Мокет. кг.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 19 Юли 2009, 11:30

ЕВАЛА КИРЕЕЕЕЕ :angel: :mrgreen: :yes: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Колеги , вижте какво нещо е масата на автомобила , колко е важно той да е максимално лек , как 34-ката се мята мълниеносно на ес-ките :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Майкооо направо ми просветна пред очите заклевам се :mhihi:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 19 Юли 2009, 12:22

Днес ще я карам в гаража и ще почвам да махам :mhihi: :mhihi: Въпроса е да почна веднъж :confused: :confused:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 16.03.2004
Местоположение: гр. София

Да бе!

Мнение от Joro2004 » 19 Юли 2009, 13:40

Гледам и не мога да повярвам на очите си. Славянко да разкости 525-цата??? Не е истина. Това онази ппетица ли е, дето я беше нагласил, като за изложба, дето и взе онези страхотни джанти и дето висеше ден и нощ до нея? Ако е тя, то нямаш акъл. Не можеш да орезилиш така тази машина, не можеш. Просто не можеш. Ей, на мене ми става гадно...
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 19 Юли 2009, 13:44

Като я разкостиш,ако ще има за продаване от салона драсни едно Л.С.
И все пак много жлако за хубавата кола,но поне ще бъде яка дрифтачка :P
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 19 Юли 2009, 15:27

Penchev написа:ЕВАЛА КИРЕЕЕЕЕ :angel: :mrgreen: :yes: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Колеги , вижте какво нещо е масата на автомобила , колко е важно той да е максимално лек , как 34-ката се мята мълниеносно на ес-ките :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Майкооо направо ми просветна пред очите заклевам се :mhihi:


Георги Пенчев


благодаря приятелю за добрите думи :bchug: още съм в началото на проекта,но поне на практика усетих разликата в килограмите и идинамиката на е34-ката,има още много неща да се правят но с нисък бюджет работите стават бавно.целта ми е 1200 килограма и 200 коня които на първо време за нашите спънати трасета ще са достатъчни :D успех на всички рейсинг маняци,смело да хващат флекса че от много мислене файда няма :D :D

http://img139.imageshack.us/img139/1500/dsc00690h.jpg
http://img148.imageshack.us/img148/812/dsc00693n.jpg
http://img132.imageshack.us/img132/7297/dsc00757.jpg
http://img221.imageshack.us/img221/3194/dsc00695a.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/6645/dsc00756nfl.jpg
http://img132.imageshack.us/img132/6982/dsc00758.jpg
http://img148.imageshack.us/img148/8051/dsc00760w.jpg
ето малко снимки.


Аватар
Мнения: 1818
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от TUZara` » 19 Юли 2009, 16:03

Помня я тая 5-ца как ги правеше луд още на едно от първите състезания в Плевен,когато пусках тема заради тебе,а сега си представям за какво иде реч..Много смело си я орязал.И доста си и олекотил в интерес на истината.Само знам,че е хубаво да се грундира ламарината след като си го оголил,но ти си знаеш...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 803
Регистриран на: 16.07.2009
Пол: Мъж

Колега

Мнение от driver69 » 19 Юли 2009, 16:10

Колега, извинявай но като ти се наложи примерно да се возиш на по-дълъг път предвидил ли си вътре в колата колко ще е "комфортно"? Или имаш друг автомобил за возене?


Аватар
Мнения: 1818
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от TUZara` » 19 Юли 2009, 16:23

Е явно не са им е евридейки .. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 19 Юли 2009, 20:49

TUZara` написа:Е явно не са им е евридейки .. :D
:yes:
Днес мислих мислих. Обикалях колата половин час и почнах но първо от багажника. Изхвърлих всичко от него като реших дори утре да изрежа цялата дупка където стои резервната. Вътре в купето започнах да махам но само от средата назад. Поне за сега. Или поне докато малко посвикна че това вече не ми е евридейката :confused: :confused:

Имам и един въпрос до колегата kirililiev. С какво затвори отгоре дупката след като изряза коритото където стои резервната??? Иска ми се да го затворя с нещо за да не влизат всички прахоляци отвън но пък и да е леко разбира се.
Последна промяна slavianko на 19 Юли 2009, 20:54, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 19 Юли 2009, 20:51

Ти си луд...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 19 Юли 2009, 20:55

///peter написа:Ти си луд...

+ 1

Знам с какъв мерак и желание я направи тази кола да изглежда по този начин! Знам какво коства и като мерак и като труд и като време и като пари! А сега с лека ръка се отказваш от всичко това. Честно-ако аз имах тези мераци щях да взема една друга и да я оревжа мъжката, но не и да съсипя такъв екземпляр. И все пак-ти си знаеш, ние просто споделяме мнение. :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 19 Юли 2009, 20:59

///peter написа:Ти си луд...
:uups: :uups:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 19 Юли 2009, 21:20

Не се излагай, за какво ти е да режеш? Да караш дваеска - ОК, ама 25ца и то турбинирана.... :) Мисля, че си достигнал максимума... турбинира я, и можеш да си я караш и като евридейка. Бтв можеш ли на лично да споделиш какъв ти е аванса на запалването? 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 19 Юли 2009, 23:38

///peter написа:Не се излагай, за какво ти е да режеш? Да караш дваеска - ОК, ама 25ца и то турбинирана.... :) Мисля, че си достигнал максимума... турбинира я, и можеш да си я караш и като евридейка. Бтв можеш ли на лично да споделиш какъв ти е аванса на запалването? 8)


силата няма особенно значение когато колата е тежка,няма как да пеодолееш инерционните сили при ускорение и завой,гумите се палят но няма ускорение защото колата стои на едно място,когато сложиш гуми с добро сцепление тогава пък натоварваш трансмисията,късаш всичко като набиеш трета заради голямата тежест която буташ ;)в завой инерцията те изхвърля и по леките коли минават покрай теб като спрял ;) на правата имаш скорост но почваш да спираш от далече и пак губиш ценни секунди ;) заради килограмите колата се накланя повече и окачването губи сходимост в завоите,с една дума нестава без олекотяване ;)

на въпроса как запълих дупката за резервната гума:направих си като мрежа от лепящата лента за гипсокартон,взех полиестерна смола и намазах одгоре,след това взех стъкломат и направих още два слоя,стана здравo и лекo,спокойно се качвам одгоре и подскачам :D
http://img217.imageshack.us/img217/2475/dsc00697q.jpg
Последна промяна kirililiev на 20 Юли 2009, 0:54, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: F01

Мнение от ikonkata » 20 Юли 2009, 0:29

и в крайна сметка пак остана ти сам трябва да си решиш точно за какво ще я ползваш щото имаш отговори и на двете положения :mhihi:
п.п. аз лично няма да олекотявам не че не харесвам дрифта даже много ме радва но с любителска цел кораво окачване и V8 са ми напълно достаъчни :roll: май :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook