Мокет. кг.
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Мокет. кг.
Колеги не знам темата дали е за тук а за тунинга ама става въпрос за Е34-ката ми та мисля тук ще получа най компетентни мнения
Някой има ли представа колко горе долу може да тежат мокетите заедно с все изолация по купето. Докато си търся скоростната кутия ме хваща секлета да чакам та се чудя дали да не разкостя всичко. Или пък да махна само изолациите и да си оставя само мокета поне да е не е съвсем грозно. Ама искам да знам поне приблизително колко ще махна и дали ще си заслужава че още ми е жал да олющя съвсем колицата 





oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
мокета е ~20кг, но не ти препоръчвам да го махаш защото си има пяна залепена отдолу която запълва дупки които много лошо могат да ти пречат, освен ако не им завариш по една ламаринка на тях де

- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
мокета е от 2 части,като цяло тежи не повече от...
20/25 кг според мен ...все пак е 3/4 см дебелина
задния лесно се маха,но предния трябва да се махне таблото с парното за да се освободи

задния лесно се маха,но предния трябва да се махне таблото с парното за да се освободи

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
нали знаеш че като махнеш изолациите на една кола става като опел кадет почва да духа откъм краката и отвсякъде, а едва ли ще тръгне толкова много колата от едни 20кг
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Хм. 25кг не е никак малкоthe_gate написа:мокета е от 2 части,като цяло тежи не повече от...20/25 кг според мен ...все пак е 3/4 см дебелина
задния лесно се маха,но предния трябва да се махне таблото с парното за да се освободи



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: re
slavianko написа:Хм. 25кг не е никак малкоthe_gate написа:мокета е от 2 части,като цяло тежи не повече от...20/25 кг според мен ...все пак е 3/4 см дебелина
задния лесно се маха,но предния трябва да се махне таблото с парното за да се освободиСори за тъпият въпрос но предимно гледам под предният капак и никога не ми се е налагало да видя какво е под мокета
та в този ред на мисли под него има ли някакви други материали по самото купе които също могат да изчезнат??? Абе изобщо какво има докато стигна до ламарината???
под мокета има ламарина
отстрани на вътрешните прагове има кабелни канали които е хубаво да не бъзикаш
ако ще махаш мокета си вържи хубаво кабелите под волана и около педалите.

- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: ...
ако мога да помогна,като се заех да подготвям по сериозно бегачката( Е30 М50 Б25),махнах мокета и изолацията,според Realoem мокета на е30ката е 17,5 кг като нов,на моита беше 24 полу подгизнал на няколко места,прави си сметка горе долу колко може да за е34
....Но,ако караш колата всеки ден няма да издържиш на жегата която става вътре в купето,просто си нямаш идея каква фурна става,тунела на кардана и генерацията става толкова топъл че не не можеш да задържиш ръка върху него
.....а за изолацията ситуацията е същата,само че тя гаси и някои резонансни вибрации и е около 10ина кг за цялата кола


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Така е колега но аз и без това я ползвам вече само за фън и нищо друго. А и вярно 20кг не са много но от тук още малко от там и те се събират и току виж накрая съм с един човек по лекстан написа:нали знаеш че като махнеш изолациите на една кола става като опел кадет почва да духа откъм краката и отвсякъде, а едва ли ще тръгне толкова много колата от едни 20кг

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
а бе Слави на тоя Б25 не му пука един човек повече или по малко не се занимавай с такива интервенции освен ако не искаш да го переш мокета като мене извън колата...

- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: ре
slavianko написа:Така е колега но аз и без това я ползвам вече само за фън и нищо друго. А и вярно 20кг не са много но от тук още малко от там и те се събират и току виж накрая съм с един човек по лекстан написа:нали знаеш че като махнеш изолациите на една кола става като опел кадет почва да духа откъм краката и отвсякъде, а едва ли ще тръгне толкова много колата от едни 20кг



- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Баце знам че не и дреме а и особенно сега с принудителното пълнене съвсем. Но като ще се прави да е като хората. Аз и без това я подготвям предимно за дрифтарка и за нищо друго. Понякога и да бръмна из Русе но не и по работа. Въпроса е в това че до сега ми беше евридейката и сега ми е супер мног жал да я прежаля и все се чудя от къде да почна_65536_kb_sec_ написа:а бе Слави на тоя Б25 не му пука един човек повече или по малко не се занимавай с такива интервенции освен ако не искаш да го переш мокета като мене извън колата...


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Славянко, така като те гледам на снимките си сигурно доста над 100кг а ако си по-висок сигурно и над 120 така че едва ли мокета и е най-големия проблем
Това е 300 коня кола все пак, не е мойта йеска на газ дето с 4 човека, багаж, климатик и включило се виско става като голф 1.6 


- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Доста ненужни неща могат да се махнат от купето,дори вече има и олекотени калници и капаци за е34 от стъклопласт.Ако ще олекотяваш давай смело
но после измери двете оси и гледай да няма повече от 50кг разлика 


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Славяне , изхвърляй всичко под краката
Брат ми с alex_bmw остъргаха до ламарина Франки когато се подготвяше за състезания.
Ако си наред със смесите няма да е толкова зор със загряването на тунела и оттам на подметките
Когато обаче не са наред тогава става зор , на дрифт дей-я на Калояново на брат му приятелката са й се разтопили малко подметките
Ама е имал малко проблеми ,които после е отстранил и така ...
Ние на Плевен на дрифта и двамата давахме яко газ на двойна езда ,както и ти видя и не е било непоносимо вътре в Е30-ската ,затова те съветвам да махаш всичко до ламарината и да я грундираш
Киро Илиев е олекотил доста сериозно неговата кола ,нека и той се изкаже , неговото мнение е особенно цено
Георги Пенчев

Брат ми с alex_bmw остъргаха до ламарина Франки когато се подготвяше за състезания.
Ако си наред със смесите няма да е толкова зор със загряването на тунела и оттам на подметките


Ние на Плевен на дрифта и двамата давахме яко газ на двойна езда ,както и ти видя и не е било непоносимо вътре в Е30-ската ,затова те съветвам да махаш всичко до ламарината и да я грундираш

Киро Илиев е олекотил доста сериозно неговата кола ,нека и той се изкаже , неговото мнение е особенно цено

Георги Пенчев
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
ако си решил да я ползваш само за дрифт изхвърляй всичко,но все пак гледай да ти е комфортно поне малко вътре
освен че съм махнал цялото оборудванр,съм изрязал задните врати,панела между багажника и купето и мястото на резервната гума.жегата вътре е търпима поради факта че има изолация между ауспуха и купето.от 1495кг олекна до 1300,наложи се да режа спортните пружини защото се вдигна доста.сега чакам калници капаци брони от стъкломат,след време ще сменя и стъклата.
ефекта от олекотяването е изключителен,спира невероятно,доста по бърза е в завоите,до 140 върви колкото 525 м50,разхода на гориво падна,динамиката като цяло се промени,в комбинация диф 4,45 няма дупка между скоростите.
http://www.youtube.com/watch?v=qlBEnROYe7I
тук правихме малко тестове,мотор м50б20,задните амортисьори са кони спорт отпуснати до край,гумите са 215/55/16.колата почти не се накланя и дори вади пушак от гумите


ефекта от олекотяването е изключителен,спира невероятно,доста по бърза е в завоите,до 140 върви колкото 525 м50,разхода на гориво падна,динамиката като цяло се промени,в комбинация диф 4,45 няма дупка между скоростите.
http://www.youtube.com/watch?v=qlBEnROYe7I
тук правихме малко тестове,мотор м50б20,задните амортисьори са кони спорт отпуснати до край,гумите са 215/55/16.колата почти не се накланя и дори вади пушак от гумите


63 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани