Обороти при включен климатик?
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Обороти при включен климатик?
Здравейте, искам да попитам какви обороти ви държат колите при включен климатик... при мене падат до към 500 и колата тресе, мисля че не е нормално! Даже някой път като карам на клима и като изключа от скорост и тръгна да спирам падат под 500 след кото ЕКУ-то ги вдига до към 700-800 и като спра вече пак падат към 500
На какво може да се дължи това, за да знам от къде да почна?

На какво може да се дължи това, за да знам от къде да почна?
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
КОлега, автомобила ти случайно да има газова? Не знам за какво падане на оборотите говориш. Аз го нямам този проблем с падането на оборотите. Единственият проблем,който можеш да имаш е ако си с обикновенна газова и включиш климатика и тогава леко започва да тресе, защото компресора дърпа от оборотите ,а компютъра не може да прецени колко газ трябва да вкара .Ако караш на бензин или си с ГИ дори и на клима няма да имаш горните проблеми . А колкото до падането на оборотите и гасненето - не знам... Всъщност ако си с обикновенна газова си виж и има едно кръгло нарича се 'стоп патрон'' .Едно синичко е отгоре с винтче с '+' и '-'. Обикновенно ако запалиш и превключиш веднага на ГАЗ и караш на клима понякога от мръсотията се запушва това клапанче и не може да ти прехвърли на ГАЗ и особено на клима като е понеже са близко там тръбите и се изстудява. От мен съвет. Като слизаш от колата винаги първо си изключвай климата и нека колата поработи 10 секунди на място и тогава е гаси и след това като запалиш тогава си пускай климатика. Не оставяй климата включена и при загасен автомобил и след това да палиш на включена клима. Знам,че това не е добре за колата -освен че се товари много защото при паленето върти и за запалване на двигател и за перката на климата, освен това не е добре и за самият климатик . Просто това го знам и гледам да го спазвам и нямам никакви проблеми.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
нямам газова, а маторчето го чистих скоро, дали се е предало вече ?
sineok_pi4_ ще го имам в предвид това за гасенето на климатика, мерси за съвета

sineok_pi4_ ще го имам в предвид това за гасенето на климатика, мерси за съвета
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
аз преди да включа климатика ми държи около 800 и като го включа пада на 750 ...определено се усеща ....но не и да пада чак до 500 

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Обороти при включен климатик?
от компресията --с нея първо-май км са много на таа колицаskylord написа:Здравейте, искам да попитам какви обороти ви държат колите при включен климатик... при мене падат до към 500 и колата тресе, мисля че не е нормално! Даже някой път като карам на клима и като изключа от скорост и тръгна да спирам падат под 500 след кото ЕКУ-то ги вдига до към 700-800 и като спра вече пак падат към 500![]()
На какво може да се дължи това, за да знам от къде да почна?

- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Надали защото върви на звер... ако е заминала компресията ще е мъка страшна, по вероятно е стъпковото моторче.. или нещо самия климатик да товари - никога не съм го зареждал и сменял масло, защото до сега не е спирал, може би и на него трябва ена профилактика да направя...
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
skylord написа:Надали защото върви на звер... ако е заминала компресията ще е мъка страшна, по вероятно е стъпковото моторче.. или нещо самия климатик да товари - никога не съм го зареждал и сменял масло, защото до сега не е спирал, може би и на него трябва ена профилактика да направя...
М50 и на 500 000 км върви....мери компресия.

- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
ок, моторче и компресия? други варианти? бях чел в една тема Пенчев беше писал за смяната на предварението от съединителя на климата, да не би там да е проблема 

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
skylord написа:ок, моторче и компресия? други варианти? бях чел в една тема Пенчев беше писал за смяната на предварението от съединителя на климата, да не би там да е проблема
заради това "предварение" губя поне 20-30коня при работещ компресор (изобщо колата никаква я няма ако искам по-спортно каране - дори и в обороти й е трудно), но на празен ход оборотите спят - при пускането на климата - двигателя само си променя звука и много рядко да повдигне леко оборотите, но толкова малко, че и стрелката не се мести... само по слух

- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани