Адски добър автосервиз...
Модератор: Технически модератори
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
- РАШО-АУТО
- RN Performance Service
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: СОФИЯ-БЪЛГАРИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: САМО БМВ
- Мечтае да кара: МИНИВАН BMW
- xts
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E87, F25
Посетих и аз сервиза на РАШО-АУТО, покрай един проблем с веригата на моята печка описан по-подробно в тази тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=156180
Двигателят стана неузнаваем. Работи адски тихо, а рязът е невероятен. Сменени са вериги, обтегачи, виско и други дребни карантиики, почистени са колекторите, пътищата на турбото, интеркулера и ЕГР-то.
Сега наистина оценявам какъв потенциал има този двигател и каква бангия съм карал до момента. Не мога да се нарадвам на колата, която естествено бе измита и лъсната, когато си я взех
Рашо не го познавах до този момент, но отношението му към мен бе точно както са описали колегите.
Поздрави момчета и успех с начинанието, с което сте се захванали и определено разбирате
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=156180
Двигателят стана неузнаваем. Работи адски тихо, а рязът е невероятен. Сменени са вериги, обтегачи, виско и други дребни карантиики, почистени са колекторите, пътищата на турбото, интеркулера и ЕГР-то.
Сега наистина оценявам какъв потенциал има този двигател и каква бангия съм карал до момента. Не мога да се нарадвам на колата, която естествено бе измита и лъсната, когато си я взех

Рашо не го познавах до този момент, но отношението му към мен бе точно както са описали колегите.
Поздрави момчета и успех с начинанието, с което сте се захванали и определено разбирате

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
И аз посетих Рашо... Вярно само за масло и филтри на 116i, но що се отнася до това всичко беше наред... Обърнаха ми внимание веднага, процедурата бе извършена бързо и без никакви проблеми... Цената бе повече от нормална... Обслужването е на ниво, базата също и момчетата си разбират от работата...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- MasterRalf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 29.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ti
- Мечтае да кара: BMW M3 G-Power Hurricane
1 час го търсих този сервиз и нито една табела не видях, а то било В паркинга..
Е Рашо извинявай за днес и кажи за другата събота ако може да се разберем нещо или за през седмицата преди 9 и след 18:00 ...
Е Рашо извинявай за днес и кажи за другата събота ако може да се разберем нещо или за през седмицата преди 9 и след 18:00 ...
Никоя война не е свещена!
Храбрите не живеят вечно, но предпазливите въобще не живеят.
Храбрите не живеят вечно, но предпазливите въобще не живеят.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Да, срещу номер 40, като се качваш към НБУ, сервизът се пада в ляво. Вчера за първи път ходих натам, но го намерих от раз.

В събота и аз посетих сервиза за 2 проблема ...
1 виеха лагери
2 колата работи на 5 цилиндъра ...
И така ... отидох сутринта, вдигнаха колата, обърнаха ми супер внимание, отнесоха се като професионалисти, донесоха ми кафенце ... казаха ми че шпера ми е за смяна и че от него вие ...казах им ок щом от него вие смениайте го оправете там квото трябва и ми звънете. До тук супер ...
Следобяда получих обаждане от Рашо и ми каза че компютъра на колата е изгорял и за това колата работи на 5 цилиндъра !!!:shock:
Казах му ок не го сменяй идвам да си я взема и ще сменим компа през седмицата ...
Взех си колата с новят диф, колата беше без никва центровка, играеха обороти гаснеше итн. Казах си сигурно щот са ресетвали компа ... и въпреки всичко като се върнах от тест драйв-а казах на Рашо че все пак ЛАГЕРИТЕ продължават да вият!! (но нормално след като не са ги сменили)
Иначе колата беше лъсната (измита)
-На следващата сутрин, влизам в колата, пепелника го няма (забравили са го сигурно на автомивката) ... ок случва се ...
-Отварям предня капак да видя ко стаа докато загрее колата ... и кво да видя ... от един маркуч тече бензин !!!!! и то як0 !!!! .... ок затегнах го ...
Загасих двигателя, започнах да махам капаците щот от тез дребни неща реших че нещо не са направили както трябва !
-Болтовете на корите на двигателя бяха некви други а не оригиналните които бяха!!!!! Бяха сменени ... Явно ги изгубили и сложили там квот намерили ... до тук ок ... вече бях изгубил доверие.
-Свалих първи и втори инжектор, размених им местата (на единия беше счупена неква пласмаса отдолу дюзата където впръсква ...
-Размених им местата запалих колата и си тръгна като бебенце на 6 цилиндъра ... зарадвах се като малко дете !!! Малко прекъсва от време на време но вече знам че проблема не е от ECU-то а от запушена дюза !!!!!
Добре кажете ми според вас нормално ли е да се случи това след като ми казаха че са пробвали с други бобини, с други кабели и с други инжектори и че проблема ми бил в компютъра. Даже диагностика каза че бил препрограмирал ECU-to ... (което се нарича по принцип смяна на ROM) и че пак колата работила на 5 цилиндъра.
Твърдяха ми че са сложили комп от друга 20-ка и че колата тръгнала !!!!!!
... Нямам думи ! Повече няма да стъпя там, нито аз, нито някой познат, приятел, нито една от семейните коли. Колкото и професионално да са се държяли !
Извинявам се че пиша толкова некадърно но съм малко афектиран !!!
Отиваш с 2 проблема... тръгваш си минус 480лв и двата проблема .... и даже ти открили там некви виртуални проблеми + забравили да натегнат маркучи за горивото и ти изгубили болтове винчета итн ....
Ок може да са най добрите ... но е съвсем нормално след като им изгубиш доверие да почнеш и да се съмняваш че дифа който са ми сменили да не е бил за смяна ... (дано поне това да не е верно !)
Sorry Рашо, нищо лично, ти и момчетата се държяхте много добре, звъняхте ми през цялото време да ме информирате докаде сте стигнали с ремонта итн ... но явно съм нямъл късмет ....
1 виеха лагери
2 колата работи на 5 цилиндъра ...
И така ... отидох сутринта, вдигнаха колата, обърнаха ми супер внимание, отнесоха се като професионалисти, донесоха ми кафенце ... казаха ми че шпера ми е за смяна и че от него вие ...казах им ок щом от него вие смениайте го оправете там квото трябва и ми звънете. До тук супер ...
Следобяда получих обаждане от Рашо и ми каза че компютъра на колата е изгорял и за това колата работи на 5 цилиндъра !!!:shock:
Казах му ок не го сменяй идвам да си я взема и ще сменим компа през седмицата ...
Взех си колата с новят диф, колата беше без никва центровка, играеха обороти гаснеше итн. Казах си сигурно щот са ресетвали компа ... и въпреки всичко като се върнах от тест драйв-а казах на Рашо че все пак ЛАГЕРИТЕ продължават да вият!! (но нормално след като не са ги сменили)

-На следващата сутрин, влизам в колата, пепелника го няма (забравили са го сигурно на автомивката) ... ок случва се ...
-Отварям предня капак да видя ко стаа докато загрее колата ... и кво да видя ... от един маркуч тече бензин !!!!! и то як0 !!!! .... ок затегнах го ...

Загасих двигателя, започнах да махам капаците щот от тез дребни неща реших че нещо не са направили както трябва !
-Болтовете на корите на двигателя бяха некви други а не оригиналните които бяха!!!!! Бяха сменени ... Явно ги изгубили и сложили там квот намерили ... до тук ок ... вече бях изгубил доверие.

-Свалих първи и втори инжектор, размених им местата (на единия беше счупена неква пласмаса отдолу дюзата където впръсква ...
-Размених им местата запалих колата и си тръгна като бебенце на 6 цилиндъра ... зарадвах се като малко дете !!! Малко прекъсва от време на време но вече знам че проблема не е от ECU-то а от запушена дюза !!!!!
Добре кажете ми според вас нормално ли е да се случи това след като ми казаха че са пробвали с други бобини, с други кабели и с други инжектори и че проблема ми бил в компютъра. Даже диагностика каза че бил препрограмирал ECU-to ... (което се нарича по принцип смяна на ROM) и че пак колата работила на 5 цилиндъра.
Твърдяха ми че са сложили комп от друга 20-ка и че колата тръгнала !!!!!!

... Нямам думи ! Повече няма да стъпя там, нито аз, нито някой познат, приятел, нито една от семейните коли. Колкото и професионално да са се държяли !

Извинявам се че пиша толкова некадърно но съм малко афектиран !!!
Отиваш с 2 проблема... тръгваш си минус 480лв и двата проблема .... и даже ти открили там некви виртуални проблеми + забравили да натегнат маркучи за горивото и ти изгубили болтове винчета итн ....
Ок може да са най добрите ... но е съвсем нормално след като им изгубиш доверие да почнеш и да се съмняваш че дифа който са ми сменили да не е бил за смяна ... (дано поне това да не е верно !)


Sorry Рашо, нищо лично, ти и момчетата се държяхте много добре, звъняхте ми през цялото време да ме информирате докаде сте стигнали с ремонта итн ... но явно съм нямъл късмет ....
е39 528iT 00" M52TUB28 DP2 with DSP and NAVI.
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
- РАШО-АУТО
- RN Performance Service
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: СОФИЯ-БЪЛГАРИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: САМО БМВ
- Мечтае да кара: МИНИВАН BMW
infected написа:...
Sorry Рашо, нищо лично, ти и момчетата се държяхте много добре, звъняхте ми през цялото време да ме информирате докаде сте стигнали с ремонта итн ... но явно съм нямъл късмет ....
Не е нужно да се извиняваш за каквото и да е било...ти си клиент-ти имаш право,НО не мисля,че така е правилно...ДА сутринта колегата ми се обади,че пепелника го няма и аз без да съм видял дали има или няма такъв аз поех отговорността(въпреки че нямаме навик да вадим пепелниците на колите да ги ремонтираме,а на мивката с която работим вдигнах луд скандал) и взех нов такъв...колата дойде при мен с извадена полуоска от дифа и той беше за смяна...Колата беше закачена от диагностика и беше пробвано с друга бубина(проблема беше във втори цилиндър),други кабели и след като нищо не беше променено,извадихме комп от е36 М50Б20 която беше налична при мен и колата заспа,успокои се и на диагностика не даде грешки...когато колата си тръгна от мен на бензин не прекъсваше(на гас не работеше като хората-да) и говорих с колегата и казах,че след смяна на компа,ще се оправи колата...Когато колегата ми се обади не ми каза за течащи бензини и такива работи,а само че няма пепелник и ,че е сменил мястото на 1-ви и 2-ри инжектор и колата била заспала,което според моето скромно и непрофесионално мнение звучи несериозно,но така да е...Извинявам се от мое име и това на екипа ми и съжалявам,че загубихме клиент в твоите очи,но не мисля че постъпката ти е правилна или мъжка,т.к. ремонта изобщо не беше приключен,което беше по твое желание,т.к. не си имал възможност да го платиш в момента...пак се извинявам...
П.С.А това за болчетата просто няма смисъл да го коментира,т.к. каквото се свали от дадена кола се слага в отделна кутия,след което се връща там от където е взето(такава е практиката и които ни е посещавал може да го потвърди)...поздрави колега и повече късмет следващия път...

Незнам Рашо, вчера си взех 2 инжектора, монтирах си ги и колата тръгна на 6. (А защо ги размених ли оня ден ? нарича се "troubleshooting" извадих ги почистих ги и им размених местата за да видя дали ще спре 1ви цилиндър, следователно проблема ще е от този инжектор !)
Да като ти звънях сутринта ти казах за пепелника и инжекторите и ми се стори че бързаш и че си зает и за това не ти обесних за винчетата и не-стегнатата скоба заради която течеше бензин.
А за това че прекратих ремонта за през седмицата нормално след като не може да се изтегли повече от 400лв на 24 часа от банкомат. И също така малко странно ми се стори това за ECU-to и изках сам да се уверя.
Няма проблеми случва се ... оригинални винчета се купуват, скоби се затягат, всеки диагностик може да постави грешна диагноза за момент. Хора сме и е нормално
Дифа който сложихте е перфектен, няма течове, няма шумове итн...
Но не разбрах кое е НЕПРАВИЛНО от моя страна !?Че изказвам мнение ?? Не мисля че мнението ми ще повлиае на някой който си е доволен от сервиза
Да като ти звънях сутринта ти казах за пепелника и инжекторите и ми се стори че бързаш и че си зает и за това не ти обесних за винчетата и не-стегнатата скоба заради която течеше бензин.

А за това че прекратих ремонта за през седмицата нормално след като не може да се изтегли повече от 400лв на 24 часа от банкомат. И също така малко странно ми се стори това за ECU-to и изках сам да се уверя.
Няма проблеми случва се ... оригинални винчета се купуват, скоби се затягат, всеки диагностик може да постави грешна диагноза за момент. Хора сме и е нормално

Дифа който сложихте е перфектен, няма течове, няма шумове итн...
Но не разбрах кое е НЕПРАВИЛНО от моя страна !?Че изказвам мнение ?? Не мисля че мнението ми ще повлиае на някой който си е доволен от сервиза

е39 528iT 00" M52TUB28 DP2 with DSP and NAVI.
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
- Mitko195
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530xi
- Мечтае да кара: S65 Lorinser
Днес ходих за пръв път при Рашо, запознахме се и се разбрахме утре да му оставя колата,която е със съмнение за откъснат заден мост или скъсан тампон. Дано като си я взема и аз да съм един от доволните и хубавото първо впечатление да се затвърди
Като я взема ще пиша отзиви 


- РАШО-АУТО
- RN Performance Service
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: СОФИЯ-БЪЛГАРИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: САМО БМВ
- Мечтае да кара: МИНИВАН BMW
- Royal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 20.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d
- Мечтае да кара: m5
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- dioniji
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 1.02.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: мел
ДОВОЛЕН
Дойде и моя ред да посетя сервиза на Рашо,искам да споделя с вас ,че мойта скромна колица намери свойте майстори и само те ще се грижат за нейното здраве.
За два дена ремонт на рейка с нови накрайници,две (2!!!)смени на скоростна кутия, смяна на радиятор и ремонт на гюрука(който за моя жалост не стана по тънкия начин и все пак Рашо ми намери изход от ситуацията на добра цена) мога да кажа че ме впечатли друго нещо-----на следващия ден след ремонта по лошо стечение на обстоятелствата за мен ми се счупи един фланец на охладителната система,просто си му е дошло времето,писах на Рашо Л.С. тук в темата,и още сутринта човека ми се обади по телефона,казах му къде живея защото не можех да карам така колата и той дойде до нас,погледнаха,пипнаха и сега всичко е ок,каза че утре ще ми поръча фланеца и ще дойде да ми го монтира ............в работата ми!!!!!!!!! И това ако не е отношение не знам кое е!!!!!! Евала Рашо. Как да не станеш клиент? Колеги,ПРЕПОРЪЧВАМ СЕРВИЗА



- Alpina_Johnnie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 14.09.2008
- Местоположение: Leipzig
- Пол: Мъж
- Кара: по Аутобан А14 и А9
- Мечтае да кара: ALPINA B7 S Turbo Coupé E24
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани