топло-задръстване-12:03-бели коси... Сагата продължава HELP
Модератор: Технически модератори
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
E то вие само когато загрее хубаво двигателя и се зацепи, иначе да вие при незагрял мотор не е нормално , мен лично пък много ме кефи шума от виското
Споко и при Мерцедесите си е така , въпреки че по-старите е на електромагнитен принцип, но това е друга тема
А иначе по темата и аз не бях чувал как работи нормално виското, преди да сменя водна помпа преди месец


А иначе по темата и аз не бях чувал как работи нормално виското, преди да сменя водна помпа преди месец

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Peter Angelov написа:Дамяне, това 12:1 не ми харесва!!!! Няма такива положения...
Предполагам, че има същата кал между двата радиатора, каквато имаше по виското и по перката. Радиаторът видимо е нов, но едва ли някой си е направил труда да изчисти там при смяната му. Както не беше изчистена перката и виското... Фактически, сега е редно да сваля радиатора и да почистя там междината... ама ме е шубе да го правя сам... той Митко сам предложи помощ по този въпрос... ама ми е неодобно малко да го занимавам с мойте кахъри... ще видим... може да измислим нещо...



... Петьо, добре е... май... то зависи от ъгъла, от който я гледаш стрелката... ако застана точно срещу стрелката изглежда 12:00001... може термостата да му идва горен... по ВИН излизат 3 термостата 80 градуса, 88 градуса и 92 градуса. Стария беше 80 градуса, но държеше колата ниско, дори и на теб ти беше направило впечатление това преди време, ако помниш. Затова сложихме 88 градуса. Колата е италианка и ако е подготвена за южна Италия, никога няма да мога да я направя точно за нашия пояс... не знам...
Поздрави,
Д

- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Peter Angelov написа:Дамяне, това 12:1 не ми харесва!!!! Няма такива положения...
КОлега, защо да не ти харесва?
И мен онзи ден по целият път по магистралата ми стоеше на 12:1 при скорост 170 км/ч и включена клима ... А иначе в града съм стоял по два часа градско и си стои на средата точно ....Според мен е заради жегата.Онзи ден навън беше +40 градуса!
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
sineok_pi4_ написа:Peter Angelov написа:Дамяне, това 12:1 не ми харесва!!!! Няма такива положения...
КОлега, защо да не ти харесва?
И мен онзи ден по целият път по магистралата ми стоеше на 12:1 при скорост 170 км/ч и включена клима ... А иначе в града съм стоял по два часа градско и си стои на средата точно ....Според мен е заради жегата.Онзи ден навън беше +40 градуса!
Всичко след 12:00 е компромис


P.S. Най лесно с лазарен термометър можеш да разбереш какви са градусите на 11:59, 12:00 и 12:1 последното няма ти хареса....
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Peter Angelov написа:sineok_pi4_ написа:Peter Angelov написа:Дамяне, това 12:1 не ми харесва!!!! Няма такива положения...
КОлега, защо да не ти харесва?
И мен онзи ден по целият път по магистралата ми стоеше на 12:1 при скорост 170 км/ч и включена клима ... А иначе в града съм стоял по два часа градско и си стои на средата точно ....Според мен е заради жегата.Онзи ден навън беше +40 градуса!
Всичко след 12:00 е компромисУреда показва за съжаление в доста голям диапазон, за съжаление в плюс на температурата
Ако е съчетано и с включване на перката на климата на втора степен, работата е над 100 градуса.....
P.S. Най лесно с лазарен термометър можеш да разбереш какви са градусите на 11:59, 12:00 и 12:1 последното няма ти хареса....
До 118 държи стрелката изправена, Вие преценете дали е добре.
Сашо.
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Когато си правих настройките на газовото,колата работи на маясто околко 40мин (при темп на въздуха 28 градуса) на лаптопа показваше температура на водата 87-91 градуса. Задържа на 88-89 повече време стига до 90 виското е зацепило на 100%,вдига до 91 и след няколко секунди (10-20) е на 87 градуса и после пак в продолжение на 40мин
А стрелката на таблото почти не помръдва или поне не се забелязва с просто око 


- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
aHToHuO написа:xela написа:До 118 държи стрелката изправена, Вие преценете дали е добре.
Сашо.
![]()
![]()
Аи стига бе
Е, малко съм по-прекалил, но почти уцелих

The pointer of the coolant temperature gauge in the instrument cluster is located in the mid-position at coolant temperatures of
75 o C - 113 o C
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
xela написа:aHToHuO написа:xela написа:До 118 държи стрелката изправена, Вие преценете дали е добре.
Сашо.
![]()
![]()
Аи стига бе
Е, малко съм по-прекалил, но почти уцелих
The pointer of the coolant temperature gauge in the instrument cluster is located in the mid-position at coolant temperatures of
75 o C - 113 o C
Toва е между двете бели стрелки (след синия и преди червения сектор на скалата)

R6 - Was sonst?
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
xela написа:
До 118 държи стрелката изправена, Вие преценете дали е добре.
Сашо.
Колега, изказването ти говори за пълна некомпетентност по отношение на процесите протичащи в ДВГ.
Нищо лично и не искам да те обидя, просто заблуждаваш колегите.
Ако трябва да те оборвам технически, то трябва да започна с основна теория... няма смисъл
Поздрави,
Д

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
75 o C - 113 o C
Обхвата, господа!
под 75 и над 113 показва фантасмагории! Това е!
Домашния ти термометър за мерене на телесна температура е разграфен до 45 о С , но белтъка започва да се разгражда на 42 и нагоре въобще е излишно.
Скалала е завишена, тъй като измерването е най-точно в средата на диапазона. Основно правило при подбиране на измервателни прибори!
...
Обхвата, господа!
под 75 и над 113 показва фантасмагории! Това е!
Домашния ти термометър за мерене на телесна температура е разграфен до 45 о С , но белтъка започва да се разгражда на 42 и нагоре въобще е излишно.
Скалала е завишена, тъй като измерването е най-точно в средата на диапазона. Основно правило при подбиране на измервателни прибори!
...

- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
[quote="ddddk
....
Поздрави,
Д[/quote]
Ти полуде ли нещо или кв'о?
Не е 118 а 113, както се поправих. Ако нямаш вяра на WDS (BMW Wiring Diagram System) , от където е цитирано изречението измери го и напиши колко е.
А как да го измериш - пускаш си "скритото" меню на борда за Т и гледаш две неща:
а.) кога ще се изправи стрелката.
б.) кога ще ти кривне стрелката в дясно от изправено положение.
Вземи си коригирай малко тона, защото нито ме познаваш, нито съм те обидил, нито съм държал такъв тон на теб или на който и да е било.
Бъди здрав и ще те помоля да дадеш резолтатите, които си измерил. Имаш капацитета да го направиш, също така и възможноста, поради това, че стрелката ти бяга в страни дори и на 12:01.
Поздрави,
Сашо.
....
Поздрави,
Д[/quote]
Ти полуде ли нещо или кв'о?
Не е 118 а 113, както се поправих. Ако нямаш вяра на WDS (BMW Wiring Diagram System) , от където е цитирано изречението измери го и напиши колко е.
А как да го измериш - пускаш си "скритото" меню на борда за Т и гледаш две неща:
а.) кога ще се изправи стрелката.
б.) кога ще ти кривне стрелката в дясно от изправено положение.
Вземи си коригирай малко тона, защото нито ме познаваш, нито съм те обидил, нито съм държал такъв тон на теб или на който и да е било.
Бъди здрав и ще те помоля да дадеш резолтатите, които си измерил. Имаш капацитета да го направиш, също така и възможноста, поради това, че стрелката ти бяга в страни дори и на 12:01.
Поздрави,
Сашо.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
И моят оригинален термостат беше на 80 градуса, но като го смених имаха само 88, та сложих такъв, после виското почна да издава багажа... Смених го сега или е 11:5999999 или е 12:00 това е.
Радиатора остана да измия, смятам засега само външно.
Радиатора остана да измия, смятам засега само външно.

E34, E38
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани