Гори масло - РЕШЕН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
anzak написа:eddy написа:Колега според мен филтър картерни газове няма ама изобщо да те спаси, а ако са сегменти и ще правиш основен ремонт, аз на твое място бих взел някой двиг Б25 и бих го набил в колата, мисля ще ти дойде на цената на ремонтирания двиг, а като го отворят, дали правилно ще зацепят ванусите, дали ще направят всичко както трябва е много спорен въпрос и зависи само от майстора/ите.
точно така направи мой приятел и е много доволен пусна б25 170 кс разликата във вървежа е огромна а в разхода никаква
Аз по-скоро имах предвид 192кс, ама и 170 става



- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
hellsgate написа:eddy по принцип 2 ли са ванусите ? Аз мислих че има само 1 за тоя мотор 96 година е
Един е.
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
hellsgate написа:Е значи мисля че няма да му е много трудно ако се налага да разглабя двигателя. Един приятел ме посъветва да ида на един майстор и на него му сглобявал двигателя казва че е мн доволен за 500лв. и сегменти и гумички на клапаните и труд
Колега точно с бензиновите двиг не съм много запознат на БМВ, но ако си с М52 мотор, поне доколкото аз знам е с 2 вануса всмукателен и изпускателен, но ест може и да говоря пълни глупости, но относно ремонтите, знам че в повечето случай се почват с една идея да се смени това и онова, а свършват с поне двойно повече работа. Досега не е било да съм видял да се отваря двиг и да не са сменени поне 2х повече неща от предвиденото, но не казвам, че е невъзможно. Пример сваляш глава, която ти мислиш, че само ще се шлайфа, а то се оказва, че имаш изгорели клапани и тн и се подменят сумати му и неща по тая глава. Отваряш двиг и буталата се разхолждат наляво и надясно, грехота е сега е отворен двиг да не се набият и едни ризи или да се сменят буталата, така или иначе сега е отворен двиг, ама като ще правим това дай да сменим и основни и биелни лагери и тн и тн. А тоя ремонт за 500 лв с ремонт глава, смяна сегменти, смяна гарнитура глава и гумички на клапани, направо за жълти стотинки ми се вижда, но не знам на тоя двиг как вървят частите по мотора, може и мн евтини да са

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
м52 има и с 1 и с 2 ваноса а колегата да се замисли като даде 500 лева за гумички на клапаните дали ще се реши проблема друг е въпроса дали ще могат да стегнат главата после алуминиевия блок на м52 е много калпав и често искачт резбите на болтовете на главата така че по добре цял мотор от кола донор
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Колега днес си направих труда да попитам едни приятели дето ми правят моята кола, за ремонт М52. Да и те ми казаха, че е с 1 ванос. Цени на части грубо, по ремонт правен преди месец два:
Основни и биелни лагери - 300лв
Сегменти - 150 лв
Гумички - 20 лв
Гарнитура глава - 120лв
Шлайфане глава - 50лв
Ремонт глава - 200 - 400лв в зависимост от това какво се прави, ако има какво да се прави де, иначе само шлайф
Труд - мин 500лв за тоя двиг, защото казаха, че вадят целия двигател от купето и за по-малко те не биха се занимавали.
Цените за за Сф и хората взимат нормално, доста по-евтино ми излиза от големите сервизи, за провинцията може и да са високи цените не знам, но както виждаш тук не съм сложил въобще ризи бутала или нови бутала, а никой не знае твойте в какво състояние са. Блока както казаха по-рано е алуминиев и също е доста проблемен, та сам си прецени какви пари може да се наложи да хвърлиш, ако отвориш двигател
Основни и биелни лагери - 300лв
Сегменти - 150 лв
Гумички - 20 лв
Гарнитура глава - 120лв
Шлайфане глава - 50лв
Ремонт глава - 200 - 400лв в зависимост от това какво се прави, ако има какво да се прави де, иначе само шлайф
Труд - мин 500лв за тоя двиг, защото казаха, че вадят целия двигател от купето и за по-малко те не биха се занимавали.
Цените за за Сф и хората взимат нормално, доста по-евтино ми излиза от големите сервизи, за провинцията може и да са високи цените не знам, но както виждаш тук не съм сложил въобще ризи бутала или нови бутала, а никой не знае твойте в какво състояние са. Блока както казаха по-рано е алуминиев и също е доста проблемен, та сам си прецени какви пари може да се наложи да хвърлиш, ако отвориш двигател

Е да не съм казал че ще сменям бутала и т.н дано не ми се налага де ама като видях тея цифри 1500лв. съм спал по очи миналия ден. Ще сменя каквото е необходимо стига само да не ми гори масло. Може да се замисля и за сегменти или биелни лагери но не знам чудя се между двете , но ако е хубава компресията няма смисъл да барам сегментите ми се струва
BMW ®
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
hellsgate написа:Е да не съм казал че ще сменям бутала и т.н дано не ми се налага де ама като видях тея цифри 1500лв. съм спал по очи миналия ден. Ще сменя каквото е необходимо стига само да не ми гори масло. Може да се замисля и за сегменти или биелни лагери но не знам чудя се между двете , но ако е хубава компресията няма смисъл да барам сегментите ми се струва
Само преди да я отвориш трябва 1000% да си сигурен че не тече масло от някъде.
Не ми се вярва но все пак ще проверя дали тече от някъде , но щом го гори и посинява отзад .. ясна работата. А интересуваме и друго имам леки вибрации на двигателя като че ли. Чувал съм че на тия двигатели сложиш ли една цигара права трябва да не пада. И ако сменя тея сегменти или биелни и основни лагери дали ще ми се отстрани проблема с тресенето ?
BMW ®
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
А мислил ли си за смяна на двигател? 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
батка не че нещо ама ти гарантирам че цялата процедура с частите по малко от 1200 1500 лв с труда няма да ти легне само гарнитурата на главата и новите болтове за главата са ти към 250 лева
73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани