перката на климатика не спира да се включва
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
перката на климатика не спира да се включва
Колеги смених водна помпа,виско,термостат от дару кар сложих,датчика който е за тая перка до 101С смених,капачката на разширителното казанче и нея поднових и тая ши...а перка продължава да ми се вкючва.Стрелката на таблото ми е на 12.00-12.01 и на помръдва колкото и да я ръчкам на ход или форсирам на място.Единсвеното което забелязах е че маркучите сякаш са малко меки като е загряла и май долния маркуч на радиятора не е много топъл а горния пари яко.Кажете какво да провам вече,дане би радиятора да е задръстен вътре,май само това несъм пробвал!?
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Много ми е познато това с маркучите, май правилно се досещаш - честит ти нов радиатор
Имай си едно на ум и за това - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0

Имай си едно на ум и за това - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: перката на климатика не спира да се включва
kudo написа:Колеги ... дане би радиятора да е задръстен вътре,май само това несъм пробвал!?
И защо? Кога си го промивал за последно? Знаеш ли какви гадости излизат от вътре? Свали го и го промий хубаво!
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Помпата е на "бугати"с лята турбинка,не е като оная от снимката ти адаш.Но и мен ме накланя на мисълта ,че или помпата не прави нужния дебит или радиятора е позапушен.С какво мога да го промия?Оцет,калгонитVlados написа:Много ми е познато това с маркучите, май правилно се досещаш - честит ти нов радиатор
Имай си едно на ум и за това - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Ако след цялостната профилактика на охладителната система която направиш правилно-както те съветват колегите патили от тея кахъри и след сички смени ма чсти по охлаждането, перката не спре да се включва-гарантирам почти 100% че трябва да търсиш проблема в тайната част която ти е направила толкова много кончетата ако наистина тфа в профила ти е вярно и имаш чип при неправилна работа на някоя система софтуера които е в чипа е по капризен и при сяко несъответствие в режимите на работа включва тая перка авариино един вид с цел предпазване на мотора от прегряване!Знам защото при сяко едно "насиране" на комп след поставяне на неправилния софтуер в чипа единственото което работи в тая кола е тая перка много пъти сам го виждал това тъй като работя по точно помагам в тая сфера на дейност на един мой човек!така че закарай я при човека който ти е правил чипа и направете една по така обширна диагностика и проверка на сички системи!!УУх че дълъг пост стана!Това го кавам като предположение просто-но пак казвам виждал съм същия проблем при много коли и виновен е бил чипът(при изпшравна охл.с-ма разбира се)!!!
надявам се съм бил полезен!!
надявам се съм бил полезен!!
Последна промяна momo-1st на 15 Юли 2009, 20:09, променена общо 1 път
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
От къде си купи капачката, колега? Може да не е оригинална и затова да не ти държи налягане. Аз си бях купил една капачка, която работи както трябва точно 3 дена, след което маркучите се слепнаха. На един приятел с е36 по същия начин.
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
И аз съм за промиването и ако не свърши работа нов радиатор.И друго,не пропускайте факта че навън си е 30-32гр. и все пак 12-12,1 си е О.К. Успех.
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Здравейте колеги и благодаря на всички одговорили ми
Току що се прибирам от сервиза на един приятел и
Оказа се,че не е била обезвъздушена както трябва(но нали сама уж трябва да го направи),извадихме левия маркуч на радиятора горе от термостата и започнах да пълня докато започне да излиза антифриз от него, пъхнахго в накрайника ,после долях на казанчето до горе.Резултата-първо запалих даже без да слагам виското,понеже не милех ,че ще мина толкова леко и дане го махам пак, но уви двигатела си загря до работна температура, термостата си отвори радиятора се стопли и макучите се надървиха
После си сложих и виското,а перката не се е включвала още и за сега всичко е О.К. Един колега ме питаше за капачката ,от дару кар е за 30лв. и някакви стотинки беше.Хайде че стана ракиено време а имам и повод 




9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани