Заден мост - тропане
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
Заден мост - тропане
Колеги свалях задния мост и пак го качих но не съм ходил още на реглаж и сега колата стъпва на вътрешната половина на гумите поради това сцеплението е доста малко и се върти много лесно, когато я завъртя в кръг следващите 20 метра има някво тропане от гумите сякаш се наместват и после пак всичко си е ок, от реглажните болтове може ли да се получава или ми е на друго место проблема при положение че са сменени всичките тампони + биалетките 


- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
да колега ама за е36 питам а причината темата да е тук е, че ще получа доста по компетентен отговор отколкото в другия раздел

- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
болтовете на носачите към купето ,от там се прави реглаж и като си го свалял и сега не е на мястото си и по добре иди на реглаж
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
А как да го получиш като окачването на 30-ката няма нищо общо с тва на 36-цата и са казвам че изключваме компакта че некоя компетенция ше ме поправиdopestar написа:да колега ама за е36 питам а причината темата да е тук е, че ще получа доста по компетентен отговор отколкото в другия раздел

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
За съжаление, Сони е прав... но това се оправя при Е30, вече има доста приятни китове на достъпни цени, за реглаж и на камбер и на сходимост.
Към автора - да не си свалил колата с много ниски пружини отзад и да си оставил стоковите амортесьори?
Към автора - да не си свалил колата с много ниски пружини отзад и да си оставил стоковите амортесьори?
Повече ме радват по-малките проекти, в които се влага повече техническа мисъл и лично творчество, иновации и съвсем малко средства, и се осъществяват за един уикенд, като се постигат невероятни резултати!
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
дай ги видим тия котове, че аз за тия дето знам не са на приятни цени 

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: Заден мост - тропане
dopestar написа:Колеги свалях задния мост и пак го качих но не съм ходил още на реглаж и сега колата стъпва на вътрешната половина на гумите поради това сцеплението е доста малко и се върти много лесно, когато я завъртя в кръг следващите 20 метра има някво тропане от гумите сякаш се наместват и после пак всичко си е ок, от реглажните болтове може ли да се получава или ми е на друго место проблема при положение че са сменени всичките тампони + биалетките
Колега прегледай пак всичко дали е направено както трябва ,погледни също купето над моста кадето се захващат шпилките да не се е закъсало ,от реглажните болтове няма как да е освен ако не са затегнати.
Какви тампони нареди на моста?
Елби написа:За съжаление, Сони е прав... но това се оправя при Е30, вече има доста приятни китове на достъпни цени, за реглаж и на камбер и на сходимост.
Към автора - да не си свалил колата с много ниски пружини отзад и да си оставил стоковите амортесьори?
Извън темата ама все пак. Да правят се китове и става реглажен моста на е30, но не е само това, дългите рамена на е36 спомагат за по-голяма стабилност. ако сте гледали пустинните бъгита, ще забележите, че те са с много дълги рамена и счупавено е колкото се може по-близо до центъра, а пружината колкото се може по-към гумата, това позволява на бъгито да минава през дюни и неравности с мого висока устойчивост и висока скорост. Това е и презумцията на моста на е36 е минус му е, че има само 21 тампона на задния мост
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани