Айде-е-е и аз се завърнах

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 19 Юли 2009, 22:16

Адаш, какво е това електрическо турбо?
Имаш ли с тая програма възможност да пипаш предварението? Ако имаш дай да видя таблицата на М50 :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 19 Юли 2009, 22:32

///peter написа:Адаш, какво е това електрическо турбо?
Имаш ли с тая програма възможност да пипаш предварението? Ако имаш дай да видя таблицата на М50 :)


Мярнах информация за него тук там.Казаха ми ,че го има в eBay на интересна цена.
За настройките-има някакви 16 коефициента ,които се задават,но още не съм разучил нещата както трябва.Това ,което имам като информация върши някаква работа,но фирмата ,която произвежда инжекциона има СД за сервизи с по-сериозна информация.Лошото е ,че хардуера и диска го дават само на сервизи,така ,че ще трябва да импровизирам нещо.Като науча повече ще ти пиша-ако отидеш към 250к.с. на газ предполагам ,че ще си доволен. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 19 Юли 2009, 23:09

Електрическото "турбо" е горе долу като магнитите за горивопроводите (т.е. complete testicle), което ме навежда на мисълта да те посъветвам, че е по-добре с парите за него да се почерпиш с приятели, отколкото да го купуваш, защото обикновено става "дала баба левче да се хване на хорото и пет да се пусне".
Ето ти една образователна тема по въпроса, за да не си помислиш че говоря врели некипели.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 20 Юли 2009, 1:24

Аз съм краен песимист по отношение на това иновативно принудително пълнене ,ако е наистина иновация (аз 'щото за първи път го чувам де) , Явор май много точно го каза ,за тези неща аз на него твърдо вярвам :!:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 20 Юли 2009, 7:27

Адаш, не питах какво представлява, но тук не се усети какво имах в предвид, за това пък колегите ти казаха :)
П.С. като стигнеш до предварение ще ти прошепна едни цифрички :mhihi: 8)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 20 Юли 2009, 21:00

Да ти е честита новата придобивка :D
Пепи
Инжекциона за газта на бардолини ли е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 20 Юли 2009, 21:02

Електрическите компресори

Британски инженери разработиха нова система, при която електрическата енергия се използва за захранване на суперчарджър, който подобрява мощностните характеристики на двигателя.

Добре познатите конвенционални суперчаджъри се задвижват от ремък, свързан с автомобилния двигател. Колкото повече мощност се подава, толкова повече суперчарджърът черпи от мотора и по този начин драстично се увеличава разходът на гориво.

В началото на тази година британската компания Controlled Power Technologies (CPT) представи електрическа суперчарджър система, разработена за икономични двигатели с малък работен обем, като в случая е отпаднала нуждата от ремък. Названието е Система за повишаване на променливия въртящ момент (Variable Torque Enhancement System - VTES). Тя е готова за серийно производство и може да се прилага към всички типове бензинови и дизелови двигатели, дори тези вече оборудвани с турбокомпресор.

Тестовете, проведени от CPT, показват, че новият електрически суперчарджър сериозно подобрява реакцията и въртящия момент на малки и сравнително бавнооборотни двигатели.

Тестовете показаха, че един 1,2-литров двигател с електрически суперчарджър осигурява мощността на стандартен 2,0-литров атмосферен такъв и то със средно 40% по-добро ускорение от друг 1,2-литров, но без новата система.


Нещо подобно имах в предвид-бях чувал ,че тенденцията в съвременните автомобили е всичко да е електрическо-перка на охлаждането,водна помпа,принудително нагнетяване с цел компютизираното им командване.Не знаех ,че масово се продават вентилатори от прахосмукачки.На М50В20 трябва мъничко да се помогне-предполагам ,че ще успея по някакъв начин.Много хора казват ,че и TDS-са без чип не може да върви по-добре,но се получава.На един М20В25 с една просто размяна на термометрите успях да подобря осезаемо динамиката му. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 20 Юли 2009, 21:06

ivan. написа:Да ти е честита новата придобивка :D
Пепи
Инжекциона за газта на бардолини ли е?


Благодаря Ванка.Да-на кар газ.Ванка взимай бензинката и си слагай задължително инжекцион-безсмисленно е да се дават пари за бензин. ;) Още днес забравих ,че съм на газ-няма ги простотиите на обикновената газова,не виждам бутилката да ме дразни,отвора за пълнене е вътре при капачката на бензиновият резервоар,не пипам копчето за превключване-електрониката смята температура и обороти ,когато е възможно почва да изключва един по един бензиновите и включва един по един газовите-с една дума не усещаш по нищо кога преминаваш на газ ;)

Адаш ще говорим за предварението-при всички случаи го има,нали при газ искрата трябва да се подава по-рано,но сега ми се скапа РС и съм на друга вълна-преинсталация на хиляда програми. :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 20 Юли 2009, 22:09

zvetiko написа:
Британски инженери разработиха нова система, при която електрическата енергия се използва за захранване на суперчарджър, който подобрява мощностните характеристики на двигателя.


Нещо подобно имах в предвид-бях чувал ,че тенденцията в съвременните автомобили е всичко да е електрическо-перка на охлаждането,водна помпа,принудително нагнетяване с цел компютизираното им командване.

Две подробности - тази технология НЕ се продава в eBay (там се продават сешоарите за по 50$), а ако случайно се заинати човек и иска все пак да си купи, ще се наложи да се раздели с петцифрено число евро за един единствен прототип.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 20 Юли 2009, 22:29

Postman написа:
zvetiko написа:
Британски инженери разработиха нова система, при която електрическата енергия се използва за захранване на суперчарджър, който подобрява мощностните характеристики на двигателя.


Нещо подобно имах в предвид-бях чувал ,че тенденцията в съвременните автомобили е всичко да е електрическо-перка на охлаждането,водна помпа,принудително нагнетяване с цел компютизираното им командване.

Две подробности - тази технология НЕ се продава в eBay (там се продават сешоарите за по 50$), а ако случайно се заинати човек и иска все пак да си купи, ще се наложи да се раздели с петцифрено число евро за един единствен прототип.


За съжаление си прав-нещата не са толкова напреднали колкото ми се искаше. ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 21 Юли 2009, 13:01

Пепи я кажи как се държи този мотор в комбинация автоматик и комби?
Разхода и ускорението как са?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 21 Юли 2009, 15:24

ivan. написа:Пепи я кажи как се държи този мотор в комбинация автоматик и комби?
Разхода и ускорението как са?


Ванка,като я взех колата имаше проблемен датчик на коляновият вал и трудно палеше и на всички обороти и скорости се влачеше.След като смених датчика почна да пали както трябва,до 40-50км е мъка,после се отпушва и тръгва-усещаш ,че караш E34,при високи скорости е разкошна.Дето се закачахме с някои колеги-включването на климатика наистина се усеща.В момента ми дава много голям разход-около 18 градско,но предполагам ,че катализатора е задръстен,няма как при 210К,а при задръстен катализатор пада и динамиката на двигателя.Другата седмица ще ходя при един пич да го избуши и напълни с неръждаема стоманена вълна-така се симулира проходимоста на нов катализатор и ще мога окончателно да ти кажа как са нещата.С една дума в момента се движи като TDS преди пипването му-карах едно след друго двете коли и не усетих разлика.Предполагам ,че ще се намери някакъв начин да се направи малко по-стартова въз основа на възможностите на газовият инжекцион. ;)В противен случай едно 525 или 535 за 1000 евро,прехвърляш го,продаваш доста неща и може да излезнеш на далавера ,а колата става....Не знам дали и за теб това не е някакъв вариант-да не стане някакво набутване с това дето си решил да вземаш-вярно има си начини за оправяне на нещата,но тук законите и ситуациите се менят постоянно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 21 Юли 2009, 21:17

т'ва луда работа с разхода....сложи някакви снимки да видим, как е монтирана уредбата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 21 Юли 2009, 21:32

@2bar написа:т'ва луда работа с разхода....сложи някакви снимки да видим, как е монтирана уредбата.


Колега,става въпрос за разход на бензин-инжекциона е монтиран добре. ;)
Докато открият дефектният датчик на коляновият вал ходих три пъти на диагностика-всичко е наред.Въздушният филтър е нов,свещите са сменени наскоро,сондата е почти нова и е наред,поне според мен за такъв драстичен разход остава да е задръстен катализатора.Ако имаш идеи помагай. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 777
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: на пътя
Кара: 330Xi
Мечтае да кара: 760

Мнение от Christoff » 21 Юли 2009, 22:06

Колега това ако е разхода с клима градско - общо взето нормално.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook