ВЪПРОС ЗА ВИСКОТО
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- dgdheadhunter
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 8.12.2007
Колеги спрях перката с съвсем минимален натиск. А и колата работи 5мин нормално врезна в работна температура форсирах си я надуваше перката нормално след тва се прееба пак и спря да надува в зависимост от форсирането. Мерси на сички за помощта утре отивам в Дару кар да си сменат китайската част
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Обезвъздуши си системата хубаво, докато излезе антифриз през пробките. От това е
Сменях виско миналата седмицата и не зацепваше както трябва докато не я обезвъздуших добре. Имаш въздушна възглавница някъде и затова ти превърта водната помпа 


- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
До колегата dgdheadhunter, ей сега се прибирам и сядам на компа и чета проблема ти, а точно с това се занимавах преди малко, само че на ТДС. Значи сменяме водна помпа, виско и термостат и нов антифриз, но проблема остава, правихме тест за газове, няма колата загрява и загрява и накрая свалихме водния радиатор, колега не можеш си представи колко боклуци се бяха нашибали в него, та съвета ми е да свалиш водния радиатор и промивка и на климатичния също
Виското сработва от време на време, защото не може да минава достатъчно въздушна струя през ребрата на радиаторите и то зацепва късно
Успех и пиши какво е станало 



ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
**Novobraneca написа: Виското сработва от време на време, защото не може да минава достатъчно въздушна струя през ребрата на радиаторите и то зацепва късно![]()
Що за глупост? Виското се върти е оборотите на водната помпа и няма нищо общо с "въздушната струя" през радиаторите
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
blacksapphire написа:**Novobraneca написа: Виското сработва от време на време, защото не може да минава достатъчно въздушна струя през ребрата на радиаторите и то зацепва късно![]()
Що за глупост? Виското се върти е оборотите на водната помпа и няма нищо общо с "въздушната струя" през радиаторите
Ти сериозно ли




ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
виско
Колега силикона не се ли втечнява и втвърдява от температурата
, а това влияе на скоростта на перката на радиатора си мисля аз. Виж на схемата и ще ти стане ясно
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35


http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
re
blacksapphire написа:Обезвъздуши си системата хубаво, докато излезе антифриз през пробките. От това еСменях виско миналата седмицата и не зацепваше както трябва докато не я обезвъздуших добре. Имаш въздушна възглавница някъде и затова ти превърта водната помпа
Ако са му сложили термостат без съчма за самообезвъздушаване ще трябва да си я обезвъздуши сам, но не ми се вярва да е от това все пак каза ,че 1000км е минал от тогава. Любопитен съм да разбера какво ли ще се окаже накрая, но аз слагам 50лв на водна помпа. Според мен са я набили накриво и са изкривили турбинката (тя влиза в много тясно легло) и тя е превъртяла. Ще видим.
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: виско
vladibkolev написа:Колега силикона не се ли втечнява и втвърдява от температурата, а това влияе на скоростта на перката на радиатора си мисля аз. Виж на схемата и ще ти стане ясно
![]()
а ти май не си запознат с агрегатните състояния

- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
"Що за глупост? Виското се върти е оборотите на водната помпа и няма нищо общо с "въздушната струя" през радиаторите"[/quote]
Колега не ми се спори, но е факт, че горе казаното от теб е голяма глупост.........както и да е, ако се интересуваш погледни тази тема
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8%F1%EA%EE
Поздрави от мен!
Колега не ми се спори, но е факт, че горе казаното от теб е голяма глупост.........както и да е, ако се интересуваш погледни тази тема
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8%F1%EA%EE
Поздрави от мен!
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
blacksapphire написа:Да де аз за зацепено виско говора, а силикона вече се разширява и свива според топлината
Колега, не можеш да четеш явно. Аз ти цитирах твое мнение за втечняване и втвърдяване на силикона (разширява/свива съответно). Когато виското е зацепено се, върти с оборотите на водната помпа
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
добре де с 2 думи като не е зацепено виското върти с някакви там обороти по инерция като е зацепено върти точно с оборотите на водната помпа
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
anzak написа:добре де с 2 думи като не е зацепено виското върти с някакви там обороти по инерция като е зацепено върти точно с оборотите на водната помпа

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани