бмв-то умря :(

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 21 Юли 2009, 23:27

sonny написа:... мериш налягането на бензина, ако не идва изобщо или е слабо...
Сони не е писал числа... :winky: .

Fuel pressure checks (fuel injection engines)
Fuel system pressure (relative to intake manifold pressure)
3-Series (E30)
316i with M40/B16 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.0 ± 0.06 bars
318i with M10/B18 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 to 3.0 bars
318i with M40/B18 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.0 ± 0.06 bars
320i with M20/B20 engine (L-Jetronic) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 to 3.0 bars
320i with M20/B20 engine (Motronic) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 ± 0.05 bars
325i with M20/B25 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.0 ± 0.05 bars
5-Series (E28/”old-shape”)
All models . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 to 3.0 bars
5-Series (E34/”new-shape”)
518i with M40/B18 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.0 ± 0.06 bars
All other models . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 to 3.0 bars
Fuel system hold pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.1 bars
Fuel pump maximum pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6.3 to 6.9 bars
Fuel pump hold pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5.5 bars

Transfer pump pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.28 to 0.35 bars

Как се пробва - т.3
Трябва да си бая силен в пръстите да спреш 7атм :shock:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 21 Юли 2009, 23:30

а на 5b, кои е30 работят :confused:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 21 Юли 2009, 23:35

5,5 е pump hold, не system :roll:

Ако има с 5б на инжекторите, не са слезли така от конвейера :P
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 21 Юли 2009, 23:37

шанс :winky:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от mnh » 22 Юли 2009, 21:08

Закачаме манометър-а след бензиновия филтър и там при въртене на стартер трябва да покаже около 3амтосфери така ли?

За момента помпата не покачва налягане :shock: тече си лекичко от помпата,даже май неможе да се говори за налягане :confused:
При какви условия тази помпа губи свойството да натиска горивото? ебаси :confused:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 22 Юли 2009, 23:24

mnh написа:Закачаме манометър-а след бензиновия филтър и там при въртене на стартер трябва да покаже около 3амтосфери така ли?

За момента помпата не покачва налягане :shock: тече си лекичко от помпата,даже май неможе да се говори за налягане :confused:
При какви условия тази помпа губи свойството да натиска горивото? ебаси :confused:


износване на помпата, блокиране от боклук, понижено напрежение. Напрежението може да спадне, както от слаб акумулатор, така и от лоши връзки, нагорели релета и прочие, затова ти бях писал да вземеш кабел директно от акумулатора ;)

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 22 Юли 2009, 23:36

чак пък толкоз :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от mnh » 23 Юли 2009, 0:21

sonny написа:
mnh написа:Закачаме манометър-а след бензиновия филтър и там при въртене на стартер трябва да покаже около 3амтосфери така ли?

За момента помпата не покачва налягане :shock: тече си лекичко от помпата,даже май неможе да се говори за налягане :confused:
При какви условия тази помпа губи свойството да натиска горивото? ебаси :confused:


износване на помпата, блокиране от боклук, понижено напрежение. Напрежението може да спадне, както от слаб акумулатор, така и от лоши връзки, нагорели релета и прочие, затова ти бях писал да вземеш кабел директно от акумулатора ;)
напрежението до крайната букса е около 14волта при въртене на стартер.
Лично си мисля,че е от износване на помпата...но това не ме топли пак си трябва нова помпа.. :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 23 Юли 2009, 0:30

На маркуча след филтъра - "Fuel pump maximum pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6.3 to 6.9 bars"

14V мериш между двете клеми на помпата или между едната и купето? И минуса може да е проблем :idea: .

Филтъра също може да е запушен :roll: .
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от mnh » 23 Юли 2009, 1:25

ivantchoG написа:На маркуча след филтъра - "Fuel pump maximum pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6.3 to 6.9 bars"

14V мериш между двете клеми на помпата или между едната и купето? И минуса може да е проблем :idea: .

Филтъра също може да е запушен :roll: .
филтъра е пропусклив .
Между двете клеми на помпата меря.т.е. на буксата.
7бара почти,на маркуча след филтъра :shock: :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от mnh » 01 Авг 2009, 17:48

Явно играта е в налягането.
Интересно пробвах друга помпичка пак от М40 потопяема но НЕ стана :shock: после се замислих,че колата от която я взех е на газ и кой знае помпата колко е била в час и тя :confused:
Сложих нова/даде втора ръка/ помпичка от М40Б18 врът и запали.. работи си добре...
На новата помпа налягането не съм го мерил,но предполагам е достатъчно.
Благодаря на всички! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 01 Авг 2009, 17:54

Е МИленски браво бате опраи я най после тая кукла;:)0Ай повече да не ти създава ядове:П)ПОздрави
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 11.07.2007
Местоположение: Варна
Кара: mega10B18

Мнение от terziev » 03 Авг 2009, 19:48

човек проблема ти е в филтъра! а гориво има ли в тоз резервоар?
Изображение
Явор написа:всеки който прави нещо,дори и безмислено по е30 си е един вид МАНЯК ;) тоест всички са маняци под общ знаменател :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от mnh » 03 Авг 2009, 22:48

terziev написа:човек проблема ти е в филтъра! а гориво има ли в тоз резервоар?
Колега,фълтъра си е пропусклив.
Пък и вече колата е отново на пистата,дори днес и врътнах бързи 50км.
:)
Проблема е бил някъде в помпата/вероятно слабо налягане/ :)

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook