топло-задръстване-12:03-бели коси... Сагата продължава HELP

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Мнение от georgipass » 13 Юли 2009, 23:19

E то вие само когато загрее хубаво двигателя и се зацепи, иначе да вие при незагрял мотор не е нормално , мен лично пък много ме кефи шума от виското :D Споко и при Мерцедесите си е така , въпреки че по-старите е на електромагнитен принцип, но това е друга тема ;)

А иначе по темата и аз не бях чувал как работи нормално виското, преди да сменя водна помпа преди месец ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 14 Юли 2009, 9:51

Peter Angelov написа:Дамяне, това 12:1 не ми харесва!!!! Няма такива положения... :(


Предполагам, че има същата кал между двата радиатора, каквато имаше по виското и по перката. Радиаторът видимо е нов, но едва ли някой си е направил труда да изчисти там при смяната му. Както не беше изчистена перката и виското... Фактически, сега е редно да сваля радиатора и да почистя там междината... ама ме е шубе да го правя сам... той Митко сам предложи помощ по този въпрос... ама ми е неодобно малко да го занимавам с мойте кахъри... ще видим... може да измислим нещо... :yammy: :bchug: :have one:

... Петьо, добре е... май... то зависи от ъгъла, от който я гледаш стрелката... ако застана точно срещу стрелката изглежда 12:00001... може термостата да му идва горен... по ВИН излизат 3 термостата 80 градуса, 88 градуса и 92 градуса. Стария беше 80 градуса, но държеше колата ниско, дори и на теб ти беше направило впечатление това преди време, ако помниш. Затова сложихме 88 градуса. Колата е италианка и ако е подготвена за южна Италия, никога няма да мога да я направя точно за нашия пояс... не знам...

Поздрави,
Д
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 14 Юли 2009, 11:27

Peter Angelov написа:Дамяне, това 12:1 не ми харесва!!!! Няма такива положения... :(


КОлега, защо да не ти харесва?
И мен онзи ден по целият път по магистралата ми стоеше на 12:1 при скорост 170 км/ч и включена клима ... А иначе в града съм стоял по два часа градско и си стои на средата точно ....Според мен е заради жегата.Онзи ден навън беше +40 градуса!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 14 Юли 2009, 11:59

sineok_pi4_ написа:
Peter Angelov написа:Дамяне, това 12:1 не ми харесва!!!! Няма такива положения... :(


КОлега, защо да не ти харесва?
И мен онзи ден по целият път по магистралата ми стоеше на 12:1 при скорост 170 км/ч и включена клима ... А иначе в града съм стоял по два часа градско и си стои на средата точно ....Според мен е заради жегата.Онзи ден навън беше +40 градуса!


Всичко след 12:00 е компромис :confused: Уреда показва за съжаление в доста голям диапазон, за съжаление в плюс на температурата :D Ако е съчетано и с включване на перката на климата на втора степен, работата е над 100 градуса.....

P.S. Най лесно с лазарен термометър можеш да разбереш какви са градусите на 11:59, 12:00 и 12:1 последното няма ти хареса....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 14 Юли 2009, 15:31

Peter Angelov написа:
sineok_pi4_ написа:
Peter Angelov написа:Дамяне, това 12:1 не ми харесва!!!! Няма такива положения... :(


КОлега, защо да не ти харесва?
И мен онзи ден по целият път по магистралата ми стоеше на 12:1 при скорост 170 км/ч и включена клима ... А иначе в града съм стоял по два часа градско и си стои на средата точно ....Според мен е заради жегата.Онзи ден навън беше +40 градуса!


Всичко след 12:00 е компромис :confused: Уреда показва за съжаление в доста голям диапазон, за съжаление в плюс на температурата :D Ако е съчетано и с включване на перката на климата на втора степен, работата е над 100 градуса.....

P.S. Най лесно с лазарен термометър можеш да разбереш какви са градусите на 11:59, 12:00 и 12:1 последното няма ти хареса....


До 118 държи стрелката изправена, Вие преценете дали е добре.

Сашо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 14 Юли 2009, 16:06

Когато си правих настройките на газовото,колата работи на маясто околко 40мин (при темп на въздуха 28 градуса) на лаптопа показваше температура на водата 87-91 градуса. Задържа на 88-89 повече време стига до 90 виското е зацепило на 100%,вдига до 91 и след няколко секунди (10-20) е на 87 градуса и после пак в продолжение на 40мин ;) А стрелката на таблото почти не помръдва или поне не се забелязва с просто око ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Мнение от rottweiler » 14 Юли 2009, 16:10

xela написа:До 118 държи стрелката изправена, Вие преценете дали е добре.

Сашо.


:shock: :shock:
Аи стига бе :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 14 Юли 2009, 17:10

aHToHuO написа:
xela написа:До 118 държи стрелката изправена, Вие преценете дали е добре.

Сашо.


:shock: :shock:
Аи стига бе :?:


Е, малко съм по-прекалил, но почти уцелих :)

The pointer of the coolant temperature gauge in the instrument cluster is located in the mid-position at coolant temperatures of

75 o C - 113 o C

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 14 Юли 2009, 17:21

xela написа:
aHToHuO написа:
xela написа:До 118 държи стрелката изправена, Вие преценете дали е добре.

Сашо.


:shock: :shock:
Аи стига бе :?:


Е, малко съм по-прекалил, но почти уцелих :)

The pointer of the coolant temperature gauge in the instrument cluster is located in the mid-position at coolant temperatures of

75 o C - 113 o C

Toва е между двете бели стрелки (след синия и преди червения сектор на скалата) ;)
R6 - Was sonst?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 14 Юли 2009, 17:23

xela написа:
До 118 държи стрелката изправена, Вие преценете дали е добре.

Сашо.


Колега, изказването ти говори за пълна некомпетентност по отношение на процесите протичащи в ДВГ.

Нищо лично и не искам да те обидя, просто заблуждаваш колегите.

Ако трябва да те оборвам технически, то трябва да започна с основна теория... няма смисъл


Поздрави,
Д
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 14 Юли 2009, 17:33

75 o C - 113 o C

Обхвата, господа!

под 75 и над 113 показва фантасмагории! Това е!

Домашния ти термометър за мерене на телесна температура е разграфен до 45 о С , но белтъка започва да се разгражда на 42 и нагоре въобще е излишно.

Скалала е завишена, тъй като измерването е най-точно в средата на диапазона. Основно правило при подбиране на измервателни прибори!

...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Мнение от rottweiler » 14 Юли 2009, 21:33

Ето кой не е бягал в часовете по ел. измерване

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 15 Юли 2009, 10:04

[quote="ddddk
....
Поздрави,
Д[/quote]

Ти полуде ли нещо или кв'о?

Не е 118 а 113, както се поправих. Ако нямаш вяра на WDS (BMW Wiring Diagram System) , от където е цитирано изречението измери го и напиши колко е.

А как да го измериш - пускаш си "скритото" меню на борда за Т и гледаш две неща:
а.) кога ще се изправи стрелката.
б.) кога ще ти кривне стрелката в дясно от изправено положение.

Вземи си коригирай малко тона, защото нито ме познаваш, нито съм те обидил, нито съм държал такъв тон на теб или на който и да е било.

Бъди здрав и ще те помоля да дадеш резолтатите, които си измерил. Имаш капацитета да го направиш, също така и възможноста, поради това, че стрелката ти бяга в страни дори и на 12:01.

Поздрави,
Сашо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 15 Юли 2009, 11:25

Верно много менторски тон придоби тоя форум, се разбирачи де търсят вануса на м20 :evil:

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Мнение от justboy » 16 Юли 2009, 19:05

И моят оригинален термостат беше на 80 градуса, но като го смених имаха само 88, та сложих такъв, после виското почна да издава багажа... Смених го сега или е 11:5999999 или е 12:00 това е.
Радиатора остана да измия, смятам засега само външно.
Изображение
E34, E38

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook