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: i
slavianko написа:Честно да ти кажа много съм заинтересован обаче тея дни останах съвсем без пари. Днес трябва да платя скоростната кутия и отделно преди седмица купих и едни ковани биели и вече съм останал буквално без стотинкаkirililiev написа:slavianko написа:Оффф тая пуста музика много ми е жал да я махна. Ама аз и затова сложих тая помпа на пайнер щото е с алуминиев корпус и тежи 5кг и усилователа и той да е толкова. За сега ще ги оставя тея 10кгMecho Puh написа:Гледам сия почнал колицата,значи скоро ще я прежалиш,един път почнеш ли я постепенно ще се убедиш колко излишни неща има,а откажеш ли се и от музиката(щото моито комби отзад беше пълно) всичко ще си доиде на мястото....и после ще бъдеш искрено учуден,изведнъж как колата е почнала мноу да върви,мноу да спира и като и набиеш трета да тръгва с вратите,все едно е зимата
![]()
![]()
![]()
Иначе днес се учудих колко добре спира наистина като е по лека. Хем не съм махнал кой знае колко. Дори предните седалки не съм ги сменил още с коритата щото от тях мнооого ще смъкна още и пак се усеща подобрение в спирането
има налични капаци и калници от полиестер вече,предния капак е новия фейслифт а предните калници са леко раздути за да поемат по изнесени и широки джантиако имаш интерес ще те свържа с човека който ги прави.
![]()
Аз дори бях планувал да се появя малко на Калояново 1-2-ри обаче ще пропусна поради тая причина
![]()
Но все пак няма да ти откажа да ми дадеш координатите и като съм готов финансово да се свържа с него
то всички сме така,парите винаги не стигат.просто ти давам инфо за тези неща защот преди нямаше от каде да се доставят,сега вече има готови калъпи и продукцията е на добри цени.ще пусна снимки като пристигнат моите другата седмица.по нататък смятам да си поръчам брони и прагове че оригиналните са много тежки.ето този човек ни ги прави-тва е темата в дрифтинга
http://www.drifting-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3757
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re:
А човека има ли вече калъпи и за Е34 и ако има за кои части е направил вече. Като гледам иска няколко човека да поръчат за да прави и за Е34 Иначе от снимките доста добре са направени и 1.5кг за калник е ебати лекотоkirililiev написа:то всички сме така,парите винаги не стигат.просто ти давам инфо за тези неща защот преди нямаше от каде да се доставят,сега вече има готови калъпи и продукцията е на добри цени.ще пусна снимки като пристигнат моите другата седмица.по нататък смятам да си поръчам брони и прагове че оригиналните са много тежки.ето този човек ни ги прави-тва е темата в дрифтинга
http://www.drifting-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3757


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re:
slavianko написа:А човека има ли вече калъпи и за Е34 и ако има за кои части е направил вече. Като гледам иска няколко човека да поръчат за да прави и за Е34 Иначе от снимките доста добре са направени и 1.5кг за калник е ебати лекотоkirililiev написа:то всички сме така,парите винаги не стигат.просто ти давам инфо за тези неща защот преди нямаше от каде да се доставят,сега вече има готови калъпи и продукцията е на добри цени.ще пусна снимки като пристигнат моите другата седмица.по нататък смятам да си поръчам брони и прагове че оригиналните са много тежки.ето този човек ни ги прави-тва е темата в дрифтинга
http://www.drifting-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3757![]()
калъпите ги има вече,също и някой от частите,добра е изработката,ако се поръчат могат да се доставят за кратко време.просто до сега никой не е искал такива части за е34 защото не са толкова популярни за спортни цели,тва вече се промени и доста хора харесаха тази платформа за дрифт.човека реши да ни направи един вид услуга като направи калъпи от които печалбата ще е малка поради това че няма да се търсят много,венци от софия също помогна много като намери частите за калъпите.трябва да ги черпим много


- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: ...
Кире,не ми се отваря линка ,но предполагам че говориш за петърчо( АРЕС-Д),ходих при него-значи,не го казвам като реклама,обаче момчето пред мене направи ебати теста - сложи го на земята и и стъпи с двата крака отгоре
(а така като глегах беше около 100ина кила) и на калника нищо не му стана,наистина е лек,а в неговата work shop видях че се заиграва и с други детаили,ама за тях тои да си каже 




- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: ...
Mecho Puh написа:Кире,не ми се отваря линка ,но предполагам че говориш за петърчо( АРЕС-Д),ходих при него-значи,не го казвам като реклама,обаче момчето пред мене направи ебати теста - сложи го на земята и и стъпи с двата крака отгоре![]()
![]()
(а така като глегах беше около 100ина кила) и на калника нищо не му стана,наистина е лек,а в неговата work shop видях че се заиграва и с други детаили,ама за тях тои да си каже
за същия човек става въпрос,стъкломата наистина е здрав и лек когато се направи като хората,дори и да не си ползвах колата за спортни цели бих сложил калници капаци брони и прагове от стъкломат,най малкото ще се подобри динамиката и разхода ще падне без да се нарушава комфорта


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Добре колеги.
Но да сте чували за така наречената пасивна безопасност.Не случайно BMW и Мерцедес са пословични в това отношение.И една от причините е заради елементите ,които вие махате.Тия две фирми не могат ли да правят калниците и капака от стъклопласти
Могат, но знаят ,че при една катастрофа ще се разпаднат .Нима случайно облицовката на пода е толкова дебела,корите на купето и тавана са от специални материали с нужната дебелина:?: Не знам ,да оставиш от вътре колата гола,а отвън да я превърнеш в Трабантче и да се гордееш с това;)Може би да -ако я използваш само ти за задоволяване на някакви потребности.Твърдо не ако смяташ да возиш някой друг с нея-приятелка,жена,дете.
Но да сте чували за така наречената пасивна безопасност.Не случайно BMW и Мерцедес са пословични в това отношение.И една от причините е заради елементите ,които вие махате.Тия две фирми не могат ли да правят калниците и капака от стъклопласти

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
zvetiko написа:Добре колеги.
Но да сте чували за така наречената пасивна безопасност.Не случайно BMW и Мерцедес са пословични в това отношение.И една от причините е заради елементите ,които вие махате.Тия две фирми не могат ли да правят калниците и капака от стъклопластиМогат, но знаят ,че при една катастрофа ще се разпаднат .Нима случайно облицовката на пода е толкова дебела,корите на купето и тавана са от специални материали с нужната дебелина:?: Не знам ,да оставиш от вътре колата гола,а отвън да я превърнеш в Трабантче и да се гордееш с това;)Може би да -ако я използваш само ти за задоволяване на някакви потребности.Твърдо не ако смяташ да возиш някой друг с нея-приятелка,жена,дете.
пич,частите на сериините автомобили се правят със специална матрица и се изработват от метал единствено заради ефтиния начин на производство,бързината и лесната настройка на машините за следващ модел


ето виш малко краш тестове,виж как пазят капаците и калниците които на по новите коли са дори пласмасови-по крехки от полиестера

http://www.youtube.com/watch?v=vcTf78b8WfY
ето частите от рамата които понасят удара

http://www.youtube.com/watch?v=ny34amucAhs
ето на някой спортни модели от композитни материали
http://www.youtube.com/watch?v=bJQ5aSXLBHs
а това става когато са пропуснали да направят здрава рама


http://www.youtube.com/watch?v=CgjtSilW8yM
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
kirililiev написа:zvetiko написа:Добре колеги.
Но да сте чували за така наречената пасивна безопасност.Не случайно BMW и Мерцедес са пословични в това отношение.И една от причините е заради елементите ,които вие махате.Тия две фирми не могат ли да правят калниците и капака от стъклопластиМогат, но знаят ,че при една катастрофа ще се разпаднат .Нима случайно облицовката на пода е толкова дебела,корите на купето и тавана са от специални материали с нужната дебелина:?: Не знам ,да оставиш от вътре колата гола,а отвън да я превърнеш в Трабантче и да се гордееш с това;)Може би да -ако я използваш само ти за задоволяване на някакви потребности.Твърдо не ако смяташ да возиш някой друг с нея-приятелка,жена,дете.
пич,частите на сериините автомобили се правят със специална матрица и се изработват от метал единствено заради ефтиния начин на производство,бързината и лесната настройка на машините за следващ моделвсички екзотични бегачки на уважаващи себе си фирми за спортни автомобили се правят от композиитни материали.пасивната безопастност няма нищо общо с калници и капаци,тя се определя от различната здравина и своиства на усукване,огъване на определени детайли от рамата на автомобила,всичко друго е периферия
![]()
ето виш малко краш тестове,виж как пазят капаците и калниците които на по новите коли са дори пласмасови-по крехки от полиестера![]()
http://www.youtube.com/watch?v=vcTf78b8WfY
ето частите от рамата които понасят удара![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ny34amucAhs
ето на някой спортни модели от композитни материали
http://www.youtube.com/watch?v=bJQ5aSXLBHs
а това става когато са пропуснали да направят здрава рама![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=CgjtSilW8yM
Видях ги тестовете-Crash Test Of Toyota Camry Versus Toyota Yaris-недей да сравняваш BMW с Тойта и то с модели от долният сегмент на средната класа

Всичко ,което поглъща от удара е от полза.

Недей да говориш за коли, които струват по няколкостотин хиляди евро,строго профилирани са и скелетите са им от въглеродни нишки.
Става въпрос за нашите коли-BMW E34.Значи според теб е все едно дали при катастрофа ще си блъскаш главата в гола ламарина или в корите и мокета ,който си го извадил.Или може би я караш колата с каска.

На Е34 може само да се добавя,дори и иконата М5 обикновено е с всички възможни екстри,което не и пречи да бъде една от най-добрите,а според много хора най-добрата бегачка.Не знам защо се опитваш от една кола със слаб за купето двигател,като я обезобразяваш да я превърнеш в бегачка-едва ли толкова успешно.Ако толкова искаш да караш бърза кола,сложи си един двигател от 3500 кубика и ще имаш усещания ,които каквото и да правиш с твоята няма никога да имаш.И от кой ще бъдеш по-бърз-от някой ,който е решил да запази автентичният вид на колата си.

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
zvetiko написа:kirililiev написа:zvetiko написа:
Всичко ,което поглъща от удара е от полза.![]()
Недей да говориш за коли, които струват по няколкостотин хиляди евро,строго профилирани са и скелетите са им от въглеродни нишки.
Става въпрос за нашите коли-BMW E34.Значи според теб е все едно дали при катастрофа ще си блъскаш главата в гола ламарина или в корите и мокета ,който си го извадил.Или може би я караш колата с каска.![]()
На Е34 може само да се добавя,дори и иконата М5 обикновено е с всички възможни екстри,което не и пречи да бъде една от най-добрите,а според много хора най-добрата бегачка.Не знам защо се опитваш от една кола със слаб за купето двигател,като я обезобразяваш да я превърнеш в бегачка-едва ли толкова успешно.Ако толкова искаш да караш бърза кола,сложи си един двигател от 3500 кубика и ще имаш усещания ,които каквото и да правиш с твоята няма никога да имаш.И от кой ще бъдеш по-бърз-от някой ,който е решил да запази автентичният вид на колата си.
дадох ти просто пример с тези коли,с бмв е почти същото

пък и си чувал че ползваме спортни седалки които доста пазят от странични удари,щото тапета няма нищо общо със безопастността

конкретно за калниците и капаците,пак ти повтарям че нямат нищо общо с каквато и да е безопастност




пп
една кола със слаб мотор винаги може да стане със силен,но като нямаш подготвено купе е безмислено,да ти обяснявам ли че рано или късно смятам да стана 400+ или предполагаш вече сам





вози се в автентичната си кола и се радвай на живота,остави нас неразбиращите да се занимаваме с безмислени глупости

- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
"вози се в автентичната си кола и се радвай на живота,остави нас неразбиращите да се занимаваме с безмислени глупости
"...еиии,тва ми хареса много,евала
...кире,поясни на колегата,че си караме колите наистина с каски,и седалки ,и 4 или 5 точкови колани,а и в близко бъдеще и ти и аз ще сме с клетки за безопастност вътре в купето,така че пластмасовите калници са ни наи малкия проблем...просто те ни помагат за компенсиране на баланса на колата след драстичното олекотяване на задницата
Slavianko,извиняваи че ти цапаме темата с излишни спорове 




63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани