перката на климатика не спира да се включва

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

перката на климатика не спира да се включва

Мнение от kudo » 14 Юли 2009, 21:54

Колеги смених водна помпа,виско,термостат от дару кар сложих,датчика който е за тая перка до 101С смених,капачката на разширителното казанче и нея поднових и тая ши...а перка продължава да ми се вкючва.Стрелката на таблото ми е на 12.00-12.01 и на помръдва колкото и да я ръчкам на ход или форсирам на място.Единсвеното което забелязах е че маркучите сякаш са малко меки като е загряла и май долния маркуч на радиятора не е много топъл а горния пари яко.Кажете какво да провам вече,дане би радиятора да е задръстен вътре,май само това несъм пробвал!?

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 14 Юли 2009, 23:15

Много ми е познато това с маркучите, май правилно се досещаш - честит ти нов радиатор :confused:
Имай си едно на ум и за това - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: перката на климатика не спира да се включва

Мнение от Ненко Вранков » 14 Юли 2009, 23:47

kudo написа:Колеги ... дане би радиятора да е задръстен вътре,май само това несъм пробвал!?

И защо? Кога си го промивал за последно? Знаеш ли какви гадости излизат от вътре? Свали го и го промий хубаво!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Мнение от kudo » 15 Юли 2009, 0:22

Vlados написа:Много ми е познато това с маркучите, май правилно се досещаш - честит ти нов радиатор :confused:
Имай си едно на ум и за това - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0
Помпата е на "бугати"с лята турбинка,не е като оная от снимката ти адаш.Но и мен ме накланя на мисълта ,че или помпата не прави нужния дебит или радиятора е позапушен.С какво мога да го промия?Оцет,калгонит :D ,да го надуя май е лоша идея.Моля някой решил проблема да пише :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 15 Юли 2009, 8:40

сега остана да изкараш въздуха от системата и ще заспи :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Мнение от momo-1st » 15 Юли 2009, 19:31

Ако след цялостната профилактика на охладителната система която направиш правилно-както те съветват колегите патили от тея кахъри и след сички смени ма чсти по охлаждането, перката не спре да се включва-гарантирам почти 100% че трябва да търсиш проблема в тайната част която ти е направила толкова много кончетата ако наистина тфа в профила ти е вярно и имаш чип при неправилна работа на някоя система софтуера които е в чипа е по капризен и при сяко несъответствие в режимите на работа включва тая перка авариино един вид с цел предпазване на мотора от прегряване!Знам защото при сяко едно "насиране" на комп след поставяне на неправилния софтуер в чипа единственото което работи в тая кола е тая перка много пъти сам го виждал това тъй като работя по точно помагам в тая сфера на дейност на един мой човек!така че закарай я при човека който ти е правил чипа и направете една по така обширна диагностика и проверка на сички системи!!УУх че дълъг пост стана!Това го кавам като предположение просто-но пак казвам виждал съм същия проблем при много коли и виновен е бил чипът(при изпшравна охл.с-ма разбира се)!!!
надявам се съм бил полезен!!
Последна промяна momo-1st на 15 Юли 2009, 20:09, променена общо 1 път
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 15 Юли 2009, 19:57

От къде си купи капачката, колега? Може да не е оригинална и затова да не ти държи налягане. Аз си бях купил една капачка, която работи както трябва точно 3 дена, след което маркучите се слепнаха. На един приятел с е36 по същия начин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 15 Юли 2009, 20:03

И аз съм за промиването и ако не свърши работа нов радиатор.И друго,не пропускайте факта че навън си е 30-32гр. и все пак 12-12,1 си е О.К. Успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Мнение от kudo » 15 Юли 2009, 20:28

Здравейте колеги и благодаря на всички одговорили ми :yes: Току що се прибирам от сервиза на един приятел и :D Оказа се,че не е била обезвъздушена както трябва(но нали сама уж трябва да го направи),извадихме левия маркуч на радиятора горе от термостата и започнах да пълня докато започне да излиза антифриз от него, пъхнахго в накрайника ,после долях на казанчето до горе.Резултата-първо запалих даже без да слагам виското,понеже не милех ,че ще мина толкова леко и дане го махам пак, но уви двигатела си загря до работна температура, термостата си отвори радиятора се стопли и макучите се надървиха :mhihi:После си сложих и виското,а перката не се е включвала още и за сега всичко е О.К. Един колега ме питаше за капачката ,от дару кар е за 30лв. и някакви стотинки беше.Хайде че стана ракиено време а имам и повод :bchug:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook