ВЪПРОС ЗА ВИСКОТО

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 8.12.2007

Мнение от dgdheadhunter » 23 Юли 2009, 20:53

Колеги спрях перката с съвсем минимален натиск. А и колата работи 5мин нормално врезна в работна температура форсирах си я надуваше перката нормално след тва се прееба пак и спря да надува в зависимост от форсирането. Мерси на сички за помощта утре отивам в Дару кар да си сменат китайската част

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 23 Юли 2009, 21:10

При мен също проблема беше във водната помпа и загряваше.
My E30
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 23 Юли 2009, 22:12

Обезвъздуши си системата хубаво, докато излезе антифриз през пробките. От това е :winky: Сменях виско миналата седмицата и не зацепваше както трябва докато не я обезвъздуших добре. Имаш въздушна възглавница някъде и затова ти превърта водната помпа ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 23 Юли 2009, 23:03

До колегата dgdheadhunter, ей сега се прибирам и сядам на компа и чета проблема ти, а точно с това се занимавах преди малко, само че на ТДС. Значи сменяме водна помпа, виско и термостат и нов антифриз, но проблема остава, правихме тест за газове, няма колата загрява и загрява и накрая свалихме водния радиатор, колега не можеш си представи колко боклуци се бяха нашибали в него, та съвета ми е да свалиш водния радиатор и промивка и на климатичния също :!: Виското сработва от време на време, защото не може да минава достатъчно въздушна струя през ребрата на радиаторите и то зацепва късно :!: Успех и пиши какво е станало ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 23 Юли 2009, 23:08

**Novobraneca написа: Виското сработва от време на време, защото не може да минава достатъчно въздушна струя през ребрата на радиаторите и то зацепва късно :!:


Що за глупост? Виското се върти е оборотите на водната помпа и няма нищо общо с "въздушната струя" през радиаторите

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 23 Юли 2009, 23:11

ми нали точно от тази гореща струя зацепва виското колега ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 23 Юли 2009, 23:12

blacksapphire написа:
**Novobraneca написа: Виското сработва от време на време, защото не може да минава достатъчно въздушна струя през ребрата на радиаторите и то зацепва късно :!:


Що за глупост? Виското се върти е оборотите на водната помпа и няма нищо общо с "въздушната струя" през радиаторите

Ти сериозно ли :?: Нали виското сработва когато поеме топлината на радиатора, чрез въздуха който минава през него, а тва няма как да стане щом е запушен :!: :winky: То се върти, но не в оборотите на водната помпа, а само се увлича от нея, когато сработи(зацепи) тогава се върти с оборотите на водната помпа :winky:
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 23 Юли 2009, 23:15

Да де аз за зацепено виско говора, а силикона вече се разширява и свива според топлината

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: м Трезвен!!!
Детайли за колата: Е39, 525 тдс

виско

Мнение от vladibkolev » 24 Юли 2009, 0:16

Колега силикона не се ли втечнява и втвърдява от температурата ;) , а това влияе на скоростта на перката на радиатора си мисля аз. Виж на схемата и ще ти стане ясно :mhihi:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

re

Мнение от bera » 24 Юли 2009, 0:34

blacksapphire написа:Обезвъздуши си системата хубаво, докато излезе антифриз през пробките. От това е :winky: Сменях виско миналата седмицата и не зацепваше както трябва докато не я обезвъздуших добре. Имаш въздушна възглавница някъде и затова ти превърта водната помпа ;)

Ако са му сложили термостат без съчма за самообезвъздушаване ще трябва да си я обезвъздуши сам, но не ми се вярва да е от това все пак каза ,че 1000км е минал от тогава. Любопитен съм да разбера какво ли ще се окаже накрая, но аз слагам 50лв на водна помпа. Според мен са я набили накриво и са изкривили турбинката (тя влиза в много тясно легло) и тя е превъртяла. Ще видим.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Re: виско

Мнение от blacksapphire » 24 Юли 2009, 1:06

vladibkolev написа:Колега силикона не се ли втечнява и втвърдява от температурата ;) , а това влияе на скоростта на перката на радиатора си мисля аз. Виж на схемата и ще ти стане ясно :mhihi:


а ти май не си запознат с агрегатните състояния ;) нали казах същото

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: м Трезвен!!!
Детайли за колата: Е39, 525 тдс

Мнение от vladibkolev » 24 Юли 2009, 8:34

"Що за глупост? Виското се върти е оборотите на водната помпа и няма нищо общо с "въздушната струя" през радиаторите"[/quote]


Колега не ми се спори, но е факт, че горе казаното от теб е голяма глупост.........както и да е, ако се интересуваш погледни тази тема
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8%F1%EA%EE

Поздрави от мен!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 24 Юли 2009, 11:11

blacksapphire написа:Да де аз за зацепено виско говора, а силикона вече се разширява и свива според топлината


Колега, не можеш да четеш явно. Аз ти цитирах твое мнение за втечняване и втвърдяване на силикона (разширява/свива съответно). Когато виското е зацепено се, върти с оборотите на водната помпа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 24 Юли 2009, 13:29

добре де с 2 думи като не е зацепено виското върти с някакви там обороти по инерция като е зацепено върти точно с оборотите на водната помпа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 24 Юли 2009, 13:40

anzak написа:добре де с 2 думи като не е зацепено виското върти с някакви там обороти по инерция като е зацепено върти точно с оборотите на водната помпа


:yes: Като не е зацепено, се увлича по общата инерция, но все пак ако е изправно и не е зацепено все още, при натиск с вестник оказва съпротивление, а не спира веднага.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook