Предна броня - М5
Модератор: Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
До колкото знам М бронята върви с гредата отдолу... За това обаче трябва да каже Явор...
Иначе имаше един пич който тука продаваше някакъв М пакет цял... Е цената беше почта като в Дару кар да отидеш ама това е друг въпрос...
Иначе имаше един пич който тука продаваше някакъв М пакет цял... Е цената беше почта като в Дару кар да отидеш ама това е друг въпрос...
- Is.
- ентусиаст
-
- Мнения: 969
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Клуб '' 400+ ''
- Пол: Мъж
- Кара: Едно М60 и някви М-ки
- Детайли за колата: ...плаши ме ....винаги ....
VesoPesa написа:И цяла броня продаваше, ама сега видях че я е продал![]()
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
...Тази която продаваше май беше задна , ако не се лъжа .....

По темата : Интересно , че и тук в Русе от официалният дилър не можаха да ми дадат Инфо какво ще ми бъде доставено ако поръчам бронята . Девойката в магазина 10 мин гледа схемата , и не беше сигурна ако желая да поръчам бронята , дали трябва да маркира поз 1 или поз 2 от ЕТК и така .... само смутолеви неещо за цена от 700 ( седемстотин ) евро клиентска цена и се разделихме

Is написа:. . . чукайте си яйцата, точете си рендетата, викайте си "БРАВООО", но като видите 4-те фара зад вас, учтиво отбийте в дясно, щото иначе за всички става по трудно, а резултата ще е все същия

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравейте колеги,
имам опит с различни доставки от "бялата част" на Европа в т.ч. и Германия и трябва да ви кажа, че те са абсолютни чукове!
Каквото си му написал, това ти доставя по каталожен номер без да влага никаква мозъчна дейност!
Пишеш кат.№123 и той (който се падне на смяна) бърка в склада вади този номер и го изпраща. Ако няма такъв номер просто пропуска и това е. Никой няма да си направи труда да каже: "чакай бе, поръчал си 2 и 11 пък не искаш 3,4 и 5, ама те ти трябват. Имаш ли ги или си пропуснал в поръчката?"
Та, Петьо, ако ти се занимава може да напишеш едно въпросително-обяснително писмо тук: customer.service@bmw.com
Да видим какво ще отговорят. Ако те препратят към регионал дилър, спасение няма, но може и да попаднеш на някой фен на Е34 и да ти даде пълна информация какво трябва да поръчаш.
или да пишеш тук: http://www.bmw.com/com/en/general/contact/contact.html
но се страхувам, че тук директно ще те препратят към нашите "специалисти"
Поздрави,
Д
P.S: Писмото може и заедно да го измислим...
имам опит с различни доставки от "бялата част" на Европа в т.ч. и Германия и трябва да ви кажа, че те са абсолютни чукове!
Каквото си му написал, това ти доставя по каталожен номер без да влага никаква мозъчна дейност!
Пишеш кат.№123 и той (който се падне на смяна) бърка в склада вади този номер и го изпраща. Ако няма такъв номер просто пропуска и това е. Никой няма да си направи труда да каже: "чакай бе, поръчал си 2 и 11 пък не искаш 3,4 и 5, ама те ти трябват. Имаш ли ги или си пропуснал в поръчката?"
Та, Петьо, ако ти се занимава може да напишеш едно въпросително-обяснително писмо тук: customer.service@bmw.com
Да видим какво ще отговорят. Ако те препратят към регионал дилър, спасение няма, но може и да попаднеш на някой фен на Е34 и да ти даде пълна информация какво трябва да поръчаш.
или да пишеш тук: http://www.bmw.com/com/en/general/contact/contact.html
но се страхувам, че тук директно ще те препратят към нашите "специалисти"

Поздрави,
Д
P.S: Писмото може и заедно да го измислим...


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
ddddk написа:Здравейте колеги,
имам опит с различни доставки от "бялата част" на Европа в т.ч. и Германия и трябва да ви кажа, че те са абсолютни чукове!
Каквото си му написал, това ти доставя по каталожен номер без да влага никаква мозъчна дейност!
Пишеш кат.№123 и той (който се падне на смяна) бърка в склада вади този номер и го изпраща. Ако няма такъв номер просто пропуска и това е. Никой няма да си направи труда да каже: "чакай бе, поръчал си 2 и 11 пък не искаш 3,4 и 5, ама те ти трябват. Имаш ли ги или си пропуснал в поръчката?"
Та, Петьо, ако ти се занимава може да напишеш едно въпросително-обяснително писмо тук: customer.service@bmw.com
Да видим какво ще отговорят. Ако те препратят към регионал дилър, спасение няма, но може и да попаднеш на някой фен на Е34 и да ти даде пълна информация какво трябва да поръчаш.
или да пишеш тук: http://www.bmw.com/com/en/general/contact/contact.html
но се страхувам, че тук директно ще те препратят към нашите "специалисти"![]()
Поздрави,
Д
P.S: Писмото може и заедно да го измислим...
Здрасти Дамяне, идеята е много добра не само за мен а и за други колеги които искат да си купят

Благодаря ти и джантите стоят много добре всеки ден ме радват, надявам се и теб...
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Peter Angelov написа:...

още съботата вечерта бях толкова ... възхитен е меко казано...
по няколко пъти излизам на балкона да и се радвам като малко дете

За писмото - нека да помисля днес и утре да ти пусна един вариант, върху който да поработим и изчистим и така да го пуснем.
Поздрави,
Д

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Така имам развитие по моите неща, намерил съм си и задна броня
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=15
Имам едно въпросче:
Под №12 на схемата ли е въпросната капачка за намаляване на разтоянието межде гърнето и бронята
Предварително благодаря

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=15
Имам едно въпросче:
Под №12 на схемата ли е въпросната капачка за намаляване на разтоянието межде гърнето и бронята

Предварително благодаря
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти колеги отново
Имам едно питане към по знаещите. Та въпроса ми е дали има разлика в монтирането на броня от М5 на кола преди и след фейслифта? Или по точно, дали свалена броня от кола преди фейслифта се монтира без проблем на кола която е след фейслифта....
Предварително благодаря

Предварително благодаря
Няма никакъв проблем с монтажа - монтират се директно и всичко пасва. Различни са само гумено-пластмасовите уплътнения по дължина на горния ръб (П-профил), но нищо повече, т.е. различават се но са взаимозаменяеми. Другата разлика е в лайстните които скриват монтажните гайки. На задната М-броня средната лайстна е с около 1 см по-къса от тази на нормалната броня. Отделно лайстните за М-броните са гладки отвън, докато обикновените са релефни (шагрен, кожа или нещо в този смисъл). По принцип можеш да сложиш нормални лайстни на М-брони като отзад средната може да се скъси колкото трябва. Това говоря за комби.
Не бързай да купуваш всичко, ако нещо не пасва може да се поръча впоследствие.
Ще се наложи да си намериш ново място за датчика за външна температура, понеже на М-бронята той стой в десния долен фалшив въздухозаборник по посока на движението, докато на нормалните брони е отляво.
Не бързай да купуваш всичко, ако нещо не пасва може да се поръча впоследствие.
Ще се наложи да си намериш ново място за датчика за външна температура, понеже на М-бронята той стой в десния долен фалшив въздухозаборник по посока на движението, докато на нормалните брони е отляво.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Postman написа:Няма никакъв проблем с монтажа - монтират се директно и всичко пасва. Различни са само гумено-пластмасовите уплътнения по дължина на горния ръб (П-профил), но нищо повече, т.е. различават се но са взаимозаменяеми. Другата разлика е в лайстните които скриват монтажните гайки. На задната М-броня средната лайстна е с около 1 см по-къса от тази на нормалната броня. Отделно лайстните за М-броните са гладки отвън, докато обикновените са релефни (шагрен, кожа или нещо в този смисъл). По принцип можеш да сложиш нормални лайстни на М-брони като отзад средната може да се скъси колкото трябва. Това говоря за комби.
Не бързай да купуваш всичко, ако нещо не пасва може да се поръча впоследствие.
Ще се наложи да си намериш ново място за датчика за външна температура, понеже на М-бронята той стой в десния долен фалшив въздухозаборник по посока на движението, докато на нормалните брони е отляво.
Здрасти Яворе, благодаря за пълния отговор


Това с датчика голям проблем ли е? Също така предната броня най вероятно ще има система за измиване на фаровете и ми се налага да я купя и нея


Благодаря отново
Не е никакъв проблем с датчика, просто трябва да го монтираш стабилно така, че да е изложен на потока въздух, минаващ пред централния отвор на бронята.
Фаромиещата система е прибрана в самата броня и маркучите й са фабрично укрепени със скоби и носачи. Аз също я получих като част от моята предна броня, но съм оставил само дюзите отгоре, за да запълват отворите в бронята, останалите елементи съм ги демонтирал. Можеш да постъпиш и ти като мен ако не искаш да я интегрираш напълно, за което ще ти трябват електронния модул, лоста на кормилната колона, големия казан и окабеляването.
Фаромиещата система е прибрана в самата броня и маркучите й са фабрично укрепени със скоби и носачи. Аз също я получих като част от моята предна броня, но съм оставил само дюзите отгоре, за да запълват отворите в бронята, останалите елементи съм ги демонтирал. Можеш да постъпиш и ти като мен ако не искаш да я интегрираш напълно, за което ще ти трябват електронния модул, лоста на кормилната колона, големия казан и окабеляването.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Postman написа:Не е никакъв проблем с датчика, просто трябва да го монтираш стабилно така, че да е изложен на потока въздух, минаващ пред централния отвор на бронята.
Фаромиещата система е прибрана в самата броня и маркучите й са фабрично укрепени със скоби и носачи. Аз също я получих като част от моята предна броня, но съм оставил само дюзите отгоре, за да запълват отворите в бронята, останалите елементи съм ги демонтирал. Можеш да постъпиш и ти като мен ако не искаш да я интегрираш напълно, за което ще ти трябват електронния модул, лоста на кормилната колона, големия казан и окабеляването.
Да разбирам

Еми то почти не остана в крайна сметка трябва да решавам кое искам и да се захващам за работа...
Искам да благодаря на всички колеги които се включиха в дискусията

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравейте колеги,
късно видях подновяването на темата, но все пак ще се опитам да ви вкарам в размисъл...
представете си, че карате със 120 км/час (често използвана скорост) и си подадете пръста на вън. След не повече от 3-5 минути, ми се струва, че ще започне да замръзва ... въпреки жегата на вън.
Аналогично, струва ми се, датчикът трябва да е на завет. Хем да му се сменя въздуха с нов, хем да не е директно изложен на потока, защото ще му стане студено.
Това е първият въпрос и вторият е относно местенето. Ясно е, че кабелите няма да стигнат и трябва да се удължават. Тук е от изключителна важност съпротивлението и затова спойките трябва да станат меко казано "купешки" и новият кабел да е абсолютно същия като стария.
Може би, колегите жичкаджии могат да помогнат по тези два въпроса.
От мене инструмента - имам страхотно гидоре за малко пари - хем да го видим струва ли нещо.
Обаче поялник качествен нямам...
Поздрави,
Д
късно видях подновяването на темата, но все пак ще се опитам да ви вкарам в размисъл...
представете си, че карате със 120 км/час (често използвана скорост) и си подадете пръста на вън. След не повече от 3-5 минути, ми се струва, че ще започне да замръзва ... въпреки жегата на вън.
Аналогично, струва ми се, датчикът трябва да е на завет. Хем да му се сменя въздуха с нов, хем да не е директно изложен на потока, защото ще му стане студено.
Това е първият въпрос и вторият е относно местенето. Ясно е, че кабелите няма да стигнат и трябва да се удължават. Тук е от изключителна важност съпротивлението и затова спойките трябва да станат меко казано "купешки" и новият кабел да е абсолютно същия като стария.
Може би, колегите жичкаджии могат да помогнат по тези два въпроса.
От мене инструмента - имам страхотно гидоре за малко пари - хем да го видим струва ли нещо.
Обаче поялник качествен нямам...

Поздрави,
Д

По принцип е точно обратното, колкото по-висока е скоростта на обтичане на сондата, толкова по-висока е температура, която тя ще показва => термодинамични параметри в точката на заприщване или ако ти е по-лесно от интернет stagnation conditions.
P.S. Ако сондата се постави в зона с повишено влияние на въздуха преминал през/покрай/до радиатора/кондензатора, тогава ще показва по-висока температура. Аз лично при първия ми опит я бях сложил в "аеродинамична сянка" и като спра някъде показанията скачаха сериозно, като тръгнех се нормализираше след 1 до 2 минути. Наскоро я преместих и нещата се оправиха - реагира адекватно според субективната ми преценка.
P.S. Ако сондата се постави в зона с повишено влияние на въздуха преминал през/покрай/до радиатора/кондензатора, тогава ще показва по-висока температура. Аз лично при първия ми опит я бях сложил в "аеродинамична сянка" и като спра някъде показанията скачаха сериозно, като тръгнех се нормализираше след 1 до 2 минути. Наскоро я преместих и нещата се оправиха - реагира адекватно според субективната ми преценка.
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани