Айде-е-е и аз се завърнах
Модератор: Технически модератори
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Адаш, какво е това електрическо турбо?
Имаш ли с тая програма възможност да пипаш предварението? Ако имаш дай да видя таблицата на М50
Имаш ли с тая програма възможност да пипаш предварението? Ако имаш дай да видя таблицата на М50

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:Адаш, какво е това електрическо турбо?
Имаш ли с тая програма възможност да пипаш предварението? Ако имаш дай да видя таблицата на М50
Мярнах информация за него тук там.Казаха ми ,че го има в eBay на интересна цена.
За настройките-има някакви 16 коефициента ,които се задават,но още не съм разучил нещата както трябва.Това ,което имам като информация върши някаква работа,но фирмата ,която произвежда инжекциона има СД за сервизи с по-сериозна информация.Лошото е ,че хардуера и диска го дават само на сервизи,така ,че ще трябва да импровизирам нещо.Като науча повече ще ти пиша-ако отидеш към 250к.с. на газ предполагам ,че ще си доволен.

Електрическото "турбо" е горе долу като магнитите за горивопроводите (т.е. complete testicle), което ме навежда на мисълта да те посъветвам, че е по-добре с парите за него да се почерпиш с приятели, отколкото да го купуваш, защото обикновено става "дала баба левче да се хване на хорото и пет да се пусне".
Ето ти една образователна тема по въпроса, за да не си помислиш че говоря врели некипели.
Ето ти една образователна тема по въпроса, за да не си помислиш че говоря врели некипели.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз съм краен песимист по отношение на това иновативно принудително пълнене ,ако е наистина иновация (аз 'щото за първи път го чувам де) , Явор май много точно го каза ,за тези неща аз на него твърдо вярвам
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Адаш, не питах какво представлява, но тук не се усети какво имах в предвид, за това пък колегите ти казаха
П.С. като стигнеш до предварение ще ти прошепна едни цифрички


П.С. като стигнеш до предварение ще ти прошепна едни цифрички


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Електрическите компресори
Британски инженери разработиха нова система, при която електрическата енергия се използва за захранване на суперчарджър, който подобрява мощностните характеристики на двигателя.
Добре познатите конвенционални суперчаджъри се задвижват от ремък, свързан с автомобилния двигател. Колкото повече мощност се подава, толкова повече суперчарджърът черпи от мотора и по този начин драстично се увеличава разходът на гориво.
В началото на тази година британската компания Controlled Power Technologies (CPT) представи електрическа суперчарджър система, разработена за икономични двигатели с малък работен обем, като в случая е отпаднала нуждата от ремък. Названието е Система за повишаване на променливия въртящ момент (Variable Torque Enhancement System - VTES). Тя е готова за серийно производство и може да се прилага към всички типове бензинови и дизелови двигатели, дори тези вече оборудвани с турбокомпресор.
Тестовете, проведени от CPT, показват, че новият електрически суперчарджър сериозно подобрява реакцията и въртящия момент на малки и сравнително бавнооборотни двигатели.
Тестовете показаха, че един 1,2-литров двигател с електрически суперчарджър осигурява мощността на стандартен 2,0-литров атмосферен такъв и то със средно 40% по-добро ускорение от друг 1,2-литров, но без новата система.
Нещо подобно имах в предвид-бях чувал ,че тенденцията в съвременните автомобили е всичко да е електрическо-перка на охлаждането,водна помпа,принудително нагнетяване с цел компютизираното им командване.Не знаех ,че масово се продават вентилатори от прахосмукачки.На М50В20 трябва мъничко да се помогне-предполагам ,че ще успея по някакъв начин.Много хора казват ,че и TDS-са без чип не може да върви по-добре,но се получава.На един М20В25 с една просто размяна на термометрите успях да подобря осезаемо динамиката му.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
ivan. написа:Да ти е честита новата придобивка![]()
Пепи
Инжекциона за газта на бардолини ли е?
Благодаря Ванка.Да-на кар газ.Ванка взимай бензинката и си слагай задължително инжекцион-безсмисленно е да се дават пари за бензин.


Адаш ще говорим за предварението-при всички случаи го има,нали при газ искрата трябва да се подава по-рано,но сега ми се скапа РС и съм на друга вълна-преинсталация на хиляда програми.

zvetiko написа:Британски инженери разработиха нова система, при която електрическата енергия се използва за захранване на суперчарджър, който подобрява мощностните характеристики на двигателя.
Нещо подобно имах в предвид-бях чувал ,че тенденцията в съвременните автомобили е всичко да е електрическо-перка на охлаждането,водна помпа,принудително нагнетяване с цел компютизираното им командване.
Две подробности - тази технология НЕ се продава в eBay (там се продават сешоарите за по 50$), а ако случайно се заинати човек и иска все пак да си купи, ще се наложи да се раздели с петцифрено число евро за един единствен прототип.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Postman написа:zvetiko написа:Британски инженери разработиха нова система, при която електрическата енергия се използва за захранване на суперчарджър, който подобрява мощностните характеристики на двигателя.
Нещо подобно имах в предвид-бях чувал ,че тенденцията в съвременните автомобили е всичко да е електрическо-перка на охлаждането,водна помпа,принудително нагнетяване с цел компютизираното им командване.
Две подробности - тази технология НЕ се продава в eBay (там се продават сешоарите за по 50$), а ако случайно се заинати човек и иска все пак да си купи, ще се наложи да се раздели с петцифрено число евро за един единствен прототип.
За съжаление си прав-нещата не са толкова напреднали колкото ми се искаше.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
ivan. написа:Пепи я кажи как се държи този мотор в комбинация автоматик и комби?
Разхода и ускорението как са?
Ванка,като я взех колата имаше проблемен датчик на коляновият вал и трудно палеше и на всички обороти и скорости се влачеше.След като смених датчика почна да пали както трябва,до 40-50км е мъка,после се отпушва и тръгва-усещаш ,че караш E34,при високи скорости е разкошна.Дето се закачахме с някои колеги-включването на климатика наистина се усеща.В момента ми дава много голям разход-около 18 градско,но предполагам ,че катализатора е задръстен,няма как при 210К,а при задръстен катализатор пада и динамиката на двигателя.Другата седмица ще ходя при един пич да го избуши и напълни с неръждаема стоманена вълна-така се симулира проходимоста на нов катализатор и ще мога окончателно да ти кажа как са нещата.С една дума в момента се движи като TDS преди пипването му-карах едно след друго двете коли и не усетих разлика.Предполагам ,че ще се намери някакъв начин да се направи малко по-стартова въз основа на възможностите на газовият инжекцион.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
@2bar написа:т'ва луда работа с разхода....сложи някакви снимки да видим, как е монтирана уредбата.
Колега,става въпрос за разход на бензин-инжекциона е монтиран добре.

Докато открият дефектният датчик на коляновият вал ходих три пъти на диагностика-всичко е наред.Въздушният филтър е нов,свещите са сменени наскоро,сондата е почти нова и е наред,поне според мен за такъв драстичен разход остава да е задръстен катализатора.Ако имаш идеи помагай.

- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
Колега това ако е разхода с клима градско - общо взето нормално.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани