Индикатори
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- DekeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525D 163hp 2001г.
Индикатори
Искам да попитам по компетентните или не чак толкова
...карам 520i 24V 91г.... въпросът ми е...за какво(износено,свършило или за смяна) има индикация светеща на таблото(освен естествено маслото).Примерно за накладки,дискове или нещо от сорта?!
Мерси предварително!!!
P.S.Или просто тъй като е стaр модел няма нищо...

Мерси предварително!!!
P.S.Или просто тъй като е стaр модел няма нищо...
Последна промяна DekeR на 24 Юли 2009, 11:17, променена общо 1 път
- santo_bansko
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
за накладките, спира4ната те4ност, акумолатора също свети, една дюзи4ка също свети ако има проблем с умната дюза, АБС свети, за други не се сещам сега
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
aHToHuO написа:за накладките, спира4ната те4ност, акумолатора също свети, една дюзи4ка също свети ако има проблем с умната дюза, АБС свети, за други не се сещам сега
без дюзата има още масло, ръчна и вляво за фаровете за мъгла - отпред и отзад. - това е на малкото табло (или там както се води)
V6 - това от А6 ли е взимано...

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Понякога разни гениални майстори махат лампата за накладките, понеже ги мързи да поставят 2-те кабелчета (7лв струват в магазина). По същия начин се процедира и с лампата на еърбега. Препоръчвам ти да си свалиш таблото и където липсва крушка да си я сложиш. Още нещо въпросните крушки имат гадния навик да изгарят при свалянето на таблото защото са от 1991г.
Та приготви си 4-5 поне. Иначе автомобила ти не е v6 ами 6 цилиндров рови! с 24 клапана (не винтила! - винтили има на гумите!)
На по-високите версии (след 2.5i нагоре) таблото има чек контрол и показва освен кога са износени накладките и дали не ти е изгоряла крушка, дали си забравил запалени фаровете, че ти е свършила течността на чистачките и нивото на антифриза. Един колега все още се опитва да го научи да прави и мусака, ама ядец не става
Стоянчо, с теб се бъзикам
Поздрави
Иво Андреев

На по-високите версии (след 2.5i нагоре) таблото има чек контрол и показва освен кога са износени накладките и дали не ти е изгоряла крушка, дали си забравил запалени фаровете, че ти е свършила течността на чистачките и нивото на антифриза. Един колега все още се опитва да го научи да прави и мусака, ама ядец не става


Поздрави
Иво Андреев
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Zubcho написа:Понякога разни гениални майстори махат лампата за накладките, понеже ги мързи да поставят 2-те кабелчета (7лв струват в магазина). По същия начин се процедира и с лампата на еърбега. Препоръчвам ти да си свалиш таблото и където липсва крушка да си я сложиш. Още нещо въпросните крушки имат гадния навик да изгарят при свалянето на таблото защото са от 1991г.Та приготви си 4-5 поне. Иначе автомобила ти не е v6 ами 6 цилиндров рови! с 24 клапана (не винтила! - винтили има на гумите!)
На по-високите версии (след 2.5i нагоре) таблото има чек контрол и показва освен кога са износени накладките и дали не ти е изгоряла крушка, дали си забравил запалени фаровете, че ти е свършила течността на чистачките и нивото на антифриза. Един колега все още се опитва да го научи да прави и мусака, ама ядец не ставаСтоянчо, с теб се бъзикам
Поздрави
Иво Андреев
Не че нещо но клапаните са вид винтил.Поздрави

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Zubcho написа:Понякога разни гениални майстори махат лампата за накладките, понеже ги мързи да поставят 2-те кабелчета (7лв струват в магазина). По същия начин се процедира и с лампата на еърбега. Препоръчвам ти да си свалиш таблото и където липсва крушка да си я сложиш. Още нещо въпросните крушки имат гадния навик да изгарят при свалянето на таблото защото са от 1991г.Та приготви си 4-5 поне. Иначе автомобила ти не е v6 ами 6 цилиндров рови! с 24 клапана (не винтила! - винтили има на гумите!)
На по-високите версии (след 2.5i нагоре) таблото има чек контрол и показва освен кога са износени накладките и дали не ти е изгоряла крушка, дали си забравил запалени фаровете, че ти е свършила течността на чистачките и нивото на антифриза. Един колега все още се опитва да го научи да прави и мусака, ама ядец не ставаСтоянчо, с теб се бъзикам
Поздрави
Иво Андреев
Ние с Филип набарахме едно клипче и сайт към него в което на таблото на чека се изписват всякакви надписи и сега се чудиме как да го накараме да ни поздравява поименно когато се качваме в колата






- DekeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525D 163hp 2001г.
...добре де тва го разбрах...явно заводски има...ся остава само да разбера колко от тях все още съществуват иии дали въобще работят
P.S.Иначе мерси...а относно за V6 гледах едно пишех друго и най накрая нищо не написах
...щото то колата си се води 24V


P.S.Иначе мерси...а относно за V6 гледах едно пишех друго и най накрая нищо не написах


- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
V6 е обозначение за двигателя,а 24V е за клапаните,които има двигателя
при бмв е R-6,а V-образен е при други марки автомобили
при бмв е R-6,а V-образен е при други марки автомобили
- n1nja
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 26.04.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e91 325d, E39 M5

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Иван Стоянов написа:Zubcho написа:Понякога разни гениални майстори махат лампата за накладките, понеже ги мързи да поставят 2-те кабелчета (7лв струват в магазина). По същия начин се процедира и с лампата на еърбега. Препоръчвам ти да си свалиш таблото и където липсва крушка да си я сложиш. Още нещо въпросните крушки имат гадния навик да изгарят при свалянето на таблото защото са от 1991г.Та приготви си 4-5 поне. Иначе автомобила ти не е v6 ами 6 цилиндров рови! с 24 клапана (не винтила! - винтили има на гумите!)
На по-високите версии (след 2.5i нагоре) таблото има чек контрол и показва освен кога са износени накладките и дали не ти е изгоряла крушка, дали си забравил запалени фаровете, че ти е свършила течността на чистачките и нивото на антифриза. Един колега все още се опитва да го научи да прави и мусака, ама ядец не ставаСтоянчо, с теб се бъзикам
Поздрави
Иво Андреев
Не че нещо но клапаните са вид винтил.Поздрави
24V(valve - клапан)
винтили има на гумите както каза колегата а също така и на калибрите и голфовете като това е основната и единствена екстра на въпросните машини на времето
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Айде и аз на хорото:
VALVE
[vælv]
1. клапа, клапан, вентил
2. бот. преградка (на семенна кутийка)
3. зоол. раковина, черупка (на мида, стрида)
4. анат. клапа (сърдечна и пр.)
5. муз. клапа (на орган, флейта и пр.)
6. рад. (електронна) лампа
7. ост. крило на двукрила/трикрила и пр. врата
Та реално клапана работи като вентил
Sorry за
VALVE
[vælv]
1. клапа, клапан, вентил
2. бот. преградка (на семенна кутийка)
3. зоол. раковина, черупка (на мида, стрида)
4. анат. клапа (сърдечна и пр.)
5. муз. клапа (на орган, флейта и пр.)
6. рад. (електронна) лампа
7. ост. крило на двукрила/трикрила и пр. врата
Та реално клапана работи като вентил

Sorry за

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравейте колеги,
За клапаните ... за да е ясно на всички:
В английският език има една дума за всички видове пропускателно-спирателни механизми.
Думата е VALVE. В зависимост от предназначението се слагат други думи (обяснителни). Като например "изпускателен клапан" и "relieve valve", "възвратен клапан" е "non return valve", а всички видове спирателни кранове са "valve", като сферичните са "ball valve" и т.н.
В българският език е по-интересно. Ние имаме за всяка разновидност различна дума:
1. Кран;
2. Клапан;
3. Шибър;
4. Вентил;
5. Клапа;
6. Задвижка...
има и други, за които сега не се сещам.
В заключение, както и да ги наречете 24-те валвета се едно и също е, просто вентил и клапан са с едно и също значение в българския език и значат valve.
Поздрави,
Д
P.S.: Това за гумите дето го пишете е пропускателно-спирателен механизъм с абсолютно същия принцип и функция като този на клавата на двигателя, само се различава задвижването му - при главата е механично кобилично-лостово или гърбично-хидравлично, докато при гумата е иглено с кунка
или нокът
или клечка 
За клапаните ... за да е ясно на всички:
В английският език има една дума за всички видове пропускателно-спирателни механизми.
Думата е VALVE. В зависимост от предназначението се слагат други думи (обяснителни). Като например "изпускателен клапан" и "relieve valve", "възвратен клапан" е "non return valve", а всички видове спирателни кранове са "valve", като сферичните са "ball valve" и т.н.
В българският език е по-интересно. Ние имаме за всяка разновидност различна дума:
1. Кран;
2. Клапан;
3. Шибър;
4. Вентил;
5. Клапа;
6. Задвижка...
има и други, за които сега не се сещам.
В заключение, както и да ги наречете 24-те валвета се едно и също е, просто вентил и клапан са с едно и също значение в българския език и значат valve.
Поздрави,
Д
P.S.: Това за гумите дето го пишете е пропускателно-спирателен механизъм с абсолютно същия принцип и функция като този на клавата на двигателя, само се различава задвижването му - при главата е механично кобилично-лостово или гърбично-хидравлично, докато при гумата е иглено с кунка




16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани