Айде-е-е и аз се завърнах

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 17 Юли 2009, 13:53

zvetiko написа:VesoPesa ето как стоят нещата с газовото с едни приблизителни изчисления-на година 30К софийско градско,при среден разход 15/100=4500литра гориво годишно.Ако е бензин давам 9000лв, ако съм на газ икономисвам 4500лв.Ако отново тръгна да пътувам и да въртя по 50-60К годишно,нещата стават още по-сериозни. ;)Честно казано за това за това си продадох идеално направеният tds на безценица,но като стана дизела 2.50 и почнах да хвърлям по 1000лв. на месец за гориво ми мина желанието да го карам. :confused:


Щом така ги вижаш нещата, със здраве да си я караш и да не ти създава проблеми ;)

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 17 Юли 2009, 14:06

VesoPesa написа:
zvetiko написа:VesoPesa ето как стоят нещата с газовото с едни приблизителни изчисления-на година 30К софийско градско,при среден разход 15/100=4500литра гориво годишно.Ако е бензин давам 9000лв, ако съм на газ икономисвам 4500лв.Ако отново тръгна да пътувам и да въртя по 50-60К годишно,нещата стават още по-сериозни. ;)Честно казано за това за това си продадох идеално направеният tds на безценица,но като стана дизела 2.50 и почнах да хвърлям по 1000лв. на месец за гориво ми мина желанието да го карам. :confused:


Щом така ги вижаш нещата, със здраве да си я караш и да не ти създава проблеми ;)


Весо, стига си плюл газта, особено когато е газ-инжекцион :evil: ще те глобявам много бири 8)

по темата : да ти е честита колицата батко :bchug: хиляди безаварийни километри и да се наслаждаваш за звука на бензиновия шестак :smoke:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 17 Юли 2009, 14:39

Turbo_Ted написа:
VesoPesa написа:
zvetiko написа:VesoPesa ето как стоят нещата с газовото с едни приблизителни изчисления-на година 30К софийско градско,при среден разход 15/100=4500литра гориво годишно.Ако е бензин давам 9000лв, ако съм на газ икономисвам 4500лв.Ако отново тръгна да пътувам и да въртя по 50-60К годишно,нещата стават още по-сериозни. ;)Честно казано за това за това си продадох идеално направеният tds на безценица,но като стана дизела 2.50 и почнах да хвърлям по 1000лв. на месец за гориво ми мина желанието да го карам. :confused:


Щом така ги вижаш нещата, със здраве да си я караш и да не ти създава проблеми ;)


Весо, стига си плюл газта, особено когато е газ-инжекцион :evil: ще те глобявам много бири 8)

по темата : да ти е честита колицата батко :bchug: хиляди безаварийни километри и да се наслаждаваш за звука на бензиновия шестак :smoke:



Ще ходя чак до Пазарджик да го монтирам при Борко-между другото той ме разубеди да не слагам обикновена, въпреки ,че им е специалист.Каза ми ,че я изплащам за 10К и няма разлика като вървеж и разход между газ и бензин.Дава ми 2 години пълна гаранция.Има и нещо ,което много ми харесва на газовият инжекцион-МАР сенсор и ще ми бъде интересно какво ще стане ,ако се съчетаят нещата с един кулер и едно турбо-разбира се след като си взема кабела за настройка на газовата. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от sniper74 » 17 Юли 2009, 16:15

някой ще ми каже ли какво е темпомат :uups: :uups: :uups:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 17 Юли 2009, 16:21

sniper74 написа:някой ще ми каже ли какво е темпомат :uups: :uups: :uups:

На предната страница си питал и са ти отговорили ;).

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 17 Юли 2009, 21:11

zvetiko написа:
Turbo_Ted написа:
VesoPesa написа:
zvetiko написа:VesoPesa ето как стоят нещата с газовото с едни приблизителни изчисления-на година 30К софийско градско,при среден разход 15/100=4500литра гориво годишно.Ако е бензин давам 9000лв, ако съм на газ икономисвам 4500лв.Ако отново тръгна да пътувам и да въртя по 50-60К годишно,нещата стават още по-сериозни. ;)Честно казано за това за това си продадох идеално направеният tds на безценица,но като стана дизела 2.50 и почнах да хвърлям по 1000лв. на месец за гориво ми мина желанието да го карам. :confused:


Щом така ги вижаш нещата, със здраве да си я караш и да не ти създава проблеми ;)


Весо, стига си плюл газта, особено когато е газ-инжекцион :evil: ще те глобявам много бири 8)

по темата : да ти е честита колицата батко :bchug: хиляди безаварийни километри и да се наслаждаваш за звука на бензиновия шестак :smoke:



Ще ходя чак до Пазарджик да го монтирам при Борко-между другото той ме разубеди да не слагам обикновена, въпреки ,че им е специалист.Каза ми ,че я изплащам за 10К и няма разлика като вървеж и разход между газ и бензин.Дава ми 2 години пълна гаранция.Има и нещо ,което много ми харесва на газовият инжекцион-МАР сенсор и ще ми бъде интересно какво ще стане ,ако се съчетаят нещата с един кулер и едно турбо-разбира се след като си взема кабела за настройка на газовата. ;)

баце, дай ми телефона на тоя пич на лично :winky: ще съм ти много благодарен :)
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 18 Юли 2009, 13:45

4estito ama dvigatelq ..... ;)
izwinqvam se za ezika

ентусиаст
Аватар
Мнения: 803
Регистриран на: 16.07.2009
Пол: Мъж

Безмълвен

Мнение от driver69 » 18 Юли 2009, 13:58

Колега, това е едно от много малкото комбита, които харесвам. Този екземпляр е уникален. А газста е доста добър вариянт при тези цени :confused: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 18 Юли 2009, 15:34

Колега честито.Много красива и запазена кола.Направо ми става кеф на сърцето като я гледам.За мен това си остава най-доброто БМВ като модел. :D
ТДС - Турбо Див Селянин

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 18 Юли 2009, 16:45

Тези дни не ми стига все времето да допра до форума и сега като видях темата и като видях снимките се зарадвах истински много :bchug: :have one: :yes: :lalala: :wave: :guitarist: :mrgreen: :angel:

Колата съм сигурен ,че е в страхотно състояние а ,че ще става още по-добра , това е гарантирано :D Наистина много се радвам за комбито - пожелавам голям мотор ,който да носи купето като щъркелите към Африка 8)

Да ти е честита , много километри да минеш ,та чак пробега на мойта кола да стигнеш безаварийно 8)


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 777
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: на пътя
Кара: 330Xi
Мечтае да кара: 760

Мнение от Christoff » 19 Юли 2009, 18:42

Почти като моето е, колега, браво и честито.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 6.11.2008
Кара: BMW 750IL

Мнение от DASE_BMW » 19 Юли 2009, 21:28

честито колега много безавариини километри и малко дни в гаража :winky: ;)
Изображение
V12 POWER
BMW Team Varna просто най-добрите !!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 19 Юли 2009, 21:46

Благодаря ви колеги. :bchug:
Вече съм с газов инжекцион сложен при Борко от Пазарджик.Отидох,наскачаха 6 човека-усетих се като във Ф1 :mhihi: ,определено знаят какво правят,впечатлиха ме ,че изчистиха с прахосмукачка преди да сложат кръглата бутилка на мястото на резервната гума.След 3-4 часа всичко беше готово и човека ми каза да я пробвам.Никаква разлика между газ и бензин. ;) Направо я стопих колата докато я тествах-кикдауна постоянно цъкаше,миришеше на изгоряли накладки,намерих едно място където колегите от Пазарджик въртят колите- и там загубих десетина минути. :mhihi: Обаче всичко беше наред-Борко като усети как смърди колата ми казва какво си правил бе човек. :shock: Самият инжекцион има страхотни възможности за настройка-при палене се нагласява всеки цилиндър независимо да прави няколко секунди от 1 до 7сек. на бензин,после преминава на газ и паленето е безпроблемно,има възможност да се компенсира наличието на турбо и честото натискане на кикдауна-а,има възможност при определени обороти да мине на бензин,после под тях отново да се върне на газ-ако си мислиш ,че на бензин върви по-добре,има възможност ако нещо по бензиновото горивоподаване откаже,колата да се запали директно на газ.На връщане я карах на газ с 200-все едно съм на бензин.Като стигнах София обаче ми светна червената лампа на бензина-шаш и паника :shock: защото не го знаех номера ,че електрониката смята и пътя и тогава дава показанията на приборите,след като стоях 10 минути в Практикер нивото отново се вдигна.Сега обмислям един проект с електрическо турбо и кулер за да го накарам тоя двигател да тръгне както трябва. ;)
Понеже знам ,че ще питате-инжекциона е български,с кръглата бутилка-1200лв.,2 години пълна гаранция, GSM 0888 344 514 - Борко

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 19 Юли 2009, 21:52

zvetiko написа:Благодаря ви колеги. :bchug:
Вече съм с газов инжекцион сложен при Борко от Пазарджик.Отидох,наскачаха 6 човека-усетих се като във Ф1 :mhihi: ,определено знаят какво правят,впечатлиха ме ,че изчистиха с прахосмукачка преди да сложат кръглата бутилка на мястото на резервната гума.След 3-4 часа всичко беше готово и човека ми каза да я пробвам.Никаква разлика между газ и бензин. ;) Направо я стопих колата докато я тествах-кикдауна постоянно цъкаше,миришеше на изгоряли накладки,намерих едно място където колегите от Пазарджик въртят колите- и там загубих десетина минути. :mhihi: Обаче всичко беше наред-Борко като усети как смърди колата ми казва какво си правил бе човек. :shock: Самият инжекцион има страхотни възможности за настройка-при палене се нагласява всеки цилиндър независимо да прави няколко секунди от 1 до 7сек. на бензин,после преминава на газ и паленето е безпроблемно,има възможност да се компенсира наличието на турбо и честото натискане на кикдауна-а,има възможност при определени обороти да мине на бензин,после под тях отново да се върне на газ-ако си мислиш ,че на бензин върви по-добре,има възможност ако нещо по бензиновото горивоподаване откаже,колата да се запали директно на газ.На връщане я карах на газ с 200-все едно съм на бензин.Като стигнах София обаче ми светна червената лампа на бензина-шаш и паника :shock: защото не го знаех номера ,че електрониката смята и пътя и тогава дава показанията на приборите,след като стоях 10 минути в Практикер нивото отново се вдигна.Сега обмислям един проект с електрическо турбо и кулер за да го накарам тоя двигател да тръгне както трябва. ;)
Понеже знам ,че ще питате-инжекциона е български,с кръглата бутилка-1200лв.,2 години пълна гаранция, GSM 0888 344 514 - Борко


започваш да ме замисляш МНОГО силно дали и аз да не се възползвам от такава оферта за евентуалната ми 2-ра кола по натам.
за тези газови инжекциони които пускат и бензин когато не стига мощност, само съм чувал и дори не подозирах че се монтира в България. Да ти е честито
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 19 Юли 2009, 22:13

Там е работата ,че мощноста си я има-не знам колко време я мъчих между 4 и 6000 оборота-малко на газ малко на бензин никаква разлика.Най-хубавата работа е ,че системата е с МАР сенсор и можеш да компенсира подаваното по-голямо количество въздух-от цялата работа може да стане голяма лудница. :mhihi: Отделно има възможност да се нагласи на икономичен режим-5% газ и спортен +5%газ.Тия дни трябва да си купя хардуера за диагностика,софтуера вече го имам,хардуера го има и с блутут,сядаш в колата с лаптоп и почваш-а прозорците на програмата са красота.

Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook